לוליטה
זוהי פריקה. אני צריכה עזרה. באמת. אשמח שמי שקורא את זה, ינסה לעזור. זה יעזור לי מאוד. תודה.

הילדה הזאת ~פריקה~ (אני צריכה את העזרה שלכם.. בבקשה…)

לוליטה 15/07/2014 774 צפיות 5 תגובות
זוהי פריקה. אני צריכה עזרה. באמת. אשמח שמי שקורא את זה, ינסה לעזור. זה יעזור לי מאוד. תודה.

הילדה הזאת. ההיא שאני כה עצבנית עליה.
הילדה הזאת, שגורמת לי לאבד את כל הטוב שבי, ההיא שמצליחה להוציא אותי מדעתי כל פעם מחדש.
אבל למה? למה היא כה רעה אליי? למה אני כה רעה אליה? למה אני שונאת אותה?
הרי היא אחותי..
שאלה אחת, מאוד מטרידה עלתה בראשי. שאלה שאני לא מצליחה להפסיק לחשוב עליה.
האם אני לא בסדר,כשאני חושבת שאם היא תמות, אני לא אבכה,לא אתגעגע,לא אכאב?
אני מרגישה כמו השטן כשאני חושבת על כך,
אך האם הגעתי לרמה של שנאה,שאני לא ארגיש שום דבר אם יקרה לה משהו?
הרי בתוך תוכי אני יודעת שאני כן ארגיש,ושכל השנאה תעלם, אבל, למה כל פעם אני חושבת אחרת?


תגובות (5)

נדבר על זה בפרטי.

15/07/2014 17:55

מכירה את ההרגשה מקרוב, אני רצינית.
אחרי כל הריבים עם אחים…. מעולם לא חשתי שנאה רצינית ואמיתית יותר.
את מוזמנת לפנות אליי בצור קשר.
אני מבינה אותך.

15/07/2014 17:58

את לא באמת שונאת אותה.
גם אני הייתי במצב כזה תאמיני לי
היו לי שנים שלמות שגם אני חשבתי כך, שאם יקרה משהו לאחי הגדול אני לא אבכה, שאני רק רוצה שהוא ייעלם מהעולם הזה אחת ולתמיד.
אבל בכל פעם שהייתי ישנה אצל סבתא שלי לבד, הייתי הכי מתגעגעת אליו, לאח שלי! אפילו פחות להורים שלי….
ובכל פעם שהוא יישן אצל חבר, ולא בחדר המשותף שלנו, אני התגעגעתי אליו כל כך.
כמובן שהינו רבים ואנחנו עדין רבים….רק ההבדל הוא שפעם הוא היה מכה אותי וגורם לי לבכות ואני הייתי שורטת אותו ומשאירה לו צלקות.

היום אנחנו רק צועקים… ועכשיו, עכשיו אני בוקר או לילה בלי חיבוק ממנו.
לפעמיים זה פשוט לוקח זמן….

15/07/2014 17:58

    אם את רוצה לפרוק ולספר לי מה קורה את יכולה לפנות אלי בצור קשר ♥

    15/07/2014 18:00

אני בטוחה שאת לא באמת שונאת אותה תחשבי מה יהיה לך בלעדיה? איזה תחושות של שיעמום תחווי? כאילו חלק ממך אבד.. תנצלי כל שנייה שיש לך איתה כי אחרת הקשר יאבד וזה הכל עניין של זמן עד שתהפכו לאחיות במקרה וחברות מבחירה :)

16/07/2014 19:42
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך