Love is my second name
קצת חפרתי.. סוריי

החיים שלי? פרק 5

Love is my second name 07/09/2014 506 צפיות אין תגובות
קצת חפרתי.. סוריי

ואז הפאלאפון שלי צילצל בצליל המוכר שלו ,על המסך הופיע התמונה של ליאור.
לא היה לי מצב רוח אז לא עניתי ושמתי על שקט.
אמא שלי נכנסה לחדר ואמרה לי ללכת לישון כי מחר אנחנו נוסעים לנופש בצפון וצריך לקום מוקדם.
כיביתי את האור התארגנתי לשינה ונרדמתי.
בבוקר כשקמנו יצאנו לצפון, זה היה טיול מאורגן של בית הכנסת וזה אומר שהייתי צריכה לסבול עם ליאור וחברים שלו כל השבוע.
לפני כמה ימים התחילה מלחמה ביניינו לבין הערבים.
הם יורים עליינו אנחנו לא נלחמים בחזרה ורק אחרי שבועיים נתניהו נזכר שהוא צריך להחזיר.
הכל עכשיו עוד מעורפל אבל מה שאני יודעת זה שראש הממשלה שלנו צריך לקחת קצת יותר אומץ ולעשות משהו! אנחנו כאן אלה שסובלים ,בכל הארץ אנשים נפגעים (בעיקר בדרום) ומי שאחראי על כל המדינה לר עושה כ-ל-ו-ם-!
אז לי כבר נמאס ממנו, אבל תכלס מה יש לי כבר לעשות..? הרי אני עוד ילדה קטנה שלא מבינה כלום.

הגענו, בילינו שבוע כייפי בצפון, שהינו במלון ממש שווה עם מלא בריכות והיה מהנה.
כשחזרנו חזרה אלי כל הדרמה עם ליאור והלחץ של הלימודים .
מחר הלימודים מתחילים ושוב נחזור לנושא הזה של דת כמו תורה ועוד.. ממש לא בא לי!
היה עכשיו חופש והיה כל כך כיף בלי כל ענייני הדת ועכשיו צריך לחזור לזה.
אז בעיקרון התארגנתי לבית ספר יש לי תיק קלמר מחברות ספרים..
הצלצול המוכר העיר אותי מכל ההירהורים, שוב ליאור התקשר.
לא היה לי כוח לענות לו ולהיכנס להכל באמת שנמאס לי כבר מהדרמה הזאת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך