illy&emmy
תגיבו!!

הסיפור שלנו

illy&emmy 17/08/2013 714 צפיות 7 תגובות
תגיבו!!

אז חלק ממכם כבר תהה איך אנחנו אחיות תאומות אבל בפייסבוק יש לנו שמות משפחה שונים.
לכן, החלטנו לספר לכם את הסיפור שלנו, כלומר אני (אמי) יספר לכם, כי אילי פותרת לי תרגילים במתמטיקה.
אנחנו אחיות תאומות מלידה. אני יותר גדולה ב9 דקות חעחעחע. כן, זה לא היה קל לאמא.
אבל אנחנו לא דומות במראה כל כך.. יש טיפה דימיון, אבל אנחנו שונות.
יש לנו בני דודים בגיל שלנו שהם אחים תאומים, והם זהים לגמרי. אילי אומרת שהיא מבדילה ביניהם אבל אני כבר הפסקתי כשהם הסתפרו אותו דבר.
למען האמת יש המון תאומים בחיים שלנו. בכיתה ו' הייתה לנו חבורה שלי ושל אילי, בני דודים התאומים שלנו ועוד זוג תאומים מהשיכבה. ועוד ילד. אותו אתם מכירים מהשיר של הפייסבוק. ואם אתם לא, חפשו "פייסבוק" בסיפורים שלנו.
בקיצור לאילי יש את שם המשפחה של אמא שלנו ז"ל.. כי היא נפטרה כשהיינו בנות 5 והיינו מאוד מחוברות אליה, האמת שאילי היתה קצת יותר מחוברת אליה… אז אילי החליטה לשנות את שם המשפחה שלה בפייסבוק לשם המשפחה של אמא שלנו.
יש לנו עוד שני אחים קטנים- בן ובת. אחד בן 12 ואחת בת 10.
אנחנו עולות לתיכונים שונים שנה הבאה *אוי הבכי* כי אילי הולכת לבית ספר מדעי ואני לאומנויות.
קיצור, אילי יותר חכמה במתמטיקה (בגלל זה היא פותרת לי את התרגילים עכשיו) ואני יותר אומנותית, מוכשרת, יצירתית, הרמונית.. וגם צנועה!
סליחה על החפירה.


תגובות (7)

חחחחחחחחחחחחחח איזה מגניב הלוואי עליי אחות תאומה XD
#חלוםשלאהתגשם

17/08/2013 15:22

מגניב!! אני גם רציתי תמיד אחות תאומה או יותר נכון אח תאום!!!

17/08/2013 15:35

חח למה לא אחות תאומה?

17/08/2013 15:37

לאיזה בית ספר לאומנויות את הולכת????

17/08/2013 15:41

אלון ברמת השרון :)

17/08/2013 15:42

חחחחחח לא יודעת נראה לי אח זה יותר מעניין(:

17/08/2013 15:48

חח הבני דודים שלנו (התאומים) הם כמו עוד שני אחים. וזה ממש לא קל.

17/08/2013 15:53
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך