החולמנית
זה אולי לא ממש קטע כתיבה ספרותי אבל זה מה שאני חושבת עכשיו...
אז מה אתם אומרים?
קרה לכם פעם שאמרתם "רק לי זה יכול לקרות"?
אשמח לשמוע ממכם :)

החולמנית.

הפינה של החולמנית- רק לי זה יכול לקרות.

החולמנית 09/11/2012 789 צפיות 2 תגובות
זה אולי לא ממש קטע כתיבה ספרותי אבל זה מה שאני חושבת עכשיו...
אז מה אתם אומרים?
קרה לכם פעם שאמרתם "רק לי זה יכול לקרות"?
אשמח לשמוע ממכם :)

החולמנית.

"רק לי זה יכול לקרות", האם אתם מכירים את המשפט? יצא לכם אי פעם להשתמש בו? לי כן.
השבוע הייתי אמורה לצאת לטיול השנתי של כיתה יא', טיול לו חיכיתי וממנו חששתי באותו הזמן. הממתקים כבר היו ארוזים בשקית נפרדת צהובה, המזוודה שרועה בפינת החדר עליה זרוקים עשרות בגדים, שמיכות, שק שינה ומגבות, הכובע הלבן מונח בעדינות של פרח על שולחן הכתיבה וכל אלה מחכים למחר, ליום בו אארוז הכל לתוך מזוודה אחת בכדי שאוכל לצאת לטיול מוכנה ככל יכולתי.
אך ההפך קרה.
למחרת התעוררתי עם כאב גרון חריף, ראשי הסתחרר והעדפתי להפסיד יום לימודים בכדי להישאר לנוח בביתי ולבקר אצל הרופא. המצב לא השתפר. הוא רק הפך לגרוע יותר. טמפרטורת הגוף שלי עלתה לחום של שלושים ושמונה מעלות ומעלה, חשתי בחילה, הגרון שלי שרף, שרירי תפוסים וכאובים, גופי חלש ואני מאבדת אט אט את התקווה שאוכל לצאת לטיול למחרת.
וכך זה היה…
לא יצאתי לטיול שלי. פשוט ככה. חליתי ופספסתי את החוויה.
ישנם שיגידו שהטיול היה מיותר ושעדיף שלא השתתפתי בו אך אני נוטה להאמין לחלק השני.
אם מתעלמים בכל התלוננויות, כאב השרירים, החום, המסלולים הארוכים, האוהלים המסריחים הטיול יכול להיות משמעותי ואף מאתגר, פיזית ונפשית.
אז למה פספסתי את זה?
למה דווקא אני הייתי חייב לחלות בדיוק יום לפני הטיול?
האם הפסדתי דבר מה שאחרים הרוויחו?
אז כן, רק לי זה יכול לקרות.


תגובות (2)

לשאלתך – כן, גם לי זה קרה, ולא פעם אחת….
ואני יודעת שלא משנה מה אני אגיד את תמיד תחשבי שפספסת, ואני אומרת את זה כי גם אני חוויתי את התחושה הזו שאני לעולם לא אוכל לצמצם את הפער ולהרגיש ולחוות את מה שאחרים חוו והרגישו, אבל ככל שהזמן עובר את תתחילי להבין שאוקיי – אז מבחינה פיזית באמת לא היית שם, אבל את כן תרגישי חלק, את כן תשתלבי, והכי חשוב – זה לא ילווה אותך לאורך זמן…. אני באמת לא רוצה שתרגישי רע!!
אוהבת:)

09/11/2012 08:45

את צודקת…עם הזמן זה יעלם…
אבל אני לא יכולה להתעלם מהאכזבה שאופפת את לבי, העצב שלא חלקתי את הטיול עם כיתתי ועם חברותיי.
אבל מה לעשות? החיים ממשיכים ואני אזרום איתם.
אני אהיה בסדר…
תודה על התגובה :)
אוהבת!

09/11/2012 09:00
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך