Lazy writer
מקווה שתמשיכו לקרוא :)

היי :) אז אני אוהבת לכתוב..

Lazy writer 21/11/2014 722 צפיות 8 תגובות
מקווה שתמשיכו לקרוא :)

היי, אני משתמשת חדשה פה אבל אני יודעת איך להתנהל פה או משהו כזה אז לא צריכה עזרה D:
אני לא אוהבת לדבר על עצמי אבל כדאי שכן.
אני תולעת ספרים, שזה אומר שאני אוהבת לקרוא ובמיוחד לכתוב, אני עושה את זה מעל שנתיים, אולי יותר, אני אוהבת לכתוב על כל הדברים האפשריים שנמצאים לי בראש, ואני תמיד דואגת על לשים כל מיני ציטוטים השראתיים כי כל מכל הספרים שאני קוראת אני מושפעת – ואני רוצה שאם מישהי בגילי (בעתיד) תקרא את הדברים האלו, יהיה לה השראה כמו שלי היה. כן, כאילו זה יקרה, אני אכתוב ספר.. אבל לא משנה. אני אוהבת ספרים כמו משחקי הרעב, אשמת הכוכבים ועוד (כולל הסרטים שלהם), אוהבת שחקנים ושחקניות כמו ג'ניפר לורנס, סדרות כמו שרלוק ודוקטור הו, ואני אוהבת מוסיקה, כמו 'ארקטיק מנקיז', 'בסטיל', אד שירן, לורד, ועוד הרבה.. לא ציינתי את כולם.
אין לי הרבה חברים, כי גם אני לא רוצה, ואני מאושרת מהמצב שלי עכשיו. ואפילו שאני לא בנאדם אופטימי, אני לא בנאדם שמסתכל על חצי הכוס המלאה, אני יכולה לחייך לפעמים ולשכוח מכל זה, כי כן – אולי בחיים לא הכל פשוט, אבל לפעמים צריך לדעת לקחת את כל הקשיים לצד, לא להתמודד איתם לשנייה אחת, לחייך, ואז לחזור למאבק הקשה נגד החיים. או, כן, שחכתי לציין שאני צינית ויש לי מטאפורות ותיאוריות חיים מדהימות?

אין הרבה באמת מה לכתוב, טוב לא עליי בכל מקרה.. אז כדאי שאני אתחיל לכתוב על הסיפור (שדרך אגב לכל סיפור יהיה 30 פרקים ומעלה שמחולקים לכמה חלקים, כן זה קשה ואף פעם לא התמודדתי עם זה, אבל אני מנסה לאתגר את עצמי.. ואני לא מבטיחה שאני אעלה כל יום – רק מתי שאני יהיה פנויה.)
הסיפור הנוכחי שיהיה, טוב אין לו שם.. אבל אני אשמח לשם וגם לדמויות, כי אין לי בכלל דמויות, או רעיון לשם.
בעצם הסיפור הזה הוא סוג של סיפור ארוך שמקדים סיפור שאני וחברה שלי כותבות, ואני לא יודעת אם כן נחבר אותו לסיפור הזה, אבל בינתיים, הרעיון הוא שלי, ואני כותבת אותו.
זה מדובר על נערה בת שש עשרה, שהיא יוצאת בעצם מהשלטון שמחזיק תינוקות בני שמונה חודשים עד גיל 16, שכבר מגיל 12, הם עוברים אימונים קשים כדי להילחם. כשהם הופכים להיות בני 16, הם הולכים מחוץ לאזור השלטון – למרכז שנקרא 'כוכבי השמיים', וכשהשמיים מסמנים שם בעזרת הכוכבים, אותו נער או אותה נערה עם שם כזה או אחר, יוצאים לקרב נגד האלה, הכוח המסתורי הזה שמנסה להשמיד את השלטון, את הממשל, וכולם משוכנעים על טובתם של השלטון והרוע של האלה, אך זה יכול להיות גם הפוך.

אני מקווה שתקראו, אני אנסה לכתוב.
הפרק הראשון יעלה בעוד כמה שעות, אני אנסה לעשות אותו ארוך.


תגובות (8)

ברוכה הבאה!
אשמח לקרוא את הסיפור, נשמע מעניין
דמות? אני צריך לדעת עוד קצת על הסיפור… אולי שתעלי הקדמה מעמיקה אעשה דמות.
שם? "תחת כוכבי השמיים"

ברוכה הבאה! :)

21/11/2014 17:26

    תודה רבה! אהבתי את התמונה שלך XD
    אני אעלה, או שתראה לפי הפרק הראשון כי בפרק הראשון מדובר רק על הדמות הראשית.
    :)

    21/11/2014 17:34

ברוכה הבאה!!
שלום רב, שלומלום, היוש, היי וכולי.

נשמע סיפור ממש מגניב! ^-^ אשמח לקרוא אותו ו… מקווה שתהנו באתר! :)

(את מוזמנת לקרוא את הסיפורים שלי ולהגיב להם………….)

21/11/2014 17:27

***שתהני ;)

21/11/2014 17:28

    כן, באתי לכתוב את זה..

    21/11/2014 17:35

נשמע נחמד..
לגבי שמות:
* החיים בקרב / החיים הם קרב
* כוכבי השמים
* סימנו אותי בכוכב
כן שמות חלודים כי אין לי רעיונות… בהצלחה באתר! אשמח אם תקראי סיפורים שלי.. :-)

21/11/2014 17:29
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך