הילדה התמימה

11/08/2016 1246 צפיות אין תגובות

זוכר שהכרת אותי ילדה תמימה? בוא תן לי לגלות לך משהו. הילדה שהכרת? זו הצגה טובה מדי.
***
הילדה שהכרת, שומעת אותך מדבר. אבל רק כשהיא מקשיבה, היא שומעת את הסקס נוטף מהמילים שלך.
הילדה שהכרת רואה אותך מתלבש ומשתוקקת לקרוע ממך את הבגדים.
הילדה שהכרת מכירה אותך ילדון ורוצה להפוך אותך לגבר של ממש.
***
הילדה שהכרת רוצה אותך לבד. רק שלה.
היא רוצה אותך זרוק לה על המיטה. היא רוצה לעלות על גופך ולשפשף את אגנה באגנך, לשמוע אותך מתנשף בשקט עילאי שגורם לכל חלק בגופה להתכווץ.
הילדה שהכרת רוצה להראות לך שהיא לא כזו. שהיא הרבה יותר בוגרת ממה שהכרת. הרבה יותר מנוסה ממה שאי פעם תחשוב. ממה שאי פעם תכיר.
היא רוצה לתת לך תענוג של פעם בחיים. אחד כזה שלא תשכח.
היא רוצה אותך שוכב תחתיה. עירום לגמרי. נתון למעלליה.
היא רוצה לגעת בך בכל חלק. חוץ מהחלק המקודש. היא רוצה לתפוס לך את הידיים ולהרעיב אותך עד שיגעון. שתהיה תלוי בה. שתתחנן שתוכל לגעת. שתרצה אותה עד כלות. שהרעב בעינים יקרע כל חלק בגופה. שתגנח ביללה עדינה. שתרצה לגעת ולא תוכל.
היא רוצה ללקק את כל החלק מסביבו. לנשום עליו נשימות עדינות. להטריף כל חלק שבו. להטריף כל חלק שבך.
היא רוצה שתעלה את אגנך לעברה והיא תדפוק אותו חזק במיטה. עד שתנשוך את שפתיך כמן שרק אתה יודע.
ואז היא תיגע בו לאט לאט. עד שתתחרפן. תנסה להגביר קצב. היא תיקח את המושכות לידיים שלה. היא קובעת פה את הקצב ילדון.
היא תכניס אותו לתוכה. שלב אחרי שלב.
לא תזוז כמה שניות ואז תזוז לאט לאט.
כל כמה שניות היא תגביר קצב.
עד שתראה את גופה זז במהירות שיא על גופך.
והגניחות שיושמעו.. הם רק מהפה שלך.
ואז.
אז היא תעצור בבת אחת.
היא תרגיש את הזין שלך פועם בתוכה במהירות.
אתה תילל בקול כדי שתמשיך.. והיא לא.
היא זו שקובעת.
אחרי כמה רגעים היא תזוז לאט.
ושוב.
ושוב.
ושוב.
על שהמרוב רעב אתה תשחרר את ידיך בכח, כי כמובן שאתה חזק יותר ממנה.
אתה תהפוך אותה על המיטה ותזיין אותה חזק. תרעיד על חלק שבה.
וכל חבטה שתתן בה תכוון מאוד במדוייק. כל אחת מהחבטות, כנגד כל יללה שהיא גרמה לך להשמיע.
חבטה אחת.
שניים.
שלושה.
ארבעה….
עשרה.

ואז, תרגיש את הכיווצים סביב הזין החם שלך. תתן בה בפעם או פעמיים אחרונות לפני שתתפרק בתוכה, מרגיש את הכיווצים של גופה על הזין הפועם שלך.

אחר כך..
אחר כך תשכב לידה ותשאל את עצמך איפה הילד התמימה שפגשת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך