העם דורש תדק חברתי ולעניות דעתי בצדק רב !!!!!!!!!!!!

בקי 22/06/2012 543 צפיות אין תגובות

לא רחוק מביתי התאספו היום יום ו' בשבוע צעירים רבים אשר לא ישקטו עד אשר יבינו מי שצריך להבין , להפנים ולממש את הצדק החברתי.

ראש העיריה הזהיר כי לא ירשה בשום פנים ואופן לחזור על המחאה מאשתקד כשלאורך השדרה הציבו מלא מלא אוהלים וגרו כן גרו באותם אוהלים כשרק הלכו ונאספו עוד ועוד צעירים .

מדי שבת במהלך הקיץ צעדו לאורך כל העיר כשכולם צעירים ומבוגרים כולם ביחד מבקשים צדק חברתי.

אני תמיד אומרת חוזרת ואומרת כי "העולם נועד לצעירים" הם עם הכריזמה שטבעה בתוכם הצליחו "להעיר" את כולם לצאת לרחובות ולעשות מעשה.

מודה לכל הצעירים ומבקשת כי ימשיכו להפגין נגד יוקר המחיה, יוקר שכה"ד שזועק לשמים, הלימודים באוניברסיטאות מסוגלים לממש רק אותם סטודנטים אשר יש להם גב חזק וכמובן המדובר בהוריהם.

יש צעירים אשר ממלצרים, עובדים בניקיון חדר מדרגות וכל עבודה שמזדמנת להם כדי לרכוש בינה כדי ללמוד ולהגשים את שאיפתם.

היו ברוכים אנשים צעירים כל כך מדהימים , היו ברוכים אותם אשר יוזמים את ההפגנות ויש לומר שהכל חוקי לא מורדים בשום צורה מבקשים היתר להפגין ומה בסך הכל רוצים הצעירים המהממים הללו "צדק חברתי" !!!! האם מישהו חושב שהבקשה מוגזמת האם מישהו חושב שיש לנו כאן בארצנו הקטנטנה בארצנו חלב ודבש צדק חברתי ???? ש י ק ו ם !!!!!!!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך