demi_direction
השירים שכל כך מחזקים אותי:
http://www.youtube.com/watch?v=5kDJGJVtYQ0 : demi lovato, skyscraper
http://www.youtube.com/watch?v=06cQTuf0iXw : shontelle, impossible
http://www.youtube.com/watch?v=RtjmxTotWIU : one direction, little thing
http://www.youtube.com/watch?v=QrZS_Y3C8yk : demi lovato, warrior
https://www.youtube.com/watch?v=1dsdjk39dDs : pink, fucking perfect
https://www.youtube.com/watch?v=8CWFSjOLkiw : christina Aguilera, beautiful
מקווה שתשמעו, אלה השירים שאני שומעת כשאני עצובה, ואני למדתי את כולם בעל פה כדי שתמיד אני אדע את המילים ואשאר חזקה בשבילהם, כי אני בדיוק כמו שהם מתארים. אני בדיוק ככה!
מקווה שתאמינו בעצמכם, ושלא תרשו לדבר כזה להוריד אתכם למטה.

המשמעות של הבכי שלי.

demi_direction 20/07/2013 761 צפיות 10 תגובות
השירים שכל כך מחזקים אותי:
http://www.youtube.com/watch?v=5kDJGJVtYQ0 : demi lovato, skyscraper
http://www.youtube.com/watch?v=06cQTuf0iXw : shontelle, impossible
http://www.youtube.com/watch?v=RtjmxTotWIU : one direction, little thing
http://www.youtube.com/watch?v=QrZS_Y3C8yk : demi lovato, warrior
https://www.youtube.com/watch?v=1dsdjk39dDs : pink, fucking perfect
https://www.youtube.com/watch?v=8CWFSjOLkiw : christina Aguilera, beautiful
מקווה שתשמעו, אלה השירים שאני שומעת כשאני עצובה, ואני למדתי את כולם בעל פה כדי שתמיד אני אדע את המילים ואשאר חזקה בשבילהם, כי אני בדיוק כמו שהם מתארים. אני בדיוק ככה!
מקווה שתאמינו בעצמכם, ושלא תרשו לדבר כזה להוריד אתכם למטה.

השבוע הזה היה שבוע שלא יכולתי לתאר לעצמי, שזה יכול באמת לקרות למישהו.
אז עשו מסיבה כזאתי לכל הכיתה, הביאו דיג'יי ועשו את זה ממש מושקע. זה קרה ביום רביעי..
לא רציתי לבוא, ידעתי מה המצב שלי בכיתה ושבטוח זה יגמר ברע.. אבל חשבתי לעצמי,אולי דווקא יהיה כיף ואני אפסיד?
בסוף הלכתי לשם. הלכתי עם החברה היחידה שלי.
הייתי בצד, והסתכלתי על הילדים עושים כיף ורוקדים, אבל לא יכולתי לבוא לרקוד איתם.
זה שהציע לי חברות בעבר, ובגללו קרה כל החרם הזה, בא והתיישב לידי. הוא הציע לי לרקוד איתו, ואני לא יודעת ממש למה, אבל הסכמתי. הוא בהתחלה רקד איתי, והכל בסדר, אבל מאחורה באו אליי כמה בנות, והתחילו לזרוק עליי אוכל. פתאום רוב הכיתה לקחה אוכל וזרקה עליי, והשאר הסתכלו וצחקו. אפילו אותו הנער שרקד איתי.
יצאתי עם החברה שלי לבחוץ, התחלתי לבכות. חיכיתי למונית, והלכתי משם, מלוכלכת ומדוכאת.
יום אחריי זה, עד היום, דיברו על זה בפייסבוק. על כמה שזה מצחיק ועל כמה שצרך לעשות את זה עוד… החברה שלי התקשרה אליי ועדכנה אותי. הרגשתי מושפלת.
היום, יום שבת, חיכו לי כמה מהילדים מחוץ לבית, כשההורים שלי לא היו, והתחילו לצעוק לי כמה הם רוצים שאני אמות כבר, ושכשזה יקרה, הם הולכים לעשות מסיבה גדולה, שכולם יחגגו וכל העולם יהיה שמח יותר.
הם התחילו להעליב אותי, ולצרוח את זה בכל השכונה, אז כמובן שהשכנים ישמעו גם.
פשוט צעקו, 'לי הזונה', 'לי הכלבה' , 'לי תמותי כבר'…
האמת היא, שזה בדיוק מה שרציתי לעשות. למות. רציתי לקחת סכין, לדקור אותי כבר בלב, ולמנוע ממני לסבול כל כך הרבה.
רציתי לתלות את עצמי איפשהו, שלא ימצאו אותי.
רציתי רק לעשות משהו כבר.
אבל.. אני לא יכולה. אני לא יכולה לעשות את זה לעצמי.
להורים שלי.
לחברה היחידה שלי.
ולכן. כן, גם עליכן חשבתי.
עם כמה שאני רוצה למות, עם כמה שאני חייבת כבר לסיים עם החיים המחורבנים האלה.
אני חייבת להישאר חזקה. אני חייבת להקשיב לכל האיידולים שהשפיעו עליי.
כי אני יפה כמו שאני
כי אני לא שמנה
כי אני יכולה לעשות הכל
כי אני לא טיפשה, או מכוערת, או סתומה, או זונה, או כלבה.
אני לא הטיפוס של הבנות האלה מהשכבה שלי, שהן ממש לא בתולות, והיו להם 1,000,001 חברים. כי אין לי חבר, ולא היה לי, ולא שכבתי עם אף אחד, ובגלל המצב החברתי שלי אני גם לא התנשקתי..
ואני לא יוצאת למועדונים ומשתכרת, או מראה את הגוף שלי לאנשים, וזו עובדה שאני אפילו מתביישת מאמא שלי…
ואני ממש לא כלבה. אני לא נובחת .~.
ואני לא כל מה שהם חושבים עליי! וגם אתן לא!
לא משנה מה יגידו לכן, מה יעשו לכן, תישארו חזקות כמו שאני נשארת חזקה.
ותאמינו לי, שלמרות כל הסבל הזה, ולמרות כל הבכי הזה והצרחות האלה, אני נשארת חזקה, ואני נגמלתי רשמית מלחתוך וכאלה.
ואני לא אתאבד עכשיו, ואגרום להם לשמוח. כי אם אני חיה, כנראה יש סיבה לזה.
יש להם בעיות? שילכו להיתקע בקיר, או יעצמו עיניים.
אם פוגעים בכן, בנות, אתן תמיד יכולות להתייעץ איתי, על הכל. אני פה בשבילכן. 25 שעות ביממה!
אתן יכולות לפנות אליי, תמיד, במייל: [email protected]
ואני פה בשביל לעזור לכן, לתמוך בכן, לייעץ לכן וסתם לסבול את החפירות שלכן..
STAY STRONG!


תגובות (10)

וואו! זה ממש יפה….. ומרגש!

20/07/2013 18:35

תודה רבה.. זה מה שבעצם אני עוברת יום יום. אם זה בכיתה, אם זה כשאני עוברת ברחוב. וזו הסיבה שאני מסתגרת בבית כל הזמן ופשוט בוכה.
אני מקווה שיש לפחות בריון אחד שיקרא את זה, ויבין מה הוא גורם לי. מה הוא גורם לילדים בכיתה שלו. מה הוא גורם לאותם האנשים שבגללו חותכים.

20/07/2013 18:39

כל הכבוד מרגש .. את מוזמנת לקרוא את הפוסט הראשון שלי :)

20/07/2013 18:44

תודה רבה, ואני אקרא בשמחה :)

20/07/2013 18:45

תמיד לא הבנתי איך אפשר לעשות דבר כזה. ולמה? למה מציקים לילדים? איך זה גורם להם להרגיש יותר טוב?
אז רק שתדעי, את ממש חזקה ומדהימה! אני יודעת שלהגיד שלא לשים עליהם זה לא ממש עוזר, אז אני יגיד ככה, גם עליי עשו חרם, הם חראות וכל כך מגעילים! אל תרדי לרמה שלהם ואל תעזי להתאבד בגללם! את ממש מדהימה! ואת לא צריכה שיצורים (אני אפילו לא אומרת ילדים כי זה כל כך לא אנושי!) יגידו לך מי את ומה את , לפי מה שראיתי, את יודעת את זה טוב מאוד! אז כמו שרשמת stay strog!

20/07/2013 18:50

תודה רבה, ואני מקווה שעוד מלא בנות שעוברות את זה יקראו מה שאת רשמת, וגם יבינו.. זה כל כך קשה לסבול חרם, במיוחד אם זה מגיל ממש צעיר, וכל זה קרה בגלל מישהו אחד, שהציע לי חברות כשהיינו קטנים. אבל אני נשארת חזקה, אני משתדלת לא להתייחס ולהוות דוגמה לכל הבנות שחוזרות בוכות הביתה. אם אני הצלחתי, ואני עברתי כל החיים שלי דברים ממש קשים, גם אתן תצליחו בנות!

20/07/2013 20:00

את מדהימה, עצם העובדה שעברת את זה, עצם העובדה שאת שם בשביל עצמך, העוצמה… את לא מבינה כמה אני מעריכה אותך על כך.
ריגשת אותי.

20/07/2013 21:57

הלוואי עליי ! להיות חזקה כמוך לא לוותר לא להיכנע … הילדים האלו סתו ז|ונים לא שווה את ההיתייחסות שלהם בכלל , אבל תהני ותצאי זה החופש שלך זה הזמן שלך להינות :)
אני מקווה שכולנו נישאר חזקה ובעזרת השם שנה הבאה תהייה מוצלחת יותר לכולנו
אני מעריכה אותך מאוד על האומץ של הלא לפחד מהם !
באמת שאת גיבורה !

20/07/2013 22:17

זה ממש עצוב, עד כמה ילדים אכזריים. (וכשאמרתי את זה בשנה שעברה בכיתה, כולם צרחו עליי שהם לא אכזריים. כמה אירוני)
תאמיני לי שכשהם יגדלו הם יצטערו על כל מה שעשו לך, ואם הם עכשיו אומרים שהם ישמחו אם תמותי, תאמיני לי שהם ימשיכו את החיים עם אבן כבדה על הלב בגלל שגרמו לך למות. את גדולה מהחיים, פשוטו כמשמעו, והלוואי שכולנו נדע להתמודד כמוך ולא להיכנע. תמשיכי ככה, אל תוותרי, אל תסתגרי בבית שלך ותבכי. כי זה לא מגיע לך. תצעדי ברחוב עם גב זקוף וסנטר זקור, ותראי להם שהם לא משפיעים עלייך, ואז הם יפסיקו, ועוד יחזרו על ארבע ויתנצלו. כשהם מקללים אותך, תגידי להם להסתכל על המעשים שלהם ולהקשיב לעצמם, ואז הם יתביישו. את מרגשת הרבה אנשים, ובעולם הזה לא צריך עוד מישהו שיתאבד לנו פה בין הידיים. בהצלחה, ואני תמיד כאן לעזור לך, אז תרגישי חופשי לפנות אליי!
מור ♥

21/07/2013 01:43

תודה רבה בנות, אני תמיד אוכל לסמוך עליכן ורק עליכן..
אני תמיד אהיה פה בשבילכן כמו שאתן פה בשבילי:)
אוהבת אתכן, ותודה שאתן גורמות לי לחייך ברגעים הכי קשים שלי!

21/07/2013 11:54
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך