חרש
אני לא רציתי להוציא כאן את הבנות זולות אני רק רציתי להראות שאיך שבמקום שלא צריך להיות בו אנשים כל העולם נמצא בו...
הסיפור הוא של חבר שלי שרצה שאני יפרסם אותו כדי לראות איזה מין תגובות יהיו פה....
מצפה לתגובות חיוביות;)

היום הכי מעניין שהיה לי בחיים

חרש 16/05/2013 698 צפיות 10 תגובות
אני לא רציתי להוציא כאן את הבנות זולות אני רק רציתי להראות שאיך שבמקום שלא צריך להיות בו אנשים כל העולם נמצא בו...
הסיפור הוא של חבר שלי שרצה שאני יפרסם אותו כדי לראות איזה מין תגובות יהיו פה....
מצפה לתגובות חיוביות;)

לי יש מין קטע כזה שאם מסבירים לי פעם אחת כמו בנאדם אז אני מבין ישר! אז ככה אני לומד בפנימייה צבאית והיום עשינו ניווטים. מי שלא יודע זה התמצאות בשטח… אני הייתי צריך להיות עם חבר שלי אבל הוא היה חייב ללכת לבית אז הצטרפתי לעוד שניים ופשוט הלכתי איתם בלי ללמוד אבל אני למדתי על המקום שהם הולכים ללכת והבנתי את הכיוון שאליו הם הולכים… יצאנו והתחלנו לנווט ועל הדרך אנחנו גם פוגשים אנשים אבל הכי מוזר שהיה בשבילי היה שפגשנו חבורת בנות בדרך… אני אחד כזה שלא מתבייש אבל לא היה לי למה לדבר איתם אבל מה שקרה זה שהם התחילו לדבר איתנו ולהתחיל איתנו… ודרך אגב אני אחד שלא נראה הכי משו אז זה היה עוד יותר מוזר שהם מדברים איתי… וככה אנחנו קולטים את עצמנו יושבים עם הבנות האלה ופשוט מדברים ונהנים… לפי חוק היינו צריכים לעקוף אותם ולא לדבר איתם אז קיצר היינו צריכים להיות בכלא צבאי… דיברנו ודיברנו ואיכשהו יצא שהתפצלנו שלושתנו וכל אחד היה עם בת לבד בשטח לא צריך לפרט מה היה… אני מתגאה בזה או משו אבל מצחיק מה יכול לקרות בניווטים של הבצפר שלי… נפגשנו כולם וראינו שלושתנו שאנחנו אמורים להיות עכשיו בנקודה השלישית שלנו בשטח! הרמנו פלאפונים לחברים שלנו שילכו לנקודות האלה וייתנו לנו קודים שיש במקומות האלה כי ממילא הם נמצאים ליד האזורים האלה… הבנות האלה הציעו לנו טרמפים למקומות האלה… אמרנו להם שאסור לנו ושאנחנו צריכים לרוץ!! דפקנו ריצה לנקודת הסוף וראינו את חברים שלנו גם עם אנשים בדרך…. לא הבנו מה קרה שפתאום כל העולם בחוץ אבל צחקנו על המצב שככה זה קרה… לא יודע איך אבל המפקדים שלנו גילו שאנחנו לא היינו בנקודות שלנו והעניש אותנו על אי אמינות אבל לא היה אכפת לנו כי אחרי שנפרדנו מהבנות היו לנו מספרי טלפון ונפגשנו כמה פעמים עם הבנות האלה במהלך השבועות…


תגובות (10)

חרש זה נישמע שהיה לך יום טוב יחסית
אבל לא הבנתי מה זאת אומרת בנות זולות?
אתה כאילו סלחה שאני אומרת לך את – או חבר שלך
כאילו סוג של משחקים בבנות?
אתה לא חייב לענות לי כי אני יודעת שהשאלות שלי חצופות מידי
אבל בכל זאת אני שמחה בשבילך מצאתה את הדרך שלך
ותמשיך כך כי עם טוב לך זה אכי חשוב
מקווה שהבנתה אותי
אוהבת שית =)

16/05/2013 04:33

הסיפור הזה נחמד מאוד אבל קצת לא מובן. אני ממליצה להשתמש יותר בהסברים ובתאורים.
בכללי זה טוב.
בהצלחה!!!!

16/05/2013 05:56

תודה שירה אני אשתמש בשה… ושרית אני לא משחק בבנות אני אפילו לא יודע איך… ויש הרבה פעמים כשבנות שומעות סיפור כזה הבן לא יוצא המניאק בסיפור אלא הבנות פשוט זולות הכוונה שהם פשוט חיפשו סקס…
אהה ודרך אגב שרית יש שגיאת כתיב בשם שלי וזה חורש ולא חרש…
אוהב גדעון;)

16/05/2013 08:53

גדעון תודה לך על זה שאתה עונה לי תמיד על השאלות שלי למרות שאני יושעת שאני חופרת לך
והבנתי אחשב עוד משהו הבנתי שיש לבנים ראש כחול מאוד ושהם חושבים רק על דבר אחד
אז אני צטערת עם פגעתי בך או משהו
אוהבת שרית

16/05/2013 09:02

חחחחחח וואי וואי שמעי הבנת את זה ממש לא נכון… המון בנים בכלל לא חושבים ככה זה מיעוט של בנים שחושבים ככה ופשוט הפכו את זה שכל הבנים חושבים ככה… אני יכול להכיר לך לפחות איזה 200 בנים שחושבים אחרת מזה…

16/05/2013 10:06

אמ……..באמת?
לא ידעתי אוף (אני מתביישת אחשב איזה פדיחות)
מצטערת עם פגעתי בך וגדעון מספיק לצחוק עלי זה לא מצחיק טוב …. אולי קצת חחח
אוהבת שרית

16/05/2013 10:10

חחחחחחחחח זה נגיד משהו שלומדים;)
אהה ודרך אגב את
לא חופרת לי בשאלות חופרות אני מוצא אותם דווקא מצחיקות… הייתי בטוח שאת מבינה בדברים האלה…

16/05/2013 11:44

חחח גדעון אתה מצחיק אותי חחחחח
=)

16/05/2013 11:46

חחחחחח אני שמח שאת
צוחקת;)

16/05/2013 12:01

=)

16/05/2013 12:06
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך