המלאכית

01/04/2022 225 צפיות 3 תגובות

היא, האישה הנחמדה הזאת, האישה שתמיד מחייכת, מתנדבת לעזור לאנשים, מצטיירת לאנושות כמלאך – הסיוט הכי גדול שלי.
כמה שקרים, איך היא לא מקיאה מעצמה. זה כל כך פתטי. כמה רכוכיים אפשר להיות.

בסך הכל עוד אישה רגילה, שגרה בבית ענק באזור יוקרתי על חשבון אנשים אחרים. שאין לה כרטיס אשראי כי היא משתמשת בשל אחרים, שלא עובדת בגלל בעיות בריאותיות לא קיימות אבל מקבלת המון כסף מהמדינה.
אישה שנראית מאוד נחמדה, מסכנה, שאוהבת לעשות מניפולציות על אנשים תמימים ולגרום להרגיש רע בצורה מזעזעת שתגרום להם לשנוא את עצמם ולהתנהג מגעיל לאנשים אחרים. גם כל מי שמכיר אותה לא יודע את זה עליה.

איך זה יכול להיות שהאישה הזאת, שהיא גם דתיה ושומרת מצוות גונבת כסף רב מאנשים, מילדיה ובעלה. מעבר לעובדה שהיא בוגדת בבעלה זמן רב, מזמינה לו משטרה בכל פעם שהוא לא מקשיב לה עד הסוף, העיפה את הבת הגדולה שלה מהבית בגיל 15 – נחשבת אדם כל כך טוב. ואיך זה יכול להיות שביתה למשל נחשבת אדם רע, למרות שהיא זרקה אותה לרחוב בצעירותה.
אנשים הם חידה.

(התלבטתי האם לכתוב את זה, כי מדובר בסיפור אמיתי אבל אף אחד לא מכיר אותי כאן אז :) אשמח לתגובות, הערות ודירוגים.)


תגובות (3)

מה זה הגזענות הזאת?
אני דתי ושומר מצוות ואני אפילו לא קרוב לזה.
זאת גזענות טהורה!

01/04/2022 15:13

זה היה סיפור ספציפי. אני ממש לא אמרתי שכולם ככה. תלמד איך לפרש סיפור.

03/04/2022 13:19

אני מקווה שאת לא קרובה לאישה הזו, זה נשמע מזעזע.
העברת את הסיפור בצורה ממש טובה, גרמת לי בקלות לכעוס על האישה שעליה נכתב.

18/05/2022 20:12
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך