בקי
עד פעימת לבי האחרונה את הנערה הבוכייה לא אשכח ♥

הפסקת אש ומדוע פוחדים כל כך

בקי 22/11/2012 500 צפיות אין תגובות
עד פעימת לבי האחרונה את הנערה הבוכייה לא אשכח ♥

הבקר יצאתי מביתי וכשהגעתי לתחנת האוטובוס תקף אותי פחד נורא.

האם חלילה וחס שוב יהיה פיצוץ? האם חלילה וחס אני עלולה למות? אבל אני עדיין רוצה לחיות !!! האם לקחת מונית במקום לעלות לאוטובוס ולא תאמינו במחשבות כאלה היו כל הממתינים בתור לאוטובוס בדיוק במקום שבו נפגעו אנשים רבים..

וכיצד אני יודעת שכולם פחדו עבר אוטובוס אחד ואיש לא עלה (בתחנה הזו היה רק קו אחד כך שכולנו המתנו לו לאחר שפעמיים עצר האוטובוס ואיש לא עולה , התפרצה נערה די צעירה בבכי מרורים.

כולנו ניסינו להרגיע אותה והיא רק ממשכיה לבכות . לאחר שנרגעה סיפרה לכל הממתינים בתחנה כי לפני כמה שנים אמה, אחותה ואביה התפוצצו בתוך אוטובוס והיא נותרה יתומה עם אח צעיר ואת שניהם גידלה הסבתא המסורה.

בין כל הממתינים היה איש מבוגר עם זקן לבן מרשים מאד והוא פנה אליה במלים כדלקמן::-

"את נערה גבורה, את צריכה להתגאות בעצמך כי בחרת בחיי,ם כי שרדת ווטיפלת באחיך שהתיתם בגיל כה צעיר ושניכם שוהים בבית הסבתא והיא המלאך ששומר עליכם שמטפל בכם שדואג לכל מחסורכם".

"אני מבקש פנה לכל הממתינים בתחנה : כשיגיע האוטובוס הבא כולנו נעלה ולא יאונה לנו שום רעה אני מבטיח לכם"

אשה אחת פנתה לאותו איש ושאלה אותו מדוע הוא לא עלה על האוטובוס שהגיע לתחנה ולא רק אחד אלא שניים????

"האיש ענה לה כי היה בטוח שצריכים אותו , הוא היה בטוח שהוא צריך להרגיע מישהו ושמח כי הצליח בכך"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך