אופק עם שפתיי הדובדבן
מי שלא ראה את בנות הים האלה ורוצה לראות שהכנס לקישור http://www.fxp.co.il/showthread.php?t=632088
תזהרו זה מאוד מבהיל! לא לבעלי לב חלש

החלום הכי מפחיד שיכול להיות

מי שלא ראה את בנות הים האלה ורוצה לראות שהכנס לקישור http://www.fxp.co.il/showthread.php?t=632088
תזהרו זה מאוד מבהיל! לא לבעלי לב חלש

זה קרה בימים שאהבתי להסתכל בסרטי אימה, כמו הטינה הצלצול או סרטים של יפנים.. שכל הסרטים שלהם באמת אכזרים.
הלכתי לישון והחלום התחיל.
בחלום הייתי אצל סבתא שלי במסדרון. המסדרון והסלון הם ביחד אז ראיתי שכל המשפחה שלי נמצאים בסלון, הם הסתכלו בטלוויזיה כמו בובות ולא זזו. אני כאילו הייתי היחיד שחי ומסתובב בבית.
עמדתי במסדרון לבד, ובמסדרון היה אור מעומעם. פתאום הדלת של השירותים עמדה להיפתח בכוח על ידי מישהו שנמצא בפנים. הבנתי שיש מישהו זר כי כל המשפחה שלי בסלון. ישר עמדתי מול הדלת ודחפתי אותה קדימה כדי לא לתת לאיש הזר לצאת. אבל בחלום לא היה לי כוח לדחוף והדלת נפתחה. פתאום דמות מבהילה מאוד יוצאת משם. היא הייתה נראת כמו שלד עצמות, אבל עם בשר דק ועצמות בולטות צבע העור שלה היה לבן אפור כחול.. משהו מסובך . השיער שלה היה כמו של טרול אבל קצר יותר, עם פסים בצבעים שונים בהירים. הפרצוף שלה היה כמו של גולגולת אבל משהו הרבה יותר מפחיד, ומוזר. ישר היא יצאה החוצה ורצתה לתקוף אותי. עם הציפורניים שלה היא תפסה אותי. אני זוכר שהרגשתי את הציפורניים בבשר וזה גרם לי צמרמורת. כדי להגן על עצמי משכתי לה בשיערות כדי שזה יכאב לה ושהיא תעזוב אותי, אבל היא הייתה כל כך חזקה שתמיד הידיים שלי החליקו מהשיער ומהגוף שלה. כמה פעמים משכתי לה בשיער וזרקתי אותה בכל הכוח בחזרה לשירותים. ואז היא שוב רצתה לצאת אבל לא נתתי לה. בסוף נגמר לי הכוח ויצאתי מהבית בריצה כמו רוח, והיא רצה אחרי. רצתי מהר אבל מתי שהיא הייתה קרובה אלי מאוד פתאום הריצה שלי הייתה איטית וגרמה שהיא תתפוס אותי. ולפני שהיא תפסה אותי שוב עם הציפורניים שלה, הרגשתי את הציפורן שלה נוגעת בגב שלי והתעוררתי משינה.
הלב שלי דפק מאוד חזק חשבתי שזה מציאות, חשבתי שלמשפחה לא אכפת ממני ואני עומד למות כל רגע.
היה לי מאוד קשה לשכוח את החלום הזה שהיו לילות שפחדתי לישון.
עד שאיזה יום ראיתי כתבה שנמצאו "בנות ים אחרי הצונאמי" וכשראיתי אותם העניים נפתחו והייתי בהלם. למה? כי בת הים הייתה ממש כמו זאת שהייתה בחלום שלי!


תגובות (3)

אמאאאא

13/01/2013 05:53

וואי קריפייייייי! היה לי חלום דומה.. אבל לא בדיוק..

13/01/2013 06:37

תספרי ^^

13/01/2013 06:48
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך