like^^
חלק מהמחברים הישנים:
׳Estonian'- אור, ׳לילוש..׳-ליטל,׳אוהבת לכתוב סיפורים(:׳- רינת, 'Dana Lozenali׳- דנה,
Vampire angel - אני לא יודעת את השם שלך אבל אני אשמח להכיר אותך..
יש עוד המון מחברים מוכשרים שאני מכירה, אבל הם פרשו..
אני מקווה שאהבתו את הרעיון שלי (:

החוויות שלי מהאתר הישן – המשך..

like^^ 30/03/2013 588 צפיות 5 תגובות
חלק מהמחברים הישנים:
׳Estonian'- אור, ׳לילוש..׳-ליטל,׳אוהבת לכתוב סיפורים(:׳- רינת, 'Dana Lozenali׳- דנה,
Vampire angel - אני לא יודעת את השם שלך אבל אני אשמח להכיר אותך..
יש עוד המון מחברים מוכשרים שאני מכירה, אבל הם פרשו..
אני מקווה שאהבתו את הרעיון שלי (:

אני ממש שמחה שנפתחים פה דיונים על האתר הישן..
אנחנו לא באים לצאת על החדשים – להפך !
ברוכה הבאה (:
אני מקווה שתפנימו שכל מה שאנחנו רוצים זה שהאתר יהיה מלוכד כמו פעם,
עם סיפורים מעניינים על פיות, אנשי זאב וערפדים,
שהוא יהיה מלא חיים כמו פעם..
אני מקווה שהתגובות שלכם יהיו מתקנות ולא רק 'תמשיכי'..
אני זוכרת שפעם היינו מגיבות אחת לשניה 'WTF?! הוא באמת עשה את זה??'
והיינו מחכות להמשך כ"כ הרבה..
אני מקווה ששירים שאתם כותבים יהפכו להיות משהו מלא חיים שבא ממכם,
שהסיפורים שלכם והכתיבה ישתפרו עם הזמן..
אני מקווה שנתלכד בחזרה, כל המחברים.
אני באמת שמחה שכולנו בחרנו בכתיבה כדי להוציא מה שאנחנו מרגישים, אפילו הדיירקשניות!
זה אתר עם כל כך הרבה אנשים מוכשרים,
אז למה להוציא אותו רק על וואן די?
למה לא לכתוב תגובות מעמיקות?
למה לא לעזור לאחרים לשפר את הכתיבה?
ואני חושבת שחלקיכם צודקים, כי לא יעזור לנו לדבר ולנבור בעבר..
אז מה אתם אומרים?
וחוץ מכל מה שאמרתי עכשיו, יש לי רעיון ממש מגניב:
אני יודעת שיש פה מחברים באתר שחושבים שהכתיבה שלהם היא ׳לא משהו׳,
אז אולי תקראו כמה סיפורים של מחברים שנראים לכם ׳ותיקים׳,
קחו השראה מהסיפורים שלהם, ואם אהבתם את הכתיבה שלהם, למה לא לבקש מהם עזרה באימייל?
ואם אתם תיכנסו אל הפרופיל שלי, אז כן. תמצאו שם סיפור בן 4 פרקים על וואן דיירקשן,
אבל הפסקתי לכתוב אותו, כי הוא לא מסוג הסיפורים שאני אוהבת לקרוא ולכתוב..
ולדיירקשניות שקוראות את זה, מה אתן אומרות על לצמצם בקצת את הסיפורים עליהם?
למשל, לכתוב וואן שוט אחד לשבוע..
ובכללי, אם מישהו צריך עזרה, הוא תמיד יכול לפנות אלי (:


תגובות (5)

אני לא יודעת אם צריך להגביל את מספר הפאנפיקים כי זה בכל זאת לעצור את נפש האמן מיצירתו(בערך), אבל נראה לי שפשוט כדאי להפסיק לפחד מכתיבה ברמה לא גבוהה ומלקבל ביקורת.
זה בסדר שיש פאנפיקים ועוד סיפורים שהם לא ברמה כל כך גבוהה. אני די בטוחה שאף סופר דגול ואף כותב גדול לא נולד עם מילים מוכנות בראש. כתיבה זה עניין של תרגול.
ובאמת לא צריך לפחד מלקבל ולתת ביקורת. זה נותן מקום להשתפר, לקבל רעיונות ומקורות השראה ונותן לכותבים את האפשרות ללמוד לכתוב.
אני פשוט מרגישה שצריך להפסיק להתלונן ולהתחיל לכתוב כי רק מהכתיבה יבוא הפתרון.

31/03/2013 01:38

אני חושבת שכולכם צודקים(כל מי שמביע את דעתו), ולכל אחד יש טיעון מאוד משכנע.
אני לא ציוותי עליכם להסכים לרעיון שלי, אני פשוט מעלה אחד..
הפואנטה היא למעשה שהאתר מוצף סיפורים על מפורסמים, אבל אני בטוחה שלכל מי שכותב אותם יש כישרון, ולדעתי הוא יכול להשתמש בו לא רק לסיפורים על האיידול שלו..

31/03/2013 03:49

וחוץ מזה, בתגובות של היום לא מתקנים,
התגובות הן נשמעות אותו דבר, "סיפור מהמם! תמשיכי!"
ופעם, אנחנו הבענו את דעתנו וגם תיקנו בעת הצורך!

31/03/2013 03:51

זה נכון. אין לי מה לומר על זה. פשוט נראה לי שאנחנו צריכים להפסיק לפחד. אני יודעת שאני היום הפסקתי.

31/03/2013 04:21

הייייי!!נועה כפרה מה המצב?!?!?תפסתי את רינת…!מוחעחעחעחעחע מה אני הולכת לעשות לה בבצפר…??יואוו שכחתי אל תגלי למעיין עליי ומי אני כאן..!!יואו בא לי עוד עוגייה..אבל נגמר..ולא זה לא בגללי..!!!אהה אהה אהה ותגידי למעיין שתעשה מלא שיחות ועידה כדי שאני אחפור לך עליי ועל האהבה שלי לנייל המושלם שלי…וגם אני יכולה לשיר לך עוד שירים…יפים…כמו מה ששרתי לכם היום…ביוש…3> רינתת אכלת אותה!!

01/04/2013 18:17
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך