החיים הם מסובכים

moon-story 22/11/2016 711 צפיות 5 תגובות

סיכמתי כמה דברים קשים שעברתי בחיי וצמצמתי אותם ככל יכולתי בסוג של סיפור קצר שכתבתי. אשמח לשמוע את דעתכם ומה אתם חושבים.

החיים הם מסובכים, קשים ולא מרחמים.
החיים הם מתנה וחוויה בשבילך לכל החיים, טובה או לא טובה, זאת החלטה שלך.
נופלים וקמים כל הזמן, מתרסקים על האדמה הקשה ושוברים עצמות…
הולכים בצמר גפן מתוק ואוכלים את הפירות המתוקים ליד הנהר המלא במחמאות.
הכל תלוי ב-לפעמים ולפעמים. החיים הם כל כך שמחים וכל כך עצובים.
לפעמים אתה לבד, מוצא עצמך יושב בצד, ולפעמים מוקף באנשים כל כך אוהבים שמשמחים אותך עד העננים.
מה שבטוח הוא שרק מחוויות קשות לומדים. שהחוויות הטובות הן המותרות היחידות שבחיים.
הכסף הוא עניין גדול ולחלק מרכזי מאוד בחיים, בשביל הדירה שאתה כל כך רוצה ובשביל המפתח שאותו אתה מחפש, אך זה לא תמיד… לפעמים מה שאנחנו צריכים הוא רק את הלב שלנו.
נחנקים באותו המפתח שקיבלנו, ולא מבינים שאנחנו צריכים מפתחות רבים, מפתחות אחרים ושונים, מפתחות לדרכים אחרות…
הרגשות הם המרכזיים בחיים, הדברים שבאמת חשובים. מה אנחנו אוהבים? ממה אנחנו לומדים? מה באמת עושה אותנו מאושרים? זאת שאלה קשה, שאותה כנראה
לא נדע בחיים. זה כמו לשאול : "האם יש חיים אחרי המוות?" וזאת לעולם לא נדע, רק אחריי שיומינו יבוא ונתגלגל עד לנפש הבאה.
החיים הם מסובכים, קשים ולא מרחמים.
החיים הם מתנה וחוויה בשבילך לכל החיים, טובה או לא טובה, זאת החלטה שלך.
נופלים וקמים כל הזמן, מתרסקים על האדמה הקשה ושוברים עצמות…
הולכים בצמר גפן מתוק ואוכלים את הפירות המתוקים ליד הנהר המלא במחמאות.
הכל תלוי ב- לפעמים ולפעמים. החיים הם כל כך שמחים וכל כך עצובים.
לפעמים אתה לבד, מוצא עצמך יושב בצד, ולפעמים מוקף באנשים כל כך אוהבים שמשמחים אותך עד העננים.
במהלך השנים אנחנו צוברים צלקות, קשיים ומכות נפשיות,
אך יש גם הרבה צדדים טובים בחיים, כמו המתנות, הרגשות והאנשים שאותנו אוהבים.


תגובות (5)

אילו שטויות מוחלטות, ואף כי זה נכון לכל דבר אני אפילו לא רואה כאן עומק. שזה בסדר, מי צריך את זה בכלל. תמשיכ/י לכתוב.

22/11/2016 22:54

    nonsense
    את/ה לא יכול/ה להגיד שבדיברי אחרים יש שטויות
    אלה החוויות שלו ולסיפורים שלו
    זו הדעה שלו.
    אי אפשר להגיד נכון או לא נכון על דעה של מישהו אחר, ואם את/ה לא רואה בזה עומק זה לא אומר כלום אולי הבעיניו ובעיניי אחרים כן יש בזה עומק.
    מבחינתך אלו שטויות אך מבחינת אחרים ומבחינת הכותב אלו דברים בעלי משמעות.
    אלו חוויות רגשיות ואישיות שהוא עבר לא את/ה כך שאין לך שום זכות או סיבה לומר שזה חסר משמעות או שטויות או חסר עומק.
    זוהי דעתך אך היא אינה יכולה להגיד שדעתם של אחרים שגויה.

    22/11/2016 23:26

אלו לא שטויות מוחלטות. כנראה שאת\ה לא בוגר\ת מספיק כדי להבין את זה.
לקחתי את זה מחוויות אישיות של אנשים, ולכן אתה לא יכול להגיד את זה ועוד בצורה כזאת. הרבה אנשים צריכים עידוד ומחשבה נוספת, והרבה אנשים צריכים קטעים כאלה כדי להבין משמעויות מסוימות.
אני משערת שאת\ה לא חשבת לפני שכתבת את זה.
אין לי בעיה שאת\ה מביע\ה את דעתך, אבל יש דרך.
חבל שככה בחרת להתבטא…. באמת חבל.
אם היית בוגר\ת היית מבינ\ה את המשמעות של הקטע, פעם הבאה כדאי שתשקול מילים כי יש חיים של אנשים רבים מאחורי הקטע הזה…

22/11/2016 23:06

כן, ציפיתי לדיפנסיביות. זה בסדר, אם כי זה די מפספס את הכוונה שלי. למעשה לא התכוונתי למושג "שטויות" בשום קונוטציה חיובית או שלילית בהכרח, כי כמו שאמרתי, זה נכון לכל דבר, וכל דבר הוא אינו חיובי או שלילי בהכרח. באותה המידה כל מה שאמרתי כרגע הוא בליל של שטויות, ואין לי מושג מדוע התגובה שלי נקלחה ברצינות כזו מלכתחילה. האם אני לא בוגרת? ככל הנראה. האם זה בוגר או סביר להסיק מסקנות על אדם מתגובה אחת שהיא בליל של שטויות? יתכן. הפואנטה היא שזה לא משנה. פשוט תמשיכי לכתוב, זה הכל. במיוחד שיש בכך תועלת:)

22/11/2016 23:13

maya 22
אני שמחה שהבנת את הכוונות שלי, אני מקווה שגם nonsense הבינה.
תודה רבה על הכנות, למרות שאני יכולה להסביר את עצמי גם בעצמי, אני מעריכה את זה.
nonsense
אני רואה שלא הסברתי את עצמי נכון בחלק מן התגובה.
לא התכוונתי שאינך בוגרת, אלא שהתגובה בעיניי לא בוגרת.
לא התכוונתי להסיק מסקנות באופן מידיי, בסך הכל לא כתבתי את דעתי במדויק יותר. תודה רבה על שהסברת את הפואנטה ואת הכל… תודה על כך שאמרת את האמת שלך.

22/11/2016 23:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך