אנונימית9999
אוףף :\\ אפילו הסיפור שלי לא מצליח לעודד אותי עכשיו! :(

הכל בגלל האגו..!

אנונימית9999 05/07/2013 1443 צפיות 9 תגובות
אוףף :\\ אפילו הסיפור שלי לא מצליח לעודד אותי עכשיו! :(

שמתי לב שאני מצליחה לכתוב רק מתי שאני עצובה. כאילו העצב הוא זה שנותן לי השראה לכתוב. יש בזה משהו הגיוני. שאתה עצוב אתה רוצה לשתף, לספר למישהו, אז מן הסתם שבזמן שכזה יהיה קל לכתוב ולהוציא את מה שאתה מרגיש החוצה. גם אם הדבר היחידי ש"מקשיב" לך זה הדף עליו אתה כותב. כשהמועקה מצטברת בתוכי, גורמת לי להרגיש כבדה, זה הרגע בו אני הכי מרגישה צורך לגשת לדף (מחשב) ולהתחיל לכתוב. כשאני מוצפת רגשות, ולא יודעת לאן לתעל אותן, אני חייבת להוציא את זה איכשהו החוצה. וזו הדרך היחידה שאני מרגישה איתה נוח. אולי זה קצת נאיבי, או אפילו סוג של קלישאה, אבל זה באמת עוזר טיפה.
בחיים לא האמנתי בדבר הזה של "תוציא את זה החוצה ותרגיש יותר טוב".. תמיד חשבתי שזה סתם בולשיט של כל מי שהיה רכלן וסתם רצה לשמוע משהו מעניין, שעליו יוכל לדבר עם אחרים. אבל למרות שלא האמנתי בזה, תמיד ייעצתי את זה לכל מי שאי פעם ראיתי עצוב או בוכה. והם כנראה באמת הרגישו עם זה טוב, כי הם בתכלס סיפרו.
אני לא מהסוג המשתף. אני מהסובלים בשקט. לבכות למישהו- זו חולשה. אם אני אי פעם יבכה, זה יהיה לבד, כמה שזה לא נשמע נורא ובודד. אני ארגיש יותר לא בנוח אם מישהו ישב לידי ויגיד "יהיה בסדר" ויחבק אותי. אתמול למשל, שהיינו בארוחת ערב ירדנו למטה אני בת דודה שלי ועוד ידיד, והוא סיפר לי מה אמרו עלי בתקופה הכי קשה בחיי, על זה שהיו קוראים לי 'חסרת בית' רק כי לא רציתי להישאר לבד כשההורים שלי בת"א עם אחי, ירדו לי דמעות. ולא חשבתי על עצמי או משהו. כל מה שחשבתי היה 'בבקשה שהיא לא תבוא ותחבק אותי עכשיו'. לא יכולתי לסבול את המחשבה שהיא תבוא ותחבק אותי. זה היה מרגיש לי כאילו היא מעלי. למה מישהו צריך לבוא ולחבק אותי ולהרגיש כאילו הוא במקום יותר טוב משלי? בחיים לא. וזה לא מופנה אישית נגד בת דודה שלי, בכללי. כן, זו ראיה דפוקה ומעוותת. אני יודעת. אבל ככה אני, וזה לא הולך להשתנות ניראלי. יש דברים ומשקעים מהעבר שעיצבו אותך להיות מי שאתה היום, ויש דברים שאותם ניתן לשנות, אבל יש דברים שנחרטים יותר מידי עמוק. וזה אחד מהם.
אני לא מסוגלת לשאת את המחשבה שמישהו יראה את עצמו מעלי, או שיראה אותי נשברת. אני לא אראה חולשה שכזו.
אני היא זו שמנחמת ולא זאת שמנחמים אותה. אני זאת שמייעצת ולא זאת שמייעצים לה. אני זאת שבעמדת הכוח.
ונכון, זו שריטה. אבל זה מה שהחיים גרמו לי להרגיש- שאסור לי להישבר. אני צריכה להיות חזקה, לא משנה מה. אסור לבכות. אסור להישבר, אסור לעצור. תמיד לרוץ קדימה בלי להסתכל אחורה. אבל מה קורה אם העבר תמיד משיג אותך ולא משנה כמה מהר תרוץ?
הרבה מקרים בחיים מעצבים את מי שאתה בעתיד, ואני כבר חיה המון שנים של מקרים כאלה, ואני מרגישה שאני עדיין מעוצבת ומולכת שולל אחרי החיים.
אז הפעם החלטתי שאולי הגיע הזמן לנסות את ה"תשתף ותרגיש יותר טוב".. אין לי מה להפסיד.. ויותר קל לשתף את מי שלא מכיר אותך.. מי שלא יכול לשפוט אותך..
אז למה זה עלה פתאום? רבתי עם החבר.. ואנחנו כבר שבוע לא מדברים.. מילים שנזרקות לחלל החדר, ולא באמת מתכוונים אליהם. תמיד אני אומרת "צריך לספור עד 10 לפני שאומרים משהו".. אבל לצערי, אני לא כל כך טובה בלהקשיב לעצמי. אני מייעצת לכולם, עוזרת לאחרים, נותנת לכולם פתרונות.. אז איך זה שלעצמי אני לא מצליחה לייעץ? איך זה שלעצמי אני לא מצליחה לעזור?! הוא יצא מהבית שלי בכעס, ואני ברוב טיפשותי יצאתי אחריו, הולכת אחריו מנסה לגרום לו להישאר. הוא לא הסתובב אפילו. גרם לי לרדוף אחריו. מרים לי את היד לשלום בלי להסתכל אפילו. ובא לי להרביץ לעצמי על איך שהשפלתי את עצמי והלכתי אחריו. הייתי עדיין בהלם מהריב המטופש הזה. חזרתי הביתה ואז זה היכה בי.. אני כרגע רדפתי אחריו.. ואני אמרתי לעצמי שבחיים אני לא יעשה את זה.
שלחתי לו הודעה, ' לא היית צריך ללכת ככה'.
הוא החזיר- 'לא מעניין אותי. אני בזמן האחרון עם פטיל קצר. לילה טוב.'
שלחתי בחזרה- 'מה אתה במחזור?! מה יש לך?'
והוא ענה- 'די. אני לא עושה את השיחה הזו עכשיו. אני מספיק בוגר לקבל החלטות, ואני עצבני. תמשיכי לבלות ואם הרסתי לך את הערב, אז כרגע אני מספיק בן זונה כדי שזה לא יעניין אותי.'
החזרתי- "אוקיי אין עם מי לדבר. נדבר מחר. לילה טוב."
הוא שלח-"לא נדבר מחר, יש לי לימודים ואז יש סופש ואני רוצה שקט. אין עם מי לדבר זה דיי ממצא את זה."
לא שלחתי בחזרה. בהיתי במשפט האחרון שלו בערך 10 דקות. (גם עכשיו, לראות את ההודעה הזאת שוב בזמן שאני כותבת אותה פה.. זה מפלח לי את הלב.. אני לא מאמינה עדיין שהוא רשם את זה!!)
עבר שבוע כבר. אני לא אשלח הודעה. יש לי את הכבוד שלי. בחיים אחרי המשפט הזה אני לא אשלח כלום. אבל הבעיה היא שאני יודעת שגם הוא לא. אנחנו שנינו עם אגו עד השמיים, שנינו עקשנים. אבל אני לא רוצה לאבד אותו..
אני לא יודעת מה לעשות.. הוא כזה חסר.. בחיים לא חשבתי שהוא יחסר לי ככה.. אני אובדת עצות.. ועכשיו אני שוב עצובה בגלל זה :\


תגובות (9)

קודם כל , הוא חבר שלך ולדעתי אתם תעברו הלאה , ישלי נגיד מלא אנשים סביבי עם אגו בשמיים , הם לא מוותרים לא משנה מה אבל הם שוכחים מזה . רבתי עם חברה שלי שיש לה את הכי הרבה אגו שתראי בחיים שלך , ויום אחרי זה היא באה לי כאילו לא קרה כלום . אני יודעת שאמרת שהיה שבוע ולא שלחתם אחד לשני הודעה , אבל תזכרי שלפעמים טוב לוותר קצת קצת על האגו , אם הוא חשוב לך ואת לו תסלחו אחד לשני אבל הוא לא היה צריך ללכת סתם ככה , אני בטוחה , אבל לדעתי תשלחי לו הודעה , תתגברי על האגו . גם לי יש אגו לפעמים (אבל אני מאלה שלא מראים שום רגש בציבור ככה שהאגו זה אגו פנימי , כאילו , אני מכריחה את עצמי נגיד לא להגיב על משהו שעצבן אותי בטוויטר או משו , כדי לא למשוך תשומת לב ,אבל זה רק דוגמא , עזבי) אבל אני מתגברת על זה , פעם אחת הייתי מעעוצבנת מאוד על ילד מהכיתה שלי בפייס והיה לי מצב רוח של ללכת ולרצוח אותה ! ואם הייתי אומרת לה מה אני חושבת עליה היא לא הייתה מדברת יותר על מה שהיא דיברה. אבל לפעמים אני כותבת נגיד במקום בהודעה בפתקים כדי לקרא את זה הרבה פעמים ולהבין שלא צריך לשלוח את זה. אז במקרה שלך , כדאי לך לשלוח לו הודעה אבל תחשבי מה את שולחת קודם , אל תשלחי לו רק סליחה , תחשבי אל משהו , נגיד שאת מצטערת ושלא הייתם צריכים לריב על זה שוב התחלה לא רצית לשלוח לו הודעה אבל התגברת על האגו המפגר שלך ושלחת לו הודעה . לדעתי הוא יחזור לדבר איתך כשהוא יבין שנשכרה התגברת על האגו ושלחת לו הודעה . אמרת ששניכם עקשנים , אז זה אומר שהוא לא ישלח לך הודעה , אז תעשי עת שה בעצמך אם את רוצה לחזור לדבר איתו (:

ולגבי הלשתף , גם אצלי זה ככה אבל אני משתפת אתכם פה כמה שצריך , ההורים שלי שואלים אותי אם הכל בסדר ואני אומרת להם כן ושבכל מושלם אבל אני מבפנים חושבת על הדברים הכי גרועים שאפשר לחשוב עליהם ! אני זוכרת את היום הזה לפני כמה ימים שנשבעות לך אני לא ישכח אותו.
הלכתי לאמא שלי אחרי שחזרתי מהבית של אבא שלי(ההורים גרושים ובלהבלהבלה) ואמרתי לאמא שלי
״אמא את יודעת , אבא שאל אותי מה עובר אלי שאני מדברת מהר לאחרונה״ וזה היה בצחוק אבל הוא באמת אמר את זה .
והיא אמרה לי
״הוא לא יודע כלום ממה שעובר עלייך״ היא אמרה והתכוונה כזה לבית ספר והיא בכלל כועסת עליו שהוא אף פעם לא בא לקחת אותנו בזמן וכל זה . ואני חשבתי לעצמי
״חחחחח מצחיקה את לא יודעת בשיט מה עובר עליי גם״ וכל היום חשבתי על זה והיא לא מבינה למה כל הזמן אחרי הייתי לבד ושתקתי , משהו שאני עושה כשאני חושבת , לא שמישהו יודע על זה ..
בקיצור אני אומרת לך, אני גם לא משתפת דברים . אם תסתכלו לי בראש תמצאו את הדברים שבחיים לא חשבתם למצוא . מבחוץ יש לכם ילדה מצליחה בלימודים , מחייכת כל הזמן בלי הפסקה , צוחקת , הכל מושלם . אבל מבפנים יש לכם ילדה שמרחמת על עצמה בלי סיבה , שבקושי אוכלת אבל בכלל לא מודעת לזה , שחברות שלה אפילו מעירות לה על המשקל שלה כשבעצם היא רזתה . ושהיא הכירה את דמי והתחילה להעריץ אותה , והם לא הבינו למה … ואז כשהם אומרים שדמי חופרת שמחקה בנות אחרות הם לא מבינים למה אני מתעצבנת ועוד שניה בוכה , כי בעצם הם לא יודעים מה היא עובר. ולא יודעים מה אני עוברת . הם לא מכירים אותי ושופטים אותי , ובגלל זה י אומרת לך שוב , את יכולה לשתף , את יכולה , אבל את צריכה לבחור למי לשתף . תחשבי טוב טוב לפני שת מספרת משו למישהו, אלא אם את סומכת עליו(:
אני ממש חפרתי וש לי תחושה שזה יצא ארוך מאווווודדדדדד
אז אני יפסיק פה אפילו שיש לי עוד מלא להגיד ופאר ישלי תחושה שזה יהיה התגובה הכי ארוכה פה …
אני אוהבת אותך(:::::
תרגישי חופשי לפנות אליי כשאת עצובה (:
מקווה שתיפתר לך הבעיה פה(:
ושלא חפרתי (:
לאב יווווווו פוראברררר

05/07/2013 12:53

חחחח כפרעליך אור!! אני לגמרי מבינה אותך.. מה שאני מראה מבחוץ זה לא מה שאני מרגישה מבפנים.. ואני גם כזו.. אם משהו מציק לי אני לא אגיד.. אני לא מאלה שהולכים ראש בראש ואומרים במקום בלי לסנן את עצמם מה הם חושבים.. זה לא אני.. אני יותר מופנמת.. (אלא אם כן אני ממש חוטפת קריייז ואז מסכן מי שנופל לי בידיים חחחח)
תודה רבה על המילייים והעידוד!!
אבל אני החלטתי. אני לא שולחת הודעה. לא משנה מה. לא איכפת לי. אם אני חשובה לו שהוא יפנה אלי. ואם לא, כנראה שמעולם לא הייתי חשובה לא.
יש פשוט שאומר.. "שאתה רחוק ממישהו, אתה לא יודע אם הוא מתגעגע אליך או אם הוא שכח אותך…" לגמרי ככה!
לווווב יו המונים!

05/07/2013 13:34

את צודקת, זה בעצם פועל בשתי הצדדים (: אוהבת אותך גםםםםםםם(::::
❤❤❤❤❤❤❤

05/07/2013 14:23

אני סתומה כי לא ממש הצלחתי להבין במי מדובר ,
בואי אני אומר לך מה הבנתי ,
יש לך חבר ורבתם ,
אני חייבת לומר את זה , מצטערת אם זה יכעיס אותך באיזה שהוא מקום ,
אני חושבת שהוא התנהג בצורה לגמרי אידיוטית ,
כאילו את הלכת אחריו והיה לך חשוב והוא התנהג ככה ?
אז אני חושבת שזה טוב מאוד מה שאת עושה !
אני גם בריב עם חבר שלי כבר שבוע וקשה לי אין לך מושג כאילו כמה , אבל שורדים ,
תיצרי מנקודת הנחה שאם ניסית ושלחת הודעה והלכת אחריו זה די והותר ,
אני יגיד לך את הצד שלי ,
אני בריב עם חבר שלי נכון , קשה לי נכון ,
אבל הכבוד גם חשוב לי ,
את מבינה ? אם ניסית והוא עשה בעיות אז תלכי שהוא ינסה , תשמרי על הכבוד שלך ,
תבחני אותו ,
ככה תדעי אם את חשובה לו ,
לדעתי ההחלטה שהחלטת מצויינת ,
זאת גם הדרך שאני נוהגת בה ,
לכל דבר שאת צריכה אני פה , אני מבינה את המצב שלך אז אני יכולה להזדהות איתך ,
מקווה שעזרתי לפחות קצת ,
אוהבת ❤

05/07/2013 14:27

אויי איזה סתומה אני.. *החבר הכי טוב שלי.. לאן נעלמו להן המילים האלה :O
בכל מקרה, הוא החבר הכי טוב שלי יותר מ10 שנים.. ומה שמציק לי.. שלא ידעתי שהוא יהיה חסר לי ככה.. ואני אוכלת יותר תסביך על זה עכשיו.. אני אמורה ככה להרגיש? אני לא רוצה לגלות פתאום שאני מרגישה אליו משהו מעבר.. כאילו, למה הוא כזה חסר?!
אוף אני לא יודעת מה לחשוב. אני לא יודעת מה אני מרגישה .. :/
המצב עגום. הלכתי לאכול גלידה. חח

05/07/2013 14:50

אההההה אז המילים האלה מאוד חשובות ,
זה טבעי שהוא חסר לך , זה מאוד מאוד מאוד טבעי ,
אם הוא הזוג של הידיד הכי טוב שאת מדברת איתו על הכל , על בנים על חברות על הכל הכל הכל ואתם מכירים כבר 10 שנים שזה המון המון המון זמן ,
זה נורא טבעי שהוא יהיה חסר לך ,
אבל זה חשוב הוויכוח הזה , הריב הזה , ככה תיראי מה את באמת בשבילו , אם את חשובה לו מספיק בשביל שהוא יעזוב. את האגו וידבר איתך ,
אבל אם את מרגישה שקשה לך כבר וממש חיסרון אז אין שום דבר רע בשלוח לו הודעה ,
אם נפגעת מזה שהוא לא וויתר על האגו , תגידי לו .
תגידי לו שזה פגע בך , שזה פגע בך שהאגו שלו יותר חשוב לו ממך , תגידי לו , זאת אני לי אתה עושה אגו ?,
ואם את טיפה חשובה לו אז הוא יפסיק אם הכל ויגיד לך את מה שהוא באמת מרגיש וחושב והאגו כבר לא ישחק אצלו תפקיד ,
זה ריב שגרתי זה קורה תמיד לא הכל מושלם ,
מקווה שעזרתי לך לפחות עם כל החפירות האלה ,
אם את צריכה עוד משהו הכי קטן אני פה (:

05/07/2013 15:52

*סוג לא זוג

05/07/2013 15:53

כפרעלייך מור! כן, הוא ידיד ממש ממש טוב .. עברנו המון ביחד והוא מכיר אותי ממש טוב.. והוא גם יודע שאני לא אשלח לו כלום. ובאמת שזה משו ממש ממש שטותי כאילו אפילו מפגר.. אבל הוא הביא יציאה לא במקום ומשם זה התגלגל :/
טוב נו, נקווה שיהיה טוב .. בנתיים אני לא עושה צעד. מספיק יצאתי אחריו והשארתי את כולם אצלי בבית לבד ..
ותודה שאת מייייעצת … אוהבתתת ❤❤❤

05/07/2013 16:44

שילך להזדיין. הוא לא שווה את זה. את הרבה יותר ממנו.

05/07/2013 18:43
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך