בקי
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין לשכפל לצלם לשכתב או לעשות שימוש כלשהו באלפי הסיפורים שכבר פרסמתי ועוד אלה שאני ממשיכה ואמשיך לכתוב בע"ה עוד זמן רב אמן ואמן!!!!!!!!!!!!!!!

היופי של הפרחים ♥♥

בקי 19/05/2012 542 צפיות תגובה אחת
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין לשכפל לצלם לשכתב או לעשות שימוש כלשהו באלפי הסיפורים שכבר פרסמתי ועוד אלה שאני ממשיכה ואמשיך לכתוב בע"ה עוד זמן רב אמן ואמן!!!!!!!!!!!!!!!

שבת ברוכה לכל חברותי וחברי ♥♥

החלטתי הפעם לשתף אתכם באהבתי הגדולה והכוונה אהבתי לפרחים. אני אוהבת פרחים מעמק לבי כל פרח לגבי הוא יצירה מופלאה כל פרח זוכה ממני לליטוף ואהבה.

נוסעת מדי שנה לתערוכת הפרחים ששמה הולך לפניה והכוונה לתערוכה המהממת בחיפה.

התערוכה הזו היא כמו אויר לנשימה אני מתעכבת ליד כל הזנים המהממים והניחוחות המתמזגים בין הפרחים השונים ויוצרים אפקט אדיר של יופי שאין דוגמתו בשום מקום.

אגלה לכם סוד לתערוכה אני נוסעת בגפי כי איש אינו מוכן להצטרף אלי מאחר והם "סובלים " לדבריהם כשאני מתעכבת המון המון זמן ליד כל פרח ופרח.

אני נוסעת בגפי ויש לי יום כייף אמיתי.

הפרחים לדעתי משנים מצב רוח שלעיתים הוא לא משהו ,הפרח כאילו מביט בך, מחייך , ואילו יכול היה לדבר לבטח היה אומר " צא מזה החיים קצרים חבל לבזבזם על מצבי רוח עכורים".

מציעה לעטר את הבית בפרחים זה מוסיף גוון אמיתי גוון יפהפה בחיים.

באם הצלחתי להעביר את אהבת הפרחים לאחת או לאחד מכם אני את שלי עשיתי.

תודה רבה ולהתראות בתערוכת הפרחים

באהבה בקי ♥


תגובות (1)

מהמם!!!
אולי באמת אני אסע לתערוכת הפרחים שבחיפה…

20/05/2012 09:53
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך