Avia
פוסט קטנה כתוספת להפתעה של ספיר אוני. ההפתעה האמיתית הייתה העלה של הפרק ה 3 של קאמריד לול D:
מקווה שאת שמחה אוני ^.^
ואמרתי לך שזה לא קשור לטופ XDDD
לאב יו ♥

הכול קורה לטובה (:

Avia 06/03/2012 1638 צפיות 10 תגובות
פוסט קטנה כתוספת להפתעה של ספיר אוני. ההפתעה האמיתית הייתה העלה של הפרק ה 3 של קאמריד לול D:
מקווה שאת שמחה אוני ^.^
ואמרתי לך שזה לא קשור לטופ XDDD
לאב יו ♥

אומרים שיש דברים שפשוט צריכים לקרות.
שלא חשוב כמה שתנסו להתנגד, למנוע ולברוח, הם יקרו לכם.
לפעמים זה דיי מעצבן. אבל כשזה נוגע לדברים טובים, צריך להגיד תודה, כי כשמשהו קורה לך, תמיד אבל תמיד יש לזה סיבה.
אני כותבת כבר כמה שנים. היומן האישי הרציני הראשון שעדין נשמר אצלי הוא מ2004. לפניו עוד היתה לי מחברת שירים שהלכה לאיבוד ועוד מחברות ודפים שונים שהייתי כותבת בהם.
הכתיבה שלי תמיד היתה הדרך היחידה שיכולתי להביא את עצמי מבלי לדאוג שישפטו אותי, כי קודם כול הייתי כותבת לעצמי. אחרי זה כבר לא פחדתי לפרסם את זה. אף פעם לא הצלחתי להביא את עצמי בדיבור כמו שהבאתי את עצמי בכתיבה.
ולמרות שאני רוצה להיות מוכשרת בציור כמו אבא שלי וכול המשפחה שלי מהצד שלו, ולמרות שאני רוצה שהיה לי קול יותר יפה כמו אמא שלי, ולמרות שרציתי להיות שחקנית תאטרון מדהימה כמו אחותי הגדולה, הכתיבה כך מסתבר, תמיד היה הכישרון הכי גדול שלי, הכישרון המיוחד שלי.
וקרה כך שיום אחד, לגמר במקרה בזכות הכתיבה שלי פגשתי מישהי מדהימה.

אחרי שלא נכנסתי לאתר הזה חצי שנה בערך. אחרי שהפסקתי לפרסם פה, וכמעט והפסקתי לכתוב, קיבלתי לאימייל הודעה חדשה.
"התקבלה תגובה חדשה לסיפור שלך 'קאמריד פרק 2'" האימייל אמר.
הייתי בשוק. חצי שנה שלא פירסמתי. חצי שנה שלא נכנסתי לאתר הזה בכלל.. איך לעזאזל יש לי תגובה חדשה?
ובכול זאת נכנסתי לבדוק את התגובה.

"מחבר: ספיר56
תאריך: 06.11.11
ואווו..זה ממש מדהים!! אני פשוט מרותקת למחשב!!
את חייבת להמשיךך!! למה יש רק 2 פרקיייםםם?!??
מעניין מה קרה לג'סיקה..ומי זה החתול המלחיץ הזה שרודף אותה??
בקיצור אני מכורה!! תעלי עוד פרק בבקשה :))"

'מי זאת ומאיפה היא באה לי עכשיו? לא נגעתי בסיפור הזה כבר שנים!' היתה התגובה הראשונה שלי.
ועדין, מישהי שלא מכירה אותי, מישהי שלי לא אחת החברות הקרובות שלי -שחייבות לתת לי תמיד ביקורת טובה כמובן XD- אוהבת את הכתיבה שלי, את הרעיון שלי, את הספר שלי.
התמודה שהיתה לה גם סיקרנה אותי, טאקיון המסוקס מהלהקה הקוריאנית 2PM, ואני בדיוק סיימתי את הדרמה DREAM HIGH שהוא השתתף בה.
ישר נכנסתי לה לפרופיל ומצאתי סיפור מדהים "המורה הקוריאני שלי" , 'אוקי, קוריאני! נשמע מעניין!' אמרתי לעצמי והתחלתי לקרוא.
למרות שהיא הייתה כבר בפרק 10, ישבתצי שעה רצופה מול המחשב וקראתי את כול הפרקים, אחד אחרי השני. שסיימתי ישר השארתי לה הודעה.

"מחבר: Avia
תאריך: 12.11.11
לול XD
מאז שהגבת על הסיפור שלי התחלתי לקרוא את שלך (במיוחד אחרי שראיתי שקוריאה מעורבת בו XD) ופאקינג כול היום אני יושבת מול המחשב וקוראת XD
ממש אהבתי D=
אז אמ.. תמשיכי ( obviously) ותודה שקראת את הסיפור שלי (שבקרוב אני העלה את פרק 3 אז תמשיכי לעקוב בבקשה ^^")
ו…ו… נכון שראית Dream Higa ? כי כול הקטע של הבית ספר לאומנויות+ העובדה שהתמונה שלך היא של טאסיאון מ-2PM דיי ניחשתי XD"

אז כן, תגובות רגילות של אתר סיפורים לא כך ?
בכול מקרה השארתי לה את המייל שלי והתחלנו להתכתב.
גיליתי בחורה מדהימה. מצחיקה, חכמה, כייפית, ופסיכים (כמו שאני אוהבת לכנות אותה בימים אלה :C)
גילינו שיש לנו הרבה במשותף, ובלי ששמתי לב כבר התחלתי לקרוא לא אוני- כלומר אחות גדולה בקוריאנית.

אז עכשיו עברה כבר חצי שנה בערך מאז שאנחנו מתכתבות בניינו. ויום חמישי אנחנו סוף סוף הולכות להיפגש.
אוני נהייתה האדם שאני חולקת איתו את החלומות שלי, את החיים שלי ,את השיגעונות שלי ואת עצמי.
המטרה העיקרית שלי עכשיו, היא לעבוד קשה כדי שנוכל לטוס ביחד לקוריאה לביקור אחרי שאני אסיים יב' שנה הבאה. כן זה הזוי. אבל לחשוב שתוך חצי שנה התחברתי לבן אדם כול כך שאני כבר מתכננת אותו בעתיד שלי, בחלום הכי גדול שלי, זה דבר מדהים מבחינתי.
ואני מודה לאלוהים שהכרתי אותה, ומודה לה שמכול הסיפורים שיכלה לבחור לקרוא באתר הזה, בחרה דווקא בשלי, למרות שראתה אני לא מעדכנת כבר המון זמן.

אז כמו שאמרתי,כול מה שצריך לקרות קורה. וכול מה שקורה, קורה מסיבה מסויימת.
אל תתלוננו על זה שנתקתם בפקק תנועה, או בתור לרופא שנה שלמה (קרה לי היום V.V) כי כשתצאו מהרופא ותלכו ברחוב, אולי תפגשו מישהו חדש שישפיע על החיים שלכם.
אל תתעצבו אל חבר שעזב, כי הוא רק השאיר דלת לחבר חדש להיכנס.
תחיו את החיים, ותתדעו שיש מה שמדריך אותנו שם למעלה,בין אם תקראו לזה אלוהים,גורל או כול דבר אחד.
אחרי הכול, אנחנו רק משחק סימס של אלוהים לא ?
"הכול צפויה והרשות נתונה" משפט שלמדתי מהמורה שלי לספרות בקשר לטרגדיות יוניות. החיים שלנו, והגורל שלנו כבר כתובים לפניינו, אבל את הדרך אנחנו מעצבים לעצמנו (:
תמיד תזכרו את זה!
Every one take care!
love Avia ^_^


תגובות (10)

אז למרות שכבר התקשרתי וחפרתי לך בטלפון..אי אפשר להתעלם מהאתר!
את פשוט מדהימה! ואין לי את הדרך לתאר לך במילים כמה שאני שמחה שהכרתי אותך!
למרות שאת דונסנג ואת קטנה ממני ב4 שנים, אני בכלל לא מרגישה את זה כשאני מדברת איתך!
את מצחיקה, חכמה ופסיכית (בדיוק כמוני) בכל מה שקשור לקוריאנים האלה!
שמחתי למצוא את המכנה המשותף בנינו ואני ממש שמחה לגלות שהאתר הזה נתן לי את האפשרות להכיר בן אדם כמוך!
מחר אנחנו סוף סוף נפגשות ואין לך מושג כמה שאני מאושרת מזה :)
תודה רבה על המכתב המרגש הזה ובכלל על הפרק ה*מדהים* של קאמריד!
אוהבת אותך המוןהמוןהמון 3> אוני שלך ;)

07/03/2012 14:20

ו…………………..למרות שזה לא היה קשור לTOP בעלי לעתיד (ממש.. :/ ) לא יכולתי לבקש משהו יותר טוב מזה!
גם הפרק המדהים וגם המכתב הזה, פשוט עשית לי את השבוע ^^ או יותר נכון את הסופ"ש :P
חחחחחחח אוהבתת אותך סוג'ווו קטנהה!! :)

07/03/2012 14:22

דייי אני לא מאמינה שמחר סוףסוף נפגשיםם!!!!!
דיי כדי שאני אלך לישון, היום אסור להישאר ערה עד 4 נכון ?XD
אני ממש נהנת לדבר איתך ולהציק לך ולהשתגע איתך!!!!
אוהבת המוןהמון 3>3>3>

07/03/2012 14:24

חה!
סוף סוף מצאתי אותך.
את לא מבינה, אני לא יודעת אם את זוכרת, אבל פעם קראתי את הפרקים הראשונים של :" גם בסוף העולם".
אני זוכרת שהיתה לך תמונה אחרת(!)
לא משנה, קיצר פתאום נעלמת לי, ראיתי שלא העלת פרקים ….. ולגמרי שכחתי את השם של הסיפור שלך.
ו…..(נשמע הזוי) בשבת/חג ישבתי עם בת דודה שלי ואמרתי לה שאני מעלה לאתר הזה סיפורים, היא אמרה שהיא שמעה על האתר הזה ואפילו קראה בו סיפור אחד: " גם בסוף העולם".
את לא מבינה, מיד נזכרתי שזה השם של הסיפור שלך, התחלתי להתלהב ולשאול אותה על הדמויות (אני לא יכולה לשכוח את השיר המדהים הזה שהקוריאני שחמוד הזה שר לה, אני שומעת אותו הרבה – בזכותך!)
קיצר, אני כולי התלהבתי כמו ילה קטנה!!
אני חייבת לקרוא את ההמשך (למרות ששמתי לב שאין הרבה…אחמ…)
אבל אני חייבת לעשות את זה מחר , עכשיו פשוט 4:03 בלילה, אני מתה מעיפות.
חחחח….
חפרתי לך, אה?
אוהבת'תוך!!!!

07/04/2012 19:04

אפרילל!!!!באמת תהייתי לאן נעלמת לי! XDD
וכן אני מחליפה תמונות הרבה X"DDDD
אני שמחה שאת שומעת את השיר! זה שיר של הלהקה האהובה עליי ואני אשמח להכיר לך עוד שירים אם את מעוניינת! D=
חחחח אני מבטיחה לעלות פרק חדש ביומיים הקרובים! אפילו אני אישית קצת מתגעגעת לשטויות שכתבתי שם XDDD
אז תודה לך שאת קוראת!! באמת שעשית לי חשק להמשיך ולכתוב עכשיו! 8D
מחכה לתגובה שלך על הפרקים החדשים ^..^
לאב יא טו ♥♥

08/04/2012 10:12

היי אויה יקירתי אין לך מושג כמה אני שמחה כי קשרתן יחסי ידידות באמצעות האתר זה הנאה שאין כמותה מקווה שהיחסים ביניכן רק ילכו ויתגברו.

הכתיבה שלך מאד מאד יפה ברורה ורהוטה אשמח אם תמשיכי ואם לא אכפת לך עו לספיר המדהימה לשתף אותי בפגישה הראשונה כשהשדכנית היא אתר הסיפורים .
תודה ומועדים לשמחה ממני בקי ♥♥♥

09/04/2012 08:40

בקי אני שמחה שאת נהנת מהכתיבה שלי, ותודה לך אל התגובות שתמיד מעודדות אותי להמשיך ולכתוב :) אני באמת מקווה שיצא לי להמשיך ולהקדיש את הכתיבה שלי לאנשים החשובים בחיי ואכן ספיר אוני הפכה לדמות מעוד משמעותית בחיי. זה רק מראה כמה העולם הזה מדהים ולנו כמעט ואין שליטה על דברים כאלה ^^
בכול מקרה פשוט תודה! וחג שמח :)

09/04/2012 09:52

העלת לי חיוך בשפתיים.. הכתיבה שלך מצאה חן בעינייך…
לא יודעת למה.. אבל הכתיבה שלך.. היא מיוחדת.. מרגישה רצון של..לא יודעת..
כל מה שאני יודעת עכשיו.. זה שאני יושבת מול המחשב.. מנסה לתאר איך הרגשתי אחרי שסיימתי לקרוא מה שכתבת..
יפייפה..אני בטוחה שמילה כזו לא מספיקה לתאר.. אבל..זה פשוט יפייפה!

09/04/2012 10:24

ואוו עשית לי את הערב הזה לערב מאד שמח אויה יקירתי, ראשית שמחה שיצרת ידידות עם ספיר שלדעתי היא אחת הבנות היותר מוערכות כאן באתר לפחות זו דעתי האישית וזה את תמשיכי לכתוב זה פשוט מדהים הכתיבה מרחיבה את עולמו של הכותב, הוא נכנס בעצמו לפינות שאילולא היה כותב באתר שכזה לא היה מגיע לנישות כאלה זה בדוק, מכל מקום שוב תודה ותמשיכי בהצלחה ממני ♥ בקי ♥

09/04/2012 10:39

ואו תודה סבריאל (אני באמת מקווה שכתבתי את זה נכון ^^") אין לך מושג אפילו כמה זה נוגע בי. אני תמיד אומרת שהכתיב זה הכישרון הכי גדול שלי אבל שאני קוראת דברים של אנשים אחרי אני אומרת "פאק למה אני לא יכולה לכתוב ככה? " אבל המילים שלך באמת מחזקות אותי ואת האמונה שלי בכתיבה שלי, אז פשוט תודה 3> אני מקווה שתמשיכי לעקוב אחרי הסיפורים שלי ^_^
ובקי יקירה כמו תמיד פשוט תודה 3>

09/04/2012 11:19
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך