הספקות שלי – ממש מקווה שתקראו ותגיבו –

15/06/2014 841 צפיות 15 תגובות
.

יש לי כמה ספקות, שממש מטרידות אותי, ואני צריכה לשתף אותם ולשמוע דעה ממישהו אחר.
בתחילת שנה (קצת אחרי) הכרתי מישהי באינטרנט ולאט לאט התחברנו ודיברנו מלא. קוראים לה מורן (שם בדוי) וכמו שהיא טוענת היא בת 14. בחיים לא פגשתי אותה עד היום.
בהתחלה דיברנו בפייסבוק דרך הקבוצה שניהלתי ואז זה עבר לווצאפ ומשם גם לפייסבוק. אפשר להגיד שאנחנו חברות, בערך.
לאט לאט זה הגיע לזה שהיא יודעת בערך את כל הסודות שלי ואני יודעת את כל הסודות שלה (לפחות נראה לי ככה).
הכל היה טוב ויפה עד שכמה דברים חשודים "קרצו לי" בעין.
– היא טוענת שיש לה 7 מכוניות.
– אבא שלה מרוויח מיליונים בשבוע
– אמא שלה עובדת בגן. מה שנראה לי קצת מוזר כי אם אבא שלה מרוויח מיליונים בשבוע אני לא בטוחה למה אמא שלה צריכה לעבוד בגן.
– היא קיבלה מחזור בכיתה א' והתחילה ללבוש חזיות בכיתה א'.

אני לא מבינה איך משפחה צריכה 7 מכוניות אם הבת הבכורה סך הכל בת 14 ועוד אין לה רישיון. גם אם זה כן נכון שאבא שלה מרוויח מיליונים בשבוע למה אמא שלה עובדת בגן? למה הטלפון שלה מקולקל כבר מלא זמן ולא מתקנים לה? הרי כסף זה לא בעיה פה, לא?
איך היא קיבלה מחזור בכיתה א'? בחיים לא שמעתי דבר כזה. אני לא חושבת שזה הגיוני בכלל, כנל על החזיות.
בנוסף, אחרי תקופה ארוכה ששוב הנושא עלה. היא אמרה שבעצם היא קיבלה מחזור בכיתה ד' וחזיות היא התחילה ללבוש בכיתה א'. זה יותר הגיוני?! מזה לא !
כי הרי, אם כבר מדברים מבחינה מדעית וכל זה, החזה מתפתח אחרי המחזור לא לפני..
ולמה הכל נראה לי כבר יותר מידיי חשוד? בגלל האקס שלה. או מה שהוא כבר לא יהיה.
חברה שלה ניסתה לשדך לה אותו, והקשר שלהם התחיל מהווצאפ. עכשיו אני לא התלהבתי מהרעיון ואמרתי לה שזה טעות ושקשר שמתחיל בווצאפ זה כבר לא טוב. היא אמרה שהיא תיפרד ממנו וככה אמרה שתעשה. אחרי שהיא בכתה לי חצי שעה על זה שהיא נפרדה ממנו. היא הודתה ששיקרה לי והיא בכלל לא נפרדה ממנו.
בסדר, התעלמתי, לא התייחסתי לזה יותר מידיי ולא נתתי לזה חשיבות.
בסוף הם היו ביחד והכל טוב ויפה.
בקצרה, הם היו ביחד חודש ובזמן הזה הוא בגד בה פעמיים, שכח את היומולדת שלה, ניסה לגעת בה יותר מ5 פעמים, וזה עוד מה שאני יודעת בינתיים.
ביומולדת שלה, היא נפרדה ממנו, ועזרתי לה, הכל טוב ויפה (בערך נו).
אחרי שבועיים בערך היא אומרת לי שהם חזרו. ואני, אין לי כבר מילים. היא אומרת שהוא האהבה של החיים שלה ושהיא לא יכולה בלעדיו וכל מיני כאלה.
התאכזבתי ממש וזה גם היה נראה לי מאוד פטתי אם כבר אני אומרת את האמת.
שאלתי למה היא אמרה כי הוא נישק אותה והיא ממש התגעגעה אליו. טוב. החלקתי. אין מה להגיד כבר.
למחרת בבוקר היא אומרת שהיא *שיקרה* לי, והוא איים עליה שאם היא לא תחזור אליו הוא ימציא עליה שמועות. אמרתי לה להיפרד ממנו וללכת למשטרה להתלונן עליו. גם בגלל האיום, גם בגלל כל הפעמים שהוא נגע בה שתכלס זה נחשב הטרדה כי היא לא רצתה את זה זה בטוח. או לפחות זה מה שאני חושבת.
היא הקשיבה לי, הלכה למשטרה ונתנו לו צוו הרחקה ממנה. באותו שבוע היא הייתה אמורה לנסוע לים בעיר שלו והיא פחדה כי היא לא רצתה לראות אותו.
אחרי כמה ימים שהייתי בטוחה שהם לא ביחד, עלו לי כל מיני ספקות לגבי הגיל שלה. האם היא באמת בת 14 כמו שהיא אומרת? כי מכל השיחות שהיו לי, והעצות שלה וכאלה, זה לא נראה לי הגיוני שזאת ילדה בת 14. היא נראתה לי פחות.
שאלתי אותה את זה, התווכח וויכוח קטן שבסופו התגלה לי שהיא שיקרה לי על כל החודש האחרון. הוא איים עליה, אבל היא נשארה איתו, לא היה שום משטרה ושום צוו הרחקה. היא אמרה לי שהיא נפרדה ממנו כי היא גם לא רצתה לגרום לי להרגיש רע שכאילו לחברות שלי יש חבר ולי אין ולא היה וכל הסיפור הזה. בקשר למשטרה היא שיקרה כי באותו שבוע סבא שלי התאשפז בבית חולים, ואח שלי היה חולה מאוד והייתי בטוחה שהוא ממציא ובקיצור היה קשה. אז היא המציאה את המשטרה וכל זה כדי שאני ירגיש טוב עם עצמי. היא ריחמה עליי. ואני שונאת שמרחמים עליי. באמצע הריב היא ניסתה לגרום לי לשכוח מהריב ואמרה שיש לה כאב ראש וסחרחורת. אני כמובן לא האמנתי, כי איך בן אדם עם סחרחורת חזקה יכול לסמס כל כך מהר ומדויק בלי טעויות בכלל? לא אפשרי, אני יודעת. היא אמרה שיש לה סכרת נעורים ויש לה נפילת סוכר. שאלתי אותה ממתי יש לה את זה היא אמרה מגיל 10. לא הלך לה משהו משהו כי במקרה הסבא השני שלי נפטר מסכרת נעורים. אמרתי לה שזה לא הגיוני שסכרת נעורים פורצת בגיל 10 ונולדים עם זה. היא אמרה שהיא מקרה נדיר. אמרתי לה שסבא שלי נפטר מזה ואני יודעת הכל על המחלה הזאת אז אין לה מה להמציא לי. אז כן, היא הודתה שהיא שיקרה לי שוב וזה עוד אחרי שהיא הבטיחה שהיא לא תשקר לי שוב. שיקרה.
ממש כעסתי וב3 ימים אחר כך היא לא הפסיקה לשלוח לי הודעות ואני הייתי יבשה אליה. בסוף סלחתי לה כי לא היה לי כוח לריב או לכל ההודעות האלה כי חשבתי שהיא תפסיק עם זה ברגע שאני יסלח.
היה לי קצת קשה לחזור ולדבר איתה על כל מה שבאמת עובר עליי. אבל איכשהו זה הסתדר. אז אחרי שהייתי בטוחה שהיא והאקס שלה כבר לא ביחד, לפני כמה ימים דיברנו עוד פעם והיא אמרה שהיא מתגעגעת אליו וכאלה. שאלתי אותה איך היא מתגעגעת כבר ערב איזה חודש מאז.. אז היא אמרה לא עברו רק שבועיים. בקיצור, אמרתי לה שאני זוכרת שזה היה לפני כמעט חודש בזמן שאח שלי היה מאושפז בבית חולים.
היא הבינה שטעתה ואמרה שאני צודקת.
היא לא התחברה הרבה זמן לפייסבוק וגם הפלאפון שלה מקולקל אז אין ווצאפ. נכנסתי לפרופיל שלה בפייסבוק כי רציתי לראות אם היא הייתה פעילה בזמן האחרון ואולי היא מסננת אותי או משהו. ראיתי שלא, אבל ראיתי גם את הפרופיל של האקס שלה והחלטתי להיכנס, סתם לראות מה הולך אצלו.
כשהיא אמרה שהיא נפרדה ממנו סופית, זה היה בשבוע של היומולדת שלי וזה היה בסביבות ה28-30, סוף מאי.
הסתכלתי על סטטוס שלו מה2 ביוני, ' מתי היא תבין שאני אוהב אותך ורק אותה '. היא הגיבה לו ' חיימשלי ' (דרך אגב שונאת שאומרים חיימשלי חחח רק לפרוטוקול). התעצבנתי קצת והחלטתי להסתכל עוד קצת. גם ב1 ביוני הוא כתב סטטוס והיא הגיבה לו.
הכל כבר מבלבל אותי. היא נראית לי כמו ילדה בת 12 – 13 לא כמו ילדה בת 14. אני כבר מבולבלת ואני כבר לא יודעת מה שקר ומה לא..
אני מאוד אשמח אם תגיבו ותביעו את דעתכם, כי אני כבר לא יודעת מה לעשות.
נמאס לי משקרים. אני שונאת שמשקרים. אני שונאת שקרנים. ובמיוחד, שונאת אנשים שמרחמים עליי.


תגובות (15)

לדעתי עדיף לך לנתק איתה קשר…אחרי כ"כ הרבה שקרים והבטחות שהיא תפסיק לשקר ולא קיימה עדיף לך לוותר על זה..מניסיון, עד כמה שאת חושבת שאת צריכה אותה והיא יודעת עלייך הרבה חברות כזאת זאת לא חברות בריאה והיא רק תפגע בך שוב ושוב ותשקר לך שוב ושוב..

15/06/2014 13:05

מסכים\ה עם somehow i'll stay strong…

15/06/2014 13:07

וואו איך לא ניתקת איתה קשר עד עכשיו?
היא משקרת לך כל-כך הרבה, ואני לא מבין איך היא יוצאת מזה.
דרך אגב, למה היא ממשיכה להיות חברה של אותו בחור? כנראה שניהם מטומטמים…….

15/06/2014 13:13

    אני לא יודעת חח פשוט היה את ההרגל הזה לדבר איתה ולשתף הכל.. באמת אני לא יודעת למה חח והיא איתו כי אני דיי בטוחה שיש לה אובססיה אליו או היא פשוט אוהבת שיש לה חבר. אני באמת לא יודעת, גם בגלל זה יש לי עוד ספקות על הגיל שלה. אני לא חושבת שהבנות 14 של היום כאלה.. :O

    15/06/2014 15:40

מסכימה אם מה שאמרו מעלי,
ואם את אומרת שבחיים לא ראית אותה ממש, רק דרך התכתבות, ואפילו לא שמעת את הקול שלה יכול להיות שזה בכלל איזה חולה נפש באינטרנט. או שלה בעצמה יש איזו בעיה אם השקרים שלה. אני מציעה לך לנתק קשר, וגם ליידע את ההורים שלך אם את באמת פוחדת שהחבר שלה יעשה לה משהו. אבל אני באמת ממליצה לך לנתק את הקשר הזה. הוא לא בריא בכלל.

15/06/2014 13:13

    לאלא את הקול שלה שמעתי בטלפון דיברנו מלא פעמים גם אמא שלי יודעת והכל וגם היא רוצה שאני ינתק איתה קשר אבל הילדה פשוט לא עוזבת אותי.. כל הזמן שולחת הודעות כאלה. ומהחבר שלה אני לא פוחדת חח הוא לא מכיר אותי

    15/06/2014 15:41

פחחח מחזור וחזיות בכיתה א'?!?!?
וואט דה פאק *-*

הילדה סתומה על כך הראש… והיא שיקרה לך כל כך הרבה פעמים. תכתבי לה שלום ולא ללהתראות ושכחי ממנה.
עוד שנייה היא תגיד שיש לה אלפקה בבית ><

15/06/2014 14:00

    אני יודעת חחחחחחח ועוד הסכרת שלה, היא כנראה באמת חושבת שאני אהבלה או משהו עם כל השקרים שלה. את צודקת בכל מילה :*

    15/06/2014 15:43

The fuq

15/06/2014 14:01

מומלץ על מכון לחולי נפש – אנשים שמשקרים כל כך הרבה הם לא בריאים!! לא לעצמם ולא לאחרים! נתקי קשר ומייד!

15/06/2014 14:07

אלו השקרים הנוראים ביותר ששמעתח בחיי.
ואני שקרנית מקצועית.
מחזור בכיתה א׳? נו וואי. אני מכירה מישהי שקיבלה בג׳ אבל א׳?
חזיות? לכי תדעי אולי היא קןראת לגוזיות חזיות. אין לדעת.
לגבי החבר, אפשר לשאול איך הוא נראה (מבוגר, צעיר?),
לפי איך שהוא נראה אפשר לדעת מה הגיל שלה לערך.
אבל אם היא קטנה יותר אז זאת קלות דעת מוחלטת.
עצה שלי? תמצאי לך חברה אחרת.
לכי תדעי אולי היא אפילו בן><.

15/06/2014 14:08

    נכון חח.. והוא כזה.. היא אמרה שהוא בן 15.. הוא מכוער רצח רק אומרת (;

    15/06/2014 15:45

היי שלחתי לך מייל- מקווה שתעני :)

15/06/2014 15:24

    חח ועוד מייל ;) לילה טוב

    16/06/2014 00:00

לנתק קשר

15/06/2014 15:41
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך