כשאני חושבת על זה, משפט אחד שלו הצליח לשבור אותי, הוא גילה לי את הסוד ומשם רק לא ראה כמה הוא גורם לי לסבול, עכשיו הוא יצטער על כך שגרם לי להפסיק להאמין למילים האלה, שגרם לי לשכנע את עצמי שהן שקר, שגרם לי להאמין שזה לא נכון...

הם לקחו את הרצון לחייך… :(

01/04/2012 632 צפיות 5 תגובות
כשאני חושבת על זה, משפט אחד שלו הצליח לשבור אותי, הוא גילה לי את הסוד ומשם רק לא ראה כמה הוא גורם לי לסבול, עכשיו הוא יצטער על כך שגרם לי להפסיק להאמין למילים האלה, שגרם לי לשכנע את עצמי שהן שקר, שגרם לי להאמין שזה לא נכון...

הם לקחו לי את האמת, הם לקחו לי את התקווה, הם לקחו לי את האהבה,
הם לקחו לי את השמחה, הם לקחו לי את המילים, הם לקחו לי את הלב,
הם לקחו הכל, אבל זה כלום לעומת מה שהם עוד לקחו לי
הם לקחו לי את הרצון לחייך…
אני כבר ידעתי יותר מדי, יותר מכדי שלא אסבול ואף אחד לא רואה את זה, הם לא שמים לב.
הצלחתי לשכנע את עצמי שלא אאמין למילים האלה עוד, הן שקר. הכל שקר, רק כדי שיוכל אחר כך לשבור לי את הלב, לגרום לי לאבד את השמחה.
תשאירו את הכל אצלכם, את התקווה, את האהבה, את האמת, רק תחזירו לי את הרצון לחייך…


תגובות (5)

וואו סיסי זה יפיפה!!
ואת תחזרי לחייך!! מילה שלי!

01/04/2012 14:43

עצוב כל כך….
מרגישה כל כך מחוברת…
אל תהיי עצובה.. אף אחד לא יכול לקחת את החיוך שלך, תהיי אמיצה!!!

02/04/2012 02:34

ערב טוב סתיו המתוקה

הכתיבה שלך מושלמת אך לבי מצטער מאד מאד על התכן. אנא אל תתעצבי בבקשה אנא תהיי חזקה ותמשיכי לחייך את תחייכי והעולם ישיב לך חיוך שובה לב זה בדוק !!!!!!

ממני בתקווה שהכל יבוא על מקומו בשלום אמן ♥♥♥

02/04/2012 11:19

תודה על התגובות, למרות שהסיפור הזה, יחסית לאחרים, יצא פחות טוב…

03/04/2012 10:28

כל הסיפורים שלך מושלמים וכמובן זה הנוכחי את כותבת נפלא ממני ב♥ בקי ♥

03/04/2012 10:34
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך