הזמן חולף –הדבר היחיד שבטוח היום!

26/07/2022 229 צפיות אין תגובות

העולם השתגע–בין קורונה לקורונה-אבעבועות הקוף. אם לא די בכך: בצורת, שיטפונות , מלחמה. אנשים יוצאים מדעתם ואפשר להבין, כל רגע–שינוי. צעד קדימה, שני צעדים אחורה. מחירי מזון ושירותים עולים והציבור עייף מכל מה שעבר בשנתיים האחרונות, גם בארץ וגם בעולם, כולם רוצים שינוי ואולי מחכים לנס–אשר המאמין. ישנם המנסים לתקן מה שאפשרי אך שמים להם רגל ועד הבחירות מי יודע מה עוד יהיה? קשה גם לבהות במסך כי רוב השידורים לא ברמה סבירה וחבל כיוון שיושבים יותר בבית מכל מיני סיבות אז מן הראוי לצפות בשידורים תיעודיים לימודיים וכיוצא בזאת.
פעמים אילנה תוהה: איך הגענו לכל זה? אין לה תשובה, אולי שטיפות מוח, ובכל החשיכה הזאת של יולי 2022 הבליח אור–יום הולדת עגול. אילנה עצמה לא האמינה שתגיע לגיל ומשונה לה לקבל את זה.
הכול נעשה בקצב איטי יותר וקצת קשה להתרגל לרעיון, והפתעת יום ההולדת: מוזיאון to morrow ברמת גן, מאתים שנה קדימה שאולי מקרבת את הדור הצעיר לציורים של אמנים ידועים כמו ון גוך למשל וישנם הסברים, מצגות מהממות סרטוני וידיאו, אמנות דיגיטלית במיטבה שצריך להתרגל גם אליה. ועוד הפתעה פגישה במסעדת בסוזן דלאל שעליה נאמר אך פגישה שכזאת ומה עוד צריך?? לעמוד בלי סוף בנתב"ג??
אילנה קבלה מתנות וברכות "המחייבות" אותה להיות פעילה ולהמשיך בדרך. להשתדל להישאר במלוא הכוח ולא להיכנע לתכתיבי הגיל. להמשיך בדרך של התעניינות ופעילות, שכן בטלה ושעמום גרועים ממחלות ושאר מרעין בישין.
להמשיך לטייל איך שאפשר, ללכת לשמוע הרצאות מעניינות. לצעוד , להתעמל ולהתנדב ולתת חיים לשנים!!. והעקר לא להיות למעמסה כי זה הכי מפחיד. שנחזיק מעמד והמעמד יחזיק אותנו, הלוואי!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך