הסיפור שלי| אתר סיפורים ואני.

fearless13 11/02/2012 567 צפיות 3 תגובות

זה קרה לאחר שקראתי ספר אחד מספרי "אן" (האסופית). בספר שקראתי, אן, כתבה סיפור שנשלח להוצאה לאור. חשבתי על זה, והחלטתי שאני רוצה לפרסם את סיפורי, והמקום הטוב ביותר בשביל זה הוא האינטרנט. חיפשתי באינטרנט אתר לפרסום סיפורים. מצאתי רבים, אך תהליך ההרשמה בהם לא הצליח.כשהגעתי לאתר סיפורים, כבר הייתי מאוכזבת, לחצתי על כפתור ההרשמה, ונרשמתי בקלות. הסיפור הראשון שלי היה "עלילותיה של ג'ן" אותו כתבתי בהשראת "האסופית". בהתחלה הייתי שקועה רק בכתיבה ולא קראתי. אך יום אחד, התחלתי לקרוא את "היומן הכתום של טל" אחד הסיפורים הכי מדהימים שיש, שנכתב ע"י לורין (רעננית), בהשראתו כתבתי את "רומנטיקה באויר".
כל יום אני נכנסתי לאתר הזה, כתבתי סיפורים, שירים, וקטעים יפים. כל יום קיויתי וחיכיי לתגובות לסיפורי, אך כמעט לא היו כאלו, כתבתי גם את "יומן חיו של תינוק" וזכיתי לתגובות. הבאתי גם חברות, אך הן לא היו רציניות, אין להן את זה בדם.
התחלתי להכיר את החבר'ה המשוגעים של האתר ולהתחבר אליהם.
בכיתה שלי אני לא מקובלת במיוחד (באמצע) אבל באתר סיפורים אני מרגישה שאני יכולה להיות אני ולהביע את עצמי בסיפוריי, ולשתף אחרים בצרותי.
אתר סיפורים נתן לי דברים לקוות אליהם, לחכות, ולשמוח. כל האתר ניהיה כמו "משפחה" כזאת בשבילי, כי כבר התרגלתי אליכם.
האתר הזה ניהיה בשבילי דבר נפלא.
אחרי שנרשמתי אליו, ושיתפתי יותר ויותר דברים, ניהייתי גם פתוחה יותר בחיים האמיתיים.
השתפרתי בכתיבה שלי, והתחלתי לעזור לאחרים עם השגיאות שלהם.
האתר הזה, אחד הדברים הכי טובים שקרו לי.
תודה לכם.


תגובות (3)

אני כל כך אוהבת כיצד את הכתיבה הכל כך כנה שלך תבוא עלייך הברכה♥ מאושרת כי האתר הזה עזר לך להפתח ואכן את כותבת 100המם תמשיכי בבקשה קרן ותמיד "הביטי קדימה בתקווה" ממני בברכת שבוע טוב ומבורך בקי ♥♥

12/02/2012 03:39

קרן יקירתי אני הגבתי על הסיפור שלך ולאחר שהמערכת אישרה את התגובה שלי כן מה לעשות אך את התגובה מ- 0 ל-1 לא החליפה וקרוב לוודאי שאינך מודעת לתגובה שלי וזה חבל וזה כואב לי אך זו המציאות אלא אם כן ???.

12/02/2012 12:26

תודה לך

23/02/2012 06:39
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך