האביר שבלב
סיפור נוסף משירותי הצבאי. סיפור שהוא חוויה בסה"כ, חוויה לא קלה וכמובן שהאירוע עצמו היה ארוך מהמסופר... מהדברים הארוכים שכתבתי...

השקט שנשאר

האביר שבלב 06/10/2015 1014 צפיות 5 תגובות
סיפור נוסף משירותי הצבאי. סיפור שהוא חוויה בסה"כ, חוויה לא קלה וכמובן שהאירוע עצמו היה ארוך מהמסופר... מהדברים הארוכים שכתבתי...

זה קרה פתאום, בעצם כולם ידעו שזה יקרה.
אני לא לוחם, בסה"כ שירתתי בגדוד, הייתי אחרי שבת וכבר רציתי הביתה.
אף פעם לא האמנתי למילה שהמפקד שלי אמר,
אבל הפעם היה לו משהו אמיתי בעיניים, כשאמר:
" תקווה שמשהו יקרה בבסיס, שיפציצו פה כבר, כדי שתצאו הביתה, אחרת תישארו כאן עוד הרבה זמן…"
מצד אחד בא לך כבר לצאת הביתה,
אבל מצד שני זה לא שפוי לרצות שהבסיס שלך יופצץ.
יום אחד זה קרה, אזעקה ואחריה כולם רצים, נכנסים למקומות מוגנים.
לא עברה דקה וכבר נשמעים בומים באוויר.
הסמ"פ הליצן רועד,
הנגדים מקללים את היום שחתמו קבע,
וצמד הבנות, שעוד נשארו בבסיס, עם דמעות בעיניים.
רק אני עם חיוך מטופש על הפנים, חיוך שהרגיז אנשים ומצד שני גם הרגיע אחרים והאמת שגם אותי.
זה היה היום שבו גם נגמר האירוע הנוראי.

אבל הפחד האמיתי הגיע אחרי זה.
להביט על אותו ההר שרק עד לפני כמה שעות נפלו ממנו פגזים,
להביט על אותו ההר ולשמוע את הדממה המוחלטת שאחרי האירוע.
מין שקט כזה שמחריש את האוזניים.
מעולם לא חשבתי ששקט זה דבר כזה מפחיד…


תגובות (5)

שקט זה אחד הדברים המפחידים בלילה. כל רעש קטן מקפיץ אותי, שונאת את זה..
אבל לגבי הקטע: זה.. איך זה להיות בצבא? בתור מישהי מהצד זה נשמע יותר מפחיד מאשר משהו שיכול להיות לחוויה..
סך הכל זה כתוב טוב ויפה

06/10/2015 17:11

    לא ממש לא…
    זאת החוויה הכי גדולה שיש… דרך אגב אם קראת עוד שירים שלי רובם בזכות הצבא.. אהבות התנסויות ועוד דברים…
    במקרה יצא ונפלתי במקרה הזה וגם זאת הייתה חוויה…
    סבה"כ הצבא תקופה נהדרת אם את לוקחת את זה נכון

    06/10/2015 18:44

    אני מניחה שאתה צודק, וצבא יכול להיות חוויה מלמדת וכיפית, אבל מצד שני, אני לעולם לא אדע (זה קצת אירוני האמת, כי בדיוק אתמול הוצאתי את ההצהרה שלי מבית משפט שאני לא עושה צבא)

    07/10/2015 23:41

דבר ראשון שקט יכול באמת להיות דבר נורא אבל לפעמים השקט יכול להיות גם נחמה. דבר שני, ראיתי שהצטרפת רק לפני יום וכבר יש לך כל כך הרבה סיפורים, מאיפה זה בא?!

06/10/2015 18:46

    אמממ השתחררתי לפני בערך חצי שנה ומאז התחלתי לכתוב…
    בתקופת הצבא אתה תמיד מוצף בהמון אנשים וכשזה נעלם בבום ככה גם הרצון שלך להקשבה ולכוח… מצאתי את זה בכתיבה…
    אני כמה חודשים כבר כותב ורק אתמול מצאתי את האתר לשתף

    06/10/2015 18:48
סיפורים נוספים שיעניינו אותך