blopimafish
אני אשמח עם גם תשתפו תחושות או מחשבות :)

העמוד השני ביומן המחשבות שלי

blopimafish 27/03/2020 393 צפיות 3 תגובות
אני אשמח עם גם תשתפו תחושות או מחשבות :)

אני לא רוצה להודות בזה, אבל אני כועסת. אני כועסת על כל כך הרבה דברים , על דברים שעשיתי ולא עשיתי . שרציתי להגיד ולא אמרתי , אני כועסת על אנשים שחושבים שיש להם את הזכות לבוא ולשפוט אותי בלי אפילו לבוא ולדבר איתי לפני , אני כועסת שאני לא מסוגלת ליצור חברויות שאני יכולה להסתכל על האדם השני בעיניים ולא דרך מסך , אני כועסת על כך שאני מנסה כל כך לנסות להצליח ואני כל פעם נופלת מחדש . אני כועסת שאני חולמת חלומות טובים ואז אני קמה למציאות . אני כועסת על עצמי שאני מרחיקה אנשים בלי כוונה .
אז עם לא הבנתם יש בי המון כעס , אבל בסופו של דבר בחיים הכל הוא בחירה ואני זאת שבוחרת עם לכעוס ולשבת עם הכאב שלי ולהתרכז בו, או לבכות לכמה זמן ואז לקום ולהמשיך לטפס הכי גבוה שאפשר .


תגובות (3)

וואו, מתחברת כל כך! הכתיבה מדהימה!

29/03/2020 00:30

יפה מאד! אהבתי את צורת ההתבטאות שלך ואת השיתופיות.

30/03/2020 00:48

אולי קצת באיחור, אבל אני חייבת להגיב.

אני ממש מתחברת לכל הסיפורים והעמודים מתוך יומן המחשבות שלך. כיף לדעת שיש עוד מישהו שמרגיש מה שאני מרגישה. זה מרגיש כל כך טוב, לדעת שאני לא לבד, שיש עוד מישהו שמרגיש מה שאני מרגישה.
את מביעה דברים כל כך טוב, בצורה חלקה ופשוטה, בלי קישוטים.
את פשוט כותבת מדהים.

26/01/2021 13:08
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך