Love is my second name
זה רק הפרק הראשון.. קצת משעמם אבל מבטיחה שבהמשך היא מספרת על עצמה יותר ונכנסים יותר אל ה׳חיים שלה׳. קוראים לי עדן ואני גרה בפסגת זאב, בת 14, הסיפור מבוסס על החיים של חברתי הטובה ואני מקווה שתואהבו כי אנחנו באמת משקיעות את הנשמה!! תהנוו

החיים שלי?

Love is my second name 04/09/2014 592 צפיות 4 תגובות
זה רק הפרק הראשון.. קצת משעמם אבל מבטיחה שבהמשך היא מספרת על עצמה יותר ונכנסים יותר אל ה׳חיים שלה׳. קוראים לי עדן ואני גרה בפסגת זאב, בת 14, הסיפור מבוסס על החיים של חברתי הטובה ואני מקווה שתואהבו כי אנחנו באמת משקיעות את הנשמה!! תהנוו

כשאני חושבת על החיים שלי אני רואה כלא מול העיניים שלי, ואני מבינה שרק עכשיו התעוררתי מהחיים היפים שההורים שלי הביאו אותי אליהם, התעוררתי למציאות לעולם האמיתי.
תמיד חייתי בעולם כזה ששונאים אותנו כעם אבל אנחנו מתמודדים ובעצם עכשיו אני קולטת שזה לא משנה כמה פעמים יספרו לי את הסיפורים כמה שהעם שלנו סבל ואז ניצח כי אני תמיד ירגיש לא שייכת.
תמיד אני ירגיש סוג של רתיעה מהדת שאני כביכול שייכת אליה.
אם הייתה לי משאלה אחת הייתי מבקשת שהוריי לא יפגעו מההחלטה שלי, הם פשוט לא מבינים את כל מה שעובר עלי! כל המחשבות שעוברות לי בראש שמלוות בצעקות של ההורים ובריב של האחים הקטנים.
ואז בבוקר אחרי כולם חברים טובים ולא זוכרים מה היה אתמול. אז לי נמאס, נמאס לי שמסתירים דברים פשוט תהיו כנים ותדברו! ואולי הנושא של הדת והמשפחה לא קשורים אבל בעצם זה החיים שלי! זה הפאקינג חיים שלי!
אז עכשיו אני יגיד להורים שלי איך אני מרגישה והם יתחרפנו ויתחילו להאשים אחד את השני באיך שהם לא חינכו אותי טוב, אז לי יש משהו להגיד בדבר, אתם לא אשמים! ההחלטות בחיים שלי הם שלי ואולי אני עוד באחריותכם אבל על הפאקינג חיים שלי אני גם יכולה להגיד משהו וזה ההחלטה שלי! אני לא רוצה לגרום למשפחה הזאת להתפרק אבל אני מרגישה שאני לא יכולה לשמור לעצמי את המחשבות אחרת אני יתפוצץ!
כל יום אני חושבת עם אלוקים אי שם למעלה מסתכל עלי ומחרב לי את החיים אז אני רוצה להגיד לך משהו
תודה באמת שגרמת לי לפרק את המשפחה שלי, תפסיק לכפות על אנשים את הדת שלך לפעמים פשוט
נמאס.


תגובות (4)

אני אשמח עם תמשיכי. הנושא של דת מאוד מעניין אותי ואני בטוחה שגם עוד הרבה בנות אחרות, גם איך ההתמודדות שלה עם ההורים ואיך היא מתחילה לחשוב ולבחור לבדה את ההחלטות שלה בחיים. כול הכבוד, נשמע ממש מעניין, אני אשמח עם תגיבי ותקראי גם סיפורים שלי :)

05/09/2014 18:36

    וואו אני ממש שמחה שאהבת! באמת!
    ההחלטה של לכתוב על עצמי לאנשים לא מוכרים הפחידה אותי בהתחלה אבל עכשיו נרגעתי והבנתי שזאת החלטה טובה, תודה .
    אני מבטיחה להמשיך בהקדם

    06/09/2014 21:32

אלוהים לא חפה על אף אחד את הדת שלו חחחחח, הוא עשה לכל בן אדם אפשרות בחירה.
הדת הזו לא מגואלת בדם, למעשה הדת הנוראה הזו מעולם לא יזמה מלחמה על רקע דת כמו דתות אחרות.
לא יודעת מה סיפרו לך, אבל הדת הזאת לגמרי בעד האנשים ועשתה לי רק טוב.
אני דתייה מבחירה :)
כדאי לך לקרא עוד בנושא לפני שאת לגמרי מתנתקת, חבל. אם את רוצה שלחי הודעה במייל ונדבר.

06/09/2014 21:39

    כתבתי לך תגובה בפרטי.. אבל אני שמחה בכל דרך שאנשים מבינים אותי בצורות שונות ואני לגמרי מבינה את ההחלטות שלך והבחירה היא שלך בלבד..

    06/09/2014 21:47
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך