Love Books
כן... הכל אמתי. פשוט השתנתי. אני מניחה שהכל נעלם. פשוט יותר מדי. וכן, אני לא זוכרת שבחיים היו לי חלומות טובים, אלא אם כן זה היה שינה לא אמתית- דמיון מתוך שינה. כנראה שזה קטע שמבוסס עליי. כנראה שזה הכל, ושיהיה לכם המשך יום טוב!

השתנתי? (הכל אמתי).

Love Books 04/07/2014 869 צפיות 2 תגובות
כן... הכל אמתי. פשוט השתנתי. אני מניחה שהכל נעלם. פשוט יותר מדי. וכן, אני לא זוכרת שבחיים היו לי חלומות טובים, אלא אם כן זה היה שינה לא אמתית- דמיון מתוך שינה. כנראה שזה קטע שמבוסס עליי. כנראה שזה הכל, ושיהיה לכם המשך יום טוב!

השתנתי?
באמת שאני לא יודעת. למה?
כי נעלם לי כל מה שהיה לי, כל מה שרציתי, כל מה שחשבתי…
ומה היה לך?
מה היה לי? היה לי חיוך גדול על השפתיים, עיניים בורקות וילדות מאושרת. היו לי הבזקים של מה אני אהיה בעתיד, היו לי חברים אמתיים, היו לי פנטזיות והשראות, ועדיין הייתה לי תקווה.
ולאן התקווה הלכה?
אני לא יודעת. למקום שבו הילדות נעלמת. היא פשוט עזבה אותי, בוכה בפינה נסתרת.
ומה עם החברים?
אני כבר לא יודעת מי מהם אמתי. הוא או היא? ואולי זו בכלל היא?! אחד מהם לוקח אותי לשם, המוח שלי לצד. והלב שלי לשמיים. אני כבר לא יודעת.
ולמה הלב לוקח אותך לשמיים?
אני לא יודעת. אני כבר לא מאמינה באהבה, אז זו כנראה מטאפורה.
כנראה. עכשיו ספרי לי למה? לאן הכל הלך ואיך?
פשוט התבגרתי, ותקוותי איתי. אני כבר לא אני. אני מניחה שהשתנתי. עזרי לי לגלות למה. אני כבר לא חולמת חלומות מתוקים. אף פעם לא חלמתי, את יודעת. חלמתי רק סיוטים. זה אומר משהו שעכשיו גם הפסקתי לחלום? או לפחות לזכור?
אני לא יודעת, באמת.
למה את לא יודעת?
כי הלכתי עם הילדות שלך.
אז למה הלכת?
כי הייתי צריכה.
אבל עכשיו אין לי כלום. לפחות עני לי על השאלה.
טוב, כן, אני מניחה שהשתנת. כשאני הלכתי יחד עם הידידות והתמימות- התאומות המתוקות- נעלמו גם כל השאר. כנראה שגם התקוות. הם הלכו אחרינו שלוות יד- ביד. תנסי להפנים, למרות שאת צעירה מדי.
אז זהו זה, השתנתי, התבגרתי סופית?
כן, כנראה שזה הכל. כמו שאת אהבת פעם תמיד. קצת מהרבה. כנראה שאין לך עוד למה לקוות.
טוב, אני מניחה. אז זו פשוט אני. בהייה בגוף גשמי.
כן, כנראה שזה הכל, ושיהיה לך המשך יום טוב!


תגובות (2)

פריקה מדהימה ועצובה.
אין לי עוד מילים.

04/07/2014 22:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך