הילדה

Estonian 10/10/2011 655 צפיות 14 תגובות

~תקשיבו, זה סיפור אישי שבאמת קרה לי ואני מבקש לא להגיב שטויות! (אהמ.. אהמ… סהר…)~

הייתי ממש לבד. רוב החופש הגדול הייתי לבד. אולי גם בגלל שאני הופך לאדום כשהשמש רואה אותי אבל גם כי… אני צריך להודות באמת המרה. אני חנון. זהו זה, יצא המרצע מהשק. לא היה לי כל כך עם מי להיות ואני מודה שגם איפשהו להיות עם חבר היה… חרדה. ומה אם יהיה לי משעמם? ועוד אלף ואחד דברים שגרמו לי לפחד לחלוטין מלהביא חבר אז ביליתי את רוב החופש בעיסוקים שלי, עבודת קיץ במתמטיקה, בבריכה וכדומה אבל עם חברים, לא כל כך. אולי פעם פעמיים.
זה היה בוקר. ה – 16 לאוגוסט (עד כדי כך יש לי זיכרון אנשים…). סבתא שלי גרה בבית צמוד לשלנו אז הלכתי אליה בבוקר. היא לא הייתה אז רק לקחתי משם עיתון עם תשבצים שלפתע ראיתי הבזק. הבזק של ילדה בלונדינית עם שיער גולש מתולתל כזה שחבשה כובע.
אני רצתי למקום שבו היא עמדה אבל היא כבר נעלמה.
יום למחרת קמתי בבוקר. לא חשבתי בכלל על הילדה. באותו יום אחי עבד ואחותי גם עבדה (שניהם גדולים ממני). קמתי מהמיטה ואז התנגשתי במשהו מוצק. בקיר של האמבטייה שלנו אבל אני רק עמדתי בקצה הדלת. משהו דחף אותי. הסתכלתי אחורה. כלום.
היה משהו מוזר שם. מעין זמזום של אנרגייה.
פתאום עלה לי משהו לראש.
– … .- .–. .-.. . .-.. … ..- .
מאז אני זוכר את זה.
התרגום של זה זה: TSAPLELSUE בקוד מורס אבל מעולם לא הצלחתי לפענח את זה.
מאז מידי פעם כשהייתי לבד שמעתי או ראיתי את הילדה. אחר כך התחילה כבר שנת הלימודים ומאז לא ראיתי אותה. אני מניח שזה היה יציר הדמיון שלי, וככל הנראה הילדה לא קיימת אבל אני עדיין מנסה לפצח את המילים שיצאו לי מהראש (כנראה אני המצאתי את זה בתת-מודע שלי. מסתבר שאני יודע קוד מורס בתת-מודע).


תגובות (14)

וווווואו, זה ממש חזק….
ועד היום זה קורה לך??

11/10/2011 02:28

לא! מתחילת השנה זה הפסיק. כנראה כי הייתי עם אנשים.

11/10/2011 03:19

לא ידעתי על זה !
ובסדר – אני לא אגיב שטות הפעם.
אבל זה מאוד מסקרן לדעת למה אתה דמיינת את הילדה הזו ( אולי מרוב שהיית בודד? ) אבל יותר מזה – למה לעזאזל זה עלה לך לראש ??
תחקור ! תחקור ! תחקור !

מאוד אהבתי.

11/10/2011 03:20

אור יש סיפור שלך שסהר לא הגיב אלו?

11/10/2011 09:49

אני חושבת שכדאי שתבדוק את הקטע הזה אם הילדה… O:

11/10/2011 11:29

כן, לך תשאל את הילדה מי היא. :)

11/10/2011 11:31

שירן – כן, יש. הישנים ישנים שהוא עדיין לא היה חבר באתר.
שירה וסהר – אני כבר לא רואה אותה!

11/10/2011 12:28

אני הבנתי את זה אבל כדאי לך לבדוק את הקטע ><
אולי תבדוק אם יש בשכונה מישהי שנראית כמו הילדה או שתלך אל אחת שמפרשת חלומות היא תוכל לעזור לכך (:

11/10/2011 17:29

לעזור לך*
ואולי תעזור לך להבין למה דמיינת את זה

11/10/2011 17:29

אממ זה נישמע קצת הזוי, אבל יכול להיות שהילדה הזו באמת קיימת… ושירה לא ניראלי שמפרשת חלומות תתאים למקרא הספציפי הזה , כי הוא לא חלם על זה אלה הוא חושב שדמיין את זה…

11/10/2011 18:29

האמת שהלילה היה לי חלום שהיא הופיעה בו. היא הייתה אחותי בחלום. אני והיא התחרנו בתחרות לעיצוב סלון בפני מבקרים (וזה קרה אצלנו בחוץ – בפרגולה) ואז החלטנו לאחד כוחות וליצור משהו יפה ביחד וקיבלנו על זה ציון ממש מעולה. הצלחתי לשים לב אליה יותר – ואין אף אחת אצלנו בכפר שנראת כמוה ומעולם לא ראיתי משהי כמוה.

11/10/2011 23:51

אם כך מפרשת חלומות יכולה לעזור לך, ומפרשת חלומות יכולה לפרש גם דמיונות, אין זה דבר שונה מחלום… שניהם הם המצאה של הראש.

12/10/2011 05:47

יכול להיות שהילדה הייתה קיימת נראלי …

17/10/2011 04:25

אימאל׳ה.. ולחשוב שזה אמיתי!

16/11/2012 03:33
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך