Love is my second name
תהנוו ותגיבו

החיים שלי? פרק 3

Love is my second name 05/09/2014 652 צפיות אין תגובות
תהנוו ותגיבו

הוא ישב שם עם החברים שלו יאיר ושאול , הרגשתי את הדופק שלי עולה מאוד!!
פתאום פחדתי ונעמדתי כמו אבן ואז הוא ראה אותי, העיינים הירוקות שלו נפגשו בשלי ואז פתאום היה לי כוח, התקדמתי לעברו ושאלתי אם נוכל לדבר, יאיר ושאול הנהנו זה לעבר זה ועזבו.
התחלנו ללכת במורד הרחוב ואני לגמרי שכחתי שאני צריכה לדבר.
״רצית להגיד לי משהו?..״ שאל ליאור.
״אהה, כן, סורי, אהה, הייתי אתמול אצל הרופא והוא אמר שאני חולה באלודוקספוביה״ אמרתי וחיכיתי לתגובה ממנו, אך הוא המשיך ללכת ולא אמר כלום. הנחתי שהוא הבין במה מדובר.
״בקיצור כל הזמן אמרתי דברים לא נכונים רק בגלל הפחד שאנשים לא יקבלו אותי איך שאני״ סיימתי לדבר ובלעתי את הרוק בפחד.
״אהה, טוב תראי זה הרבה לעכל את יודעת..בכל התקופה שהיינו ביחד שיקרת..״ ענה לי ליאור לאחר שתיקה מביכה.
״אני,אני כן אוהבת אותך, התכוונתי ששיקרתי בנוגע לפרידה״ אמרתי בחצי צעקה. איך הוא לא מבין אותי? הוא מכיר אותי כבר 9 שנים והוא לא יודע שאני באמת אוהבת אותו?.
״אני לא יודע תני לי זמן לחשוב על זה טוב״ אמר ליאור
״על מה אתה צריך לחשוב? רק אמרתי לך שאני מבקשת סליחה, כי אני חולה״ אמרתי ורצתי משם.
כל מה שרציתי ברגע הזה זה למות! ליאור אהוב ליבי מתנהג אלי ככה, פשוט לא הבנתי איך הוא יכול לעשות לי את זה.
פתאום הרגשתי שמישהו נוגע בי מאחורה, הסתובבתי , וזה היה ליאור.
״עדן, אני רוצה שנדבר אני מצטער שהתנהגתי כמו זין, אני מבין באמת ואני רוצה להשלים״ הוא אמר.
הסתכלתי עליו המומה, אחרי ריב ענק כל כך הוא מבין אותי סוף סוף.
״טוב ,אבל אני צריכה לחזור בי״ אמרתי במהירות והלכתי משם.
שם עזבתי אותו בודד מסתכל עלי מרחוק וחושב על מה שהיה ביניינו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך