בנות יקרות, אני רוצה לומר לכן שלא משנה איך אתן נראות, גם אם אתם מלאות, בחיים!! אל תעשו את הטעות שלי. אם אתן בקטע של להתחיל דיאטה אז תעשו אותה בדרך הבריאה וכך תישארו רזות ותאהבו את עצמכן! אוהבת shiraswag12345

הרזיה מהירה

03/07/2014 696 צפיות 7 תגובות
בנות יקרות, אני רוצה לומר לכן שלא משנה איך אתן נראות, גם אם אתם מלאות, בחיים!! אל תעשו את הטעות שלי. אם אתן בקטע של להתחיל דיאטה אז תעשו אותה בדרך הבריאה וכך תישארו רזות ותאהבו את עצמכן! אוהבת shiraswag12345

טוב.. אז ישנה ילדה בשם שירה, עיניים ירוקות כהות, שיער חום גלי עד לכתפיים ילדה סבבה חמודה ונחמדה, אבל שמנמנה בגיל 12 וחצי שירה הבחינה בכך שהיא נמצאת בעודף משקל, בזמן שגובהה היה בסה"כ 156 שקלה 62 וזה די ברור למה, התפריט שלה היה ממש לא מאוזן ומלא בג'נק פוד לכן הא הלכה לדיאטנית שלא כל כך עזרה אז שירה החליטה לצאת מהדיאטנית כיוון שהיא לא עזרה לה. במשך חודש שחרה קראה מאמרים באינטרנט לגבי דיאטות אך לא ידעה על מה לסמוך. בתחילת החופש הגדול שחרה ניפגשה עם חברותייה ששמם הוא עדן ואילנית, עדן סיפרה לה על דיאטה שהיא עושה הניקראת גם פחמימה וחלבון ושירה התלהבה מהרעיון והתחילה לעשות את אותה הדיאטה, בתחילה הכל הלך מצויין כיוון ששירה שמרה על תפריט מאוזן ובריא, אך מהר מאוד שמה לב שכאשר מעלימים מהתפריט מאכלים כך גם הקילוגרמים נעלמים יותר מהר. שירה התחילה ללכת לחדר כושר כמעט יום. כעבור שלושה חודשים שירה ירדה כ 10 קילו (! ) והתחילה להיות שלמה עם עצמה. נשמע סיפור יפה נכון? אבל אני שירה ואני עברתי את זה וזה לגמרי סיוט לא רק שהלכתי לחדר כושר כל יום מרצוני, זאת הייתה התמכרות ללא הכושר הייתי עולה כשמונה גרם ועד קילו. החזה שלי לא היתפתח ואותו דבר לגבי הגובה. לא התחיל לי המחזור ותמיד הייתי דיכאונית. כעבור חודשיים החלטתי לרדת עוד במשקל ולכן התחלתי להעלים עוד יותר אוכל מהתפריט שלי ולעסוק ביותר כושר גופני, הייתי ממש מגעילה לחברותי והתחלתי לשנוא אותם לשווא, העדפתי ללכת לחדר כושר מאשר להיפגש עם כל החברים שלי, התרחקנו וזה עוד החלק הקל. לאחר חודש התחילו לי הסחרחורות והייתי נישארת כמעט פעם בשבועיים בבית בגלל שהייתי חולה מהדיאטה וגם אז לא אכלתי כימעט. התפריט שלי היה קבועה זה אומר שבמשך חצי שנה אכלתי את אותו הדבר. בפסח החלטתי שזהו, הסתכלתי על עצמי והבנתי שמה שאני עושה לעצמי זה לא נכון, וזהו גמרתי עם הדיאטה, החזה שלי גדל, קיבלתי מחזור ומה שכן חזרתי למשקל הקודם אבל הורדתי אותו ל59 והגןבה שלי זה 164 אני מרוצה מעצמי ומהגוף שלי.


תגובות (7)

מהמם . פשוט ריגשת אותי

03/07/2014 18:59

    גם הסיפורים שלך סחפו אותי לעולם מרתק

    03/07/2014 22:39

גם אני אוהבת אותך :)

03/07/2014 18:59

את סופרת טובה

03/07/2014 19:00

מדהים ואני כלכך התחברתי לסיפור זה לא שאני שמנה ורוצה להרזות אני רזונת מידי וזה מכוער לא שלד אבל ממש רזה אני יכולה לאכול מהבוקר עד 3 בצהריים רק לחמניה עם שוקולד ולא להרגיש רעב ואמא שלי חושבת שאני מרעיבה את עצמי ותמיד כוכסת עלי זה כזה מעצבן שאני גם סובלת מסחרחורות ומקבלת מחזור פעם בכמה חודשים וצריכה לקחת ויטמינים ):

03/07/2014 22:45

    הי, תקשיבי את חייבת לאכול נורמלי ומבטיחה לך שאחרי גיל ההתבגרות את תהיהי במשקל תקין לגמרי

    03/07/2014 23:15
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך