קרנוש פיין :)
הסיפור הזה זה פריקה ...
הדבר הכי קשה .

הפחד מהמוות

קרנוש פיין :) 27/08/2013 873 צפיות 8 תגובות
הסיפור הזה זה פריקה ...
הדבר הכי קשה .

מוות .
שהייתי בכיתה ג׳ , סבתי נפטרה מהמחלה הארורה סרטן , הייתי קשורה אליה יותר מהכל !
הכי קשה זה היום שאחרי , היום שאתה פותח את העיינים ואתה מרגיש שאתה לבד בעולם ,
בתקווה זה היה רק חלום שחור .. אבל לא , לפקוח את העיינים בבוקר שאחרי , זה הדבר הכי קשה … להרגיש שזהו , אין יותר , חצי מהלב שלך נפל ואתה יודע שהוא לא יחזור , לעולם .
שאמא שלך מעירה אותך בבוקר בליטופים ועייניה אדומות , פתחתי את העיינים לאט לאט ….
״סבתא נ..פטרה״ אמרה אימי
הייתי בשוק , שהדבר שהיה חשוב לך יותר מהכל מת … מתחת לאדמה … קבור .
אימי לקחה אותי לבית ספר
למרות שיכולתי ללכת לבד , אבל הייתי צריכה את החיבוק של אמא …
שההלם נעלם , אתה מתחיל לבכות …
חברים שלך דואגים , המורים גם … אתה לא מצליח להוציא מילה מהפה
״סבתא שלי ני…ניפטרה״ הצלחתי להוציא מהפה
הילדים והמורים בכו ביחד איתי , הם הכירו את סבתי … היא הייתה אישה מדהימה.
חזרתי הביתה אחרי ים של דמעות
עכשיו , איך מסבירים לאחותי הקטנה , שסבתא שלה נפטרה ?
״לאלוהים היה חסר מלאכים״ , ״סבתא הייתה עייפה אז היא הלכה לישון ״ , ״סבתא הלכה למסע ארוך״ כל הסיפורים האלה … שהכי קשה לספר .
כנראה שהמשפט : ״אלוהים לוקח את הטובים ביותר״ תמיד היה נכון .


תגובות (8)

:'(

27/08/2013 11:30

זה כל כך עצוב!
סבתא שלי נפטרה כשההיתי בכיתה א'. אני מאוד אהבתי אותה במיוחד כי היא כל ביקור שלה הביאה לי מתנות.
7 שנים בערך אחרי מותה סבי התחתן בפעם השניה עם מישהי שהכיר בכנס של סופרים(כן סבא שלי ואישתו סופרים)…….

27/08/2013 11:36

באמת שזה עצוב ואני באמת מזדהה עם זה, הסיפור ממש מרגש…
אבל יש פה כמה עיבודים לשורות מהסיפור שכתבתי, רק בהתחלה- "אפשר להצטמרר… הדבר הכי מפחיד… זה יכול לשתק אותך…".
אני בהחלט מבינה אותך אם את לא תרצי להוריד את השורות האלו, זו הבחירה שלך וזה בסדר.
אני לא מתכוונת לפגוע בך, ואני ממש מצטערת אם זה מה שקרה, כי אני באמת מרגישה את מה שנכתב פה בכל שורה בשורה בתור המקרה שלי, (רק שאני הייתי האחות הקטנה), אז אולי אני סתם חושבת שההתחלה היא שיכתוב..
אני אודה לך מאוד אם תמחקי את השורות הראשונות (למרות שאת ממש לא חייבת), זה כמעט בדיוק מה שתיארתי בסיפור שלי (ב-"רציתי להוסיף", שמבחינתי הוא גם חלק בלתי נפרד מהסיפור..).

27/08/2013 11:41

איט איס סו סאד :-[

27/08/2013 11:47

ממש אהבתי, את כותבת מדהים.
אני שמחה שהחלטת לפרוק עול.. זה תמיד הכי טוב.
אהבתי את המשפט ״אלוהים לוקח את הטובים ביותר״.
תמשיכי לכתוב עוד :)

27/08/2013 12:01

תודה לכולם , זה משמח אותי שאנשים אוהבים את איך שאני כותבת … יש המון דברים שעשו לי עוול , החלטתי פשוט לפרוק אותם כאן .
ושיר/שירה , כן לקחתי ממך את המילים הראשונים וגם נתת לי אומץ לפרוק הכל , מחקתי את המילים הראשונות .

27/08/2013 12:15

תודה רבה לך, את מדהימה, לא הרבה היו מודים בזה ומוחקים ♥

27/08/2013 12:33

אין על מה :)

27/08/2013 14:50
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך