אשמח לחוות דעת, סתם קטע שעלה לי לראש... :)

הפנטזיה שאסור לפנטז

18/10/2016 600 צפיות אין תגובות
אשמח לחוות דעת, סתם קטע שעלה לי לראש... :)

דמייני לך את הדבר הבא:
את יושבת בסלון ביתך בחוסר מעש. מעיינת בעיתון הסטנדרטי ובטלפון לא קורה שום דבר מעניין. החדשות משעממות וחוץ מהן אין לטלוויזיה הרבה מה להציע. המקרר התרוקן כבר מאז ארוחת הערב של אתמול ומאז לא טרחת ללכת לקנות עוד אוכל. שעת צהריים חמימה והשמש בחוץ יוקדת על הצמחים במרפסת לצד הסלון.
את לוקחת את הטלפון ומהססת, אולי כדאי להוסיף מעט פלפל לאחר צהריים משמים שכזה, מסמסת לידיד שיבוא, שיהיה נחמד.
אם יתמזל מזלך, אולי יביא איתו יין טוב. שתי דפיקות בקצב חביב וידידך נכנס. שום יין.
באכזבה קלה את פותחת את המקרר ומוציאה ממנו שני בקבוקי בירה זולה תוצרת הארץ- אחד הדברים האחרונים במקרר חסר התועלת הזה.
אתם לוגמים מהבקבוקים בשתיקה עד שהוא מחליט לשבור אותה בפלרטוטים בלתי צפויים. מוקסמת מהרעיון את ממשיכה, מתחילה ליהנות מזה ומקרבת את גופך אל גופו. מעבירה אצבע על בטנו בחשש, מעיפה לו מבט ומנשקת אותו על השפתיים בעדינות. את הידיד הזה. סתם ידיד.
את נושכת את השפה התחתונה, מעבירה יד בשיערך ומשפילה מבט.
לאחר מכן מבטך עולה אליו עם חיוך ערמומי, את מחליטה להוסיף עוד פלפל ולרוץ בחינניות לחדר השינה. זו לא שאלה- כמובן שהוא רץ אחרייך.

——–

דמיינת?
עכשיו דמייני בדיוק את אותו סיפור כשאת מאוהבת באותו ידיד. ועכשיו דמייני כשאת מאוהבת במישהו אחר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך