mikenk
הרבה זמן לא כתבתי כאן. מקווה שאתם אוהבים

20.2.16- "הרבה זמן לא ראיתי אותך"

mikenk 20/02/2016 803 צפיות 7 תגובות
הרבה זמן לא כתבתי כאן. מקווה שאתם אוהבים

"הרבה זמן לא ראיתי אותך", היא אמרה בקלילות ושיחקה בשערה החום והארוך שהפך לאחרונה לגלי.
"את צודקת, כבר ממש התגעגעתי אלייך!", אמרתי וחיבקתי אותה במהירות, וזאת למרות שאני יודע שאני רואה אותה בכל יום ופשוט מתעלם מקיומה.
"איפה נעלמת? אני בקושי רואה אותך", היא שאלה אותי לאחר שהשתחררה מהחיבוק הקצר שלי.
"אני עמוק בתוך הלימודים, בין מבחן למבחן", עניתי לה את השקר הקבוע שלי.
שיחת החולין הזו נגמרה מהר, לאחר דקה בערך הגיע בן זוגה נישק אותה בחמימות וביקש ממנה לבוא איתו כדי לאכול משהו בקפטריה, נפרדתי ממנה בשלום והמשכתי הלאה.
אני זוכר שרק לפני מספר חודשים נשכבו אחד ליד השנייה, אני דיברתי ללא סוף על החיים שלי ואת על שלך. אני ניסיתי לעזור לך לצאת מהאהבה הקודמת שלך ואת ניסית לגרום לי להרגיש טוב עם עצמי, עם הגוף שלי ועם הנטיות המיניות שלי.
היינו חברים טובים כל כך, אהבתי אותך אהבה אינסופית והייתה לי תחושה שאנחנו הולכים להיות החברים הכי טובים עד סוף חיי. אבל התחושה הזאת עברה לי.
מאז שבגדת באמונו ובאמוני קשה לי להקשיב לך, קשה לי לחבק אותך שוב הפעם באותה הצורה, קשה לי לאהוב אותך כמו פעם.
ואני מבין שאני צריך לתת לזה עוד הזדמנות, כי אני יודע כמה שאת בן אדם מדהים. אבל אולי זה בגלל שאני מרגיש שעברתי הלאה, אולי בגלל שאני מרגיש שלא הייתי לגמרי עצמי במקום ההוא ועכשיו הרבה יותר טוב לי.
אני לא שונא אותך, אני מעולם לא אצליח לשנוא אותך, לא משנה כמה נתרחק, את תמיד תהיי אותו הבן אדם שאני אוהב ורוצה לתמוך בו בכל דרך אפשרית.
אבל אני צריך עכשיו לשים את עצמי לפנייך, אסור לי להישאב אל הדרמות האלו יותר, אסור לי לקחת את עצמי ולהשתעבד לתמיכה בך יותר.
"הרבה זמן לא ראיתי אותך", היא אמרה ואני חזרתי אחריה. ככה במשך חודשים, כל יום, באותה השעה בדיוק. היא יודעת שהתרחקנו והיא יודעת שהיא לא יכולה להתקרב יותר משיחת החולין הזאת, אבל היא לא מוותרת עלייה, למרות שזה הפך לעוד טיפה של צביעות.


תגובות (7)

Dan Dan

פלאשבקים נוראיים!!!! חחחחחח סיפור מדהים :)

20/02/2016 18:51

    לא בטוח למה התכוונת כשכתבת "פלאשבקים נוראיים", אבל תודה בכל זאת;)

    20/02/2016 18:52

וואו, אתה כותב מדהים, ממש אהבתי…:)

20/02/2016 19:42

לא חושב שיצא לי לראות סיפורים שלך באתר עד עכשיו (או שאני לא נכנס מספיק לטייל, אופס)
בכל מקרה, את.ה כותב.ת מעולה! יש מחשבות, רגשות, הסבר רקע. אין תיאורים, אבל אני לא יודע עד כמה זה הכרחי לקטע הזה.
*לעולם, במקום מעולם.

21/02/2016 08:45

אבל לפעמים גם את "טיפת הצביעות" הזו אי אפשר להמשיך, אחרי הכל, כשהיא נהפכת להרגל אין בה משהו חשוב במהותו שצריך לשמר… אבל בכל אופן, התגעגעתי לכתיבה שלך(!♥)- אבל לקטעים היפים ועמוקים שלך (כמו שאמרתי פעם, בלי מייקי העצוב)
קטע כנה ויפה. אהבתי

21/02/2016 19:05

    אני כותב הרבה פחות בזמן האחרון ואני ממש שמח לחזור. מייקי בתור מהותו הוא עצוב ברוב המקרים, כי אני שם את הכובע של מייקי הכותב הכנה והעמוק לרוב כשאני בדיכאון. אבל אני בתור בן אדם יחסית אופטימי, בן אדם שיש לו עוד תקווה.
    מקווה לשים את הכובע של מייקי יותר בזמן הקרוב גם כשאני לא בדיכאון, אני פשוט ממש אוהב את האתר הזה. לא סתם אני כאן יותר מ3 שנים;)

    21/02/2016 20:37

אני שונאת שזה קורה.. הקשר שבחיים לא יחזור להיות אותו דבר, שבאיזשהו שלב נהיה מעיק מאיך שהוא..
המצב הזה מצב עצוב ולא נעים לשני הצדדים -גם הצד שכל פעם פותח שיחה מרגיש את האווירה הלא נעימה, נלחם ומתכחש לאמת שמודיעה כי הוא לא יוכל לכפר על מה שהוא עשה..
יפה לראות שאת חוזר לקטעים עמוקים כאלה, יפים כמו שאת יודע לכתוב. התגעגעתי♥

28/04/2016 01:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך