?THE ALICE
זהו קטע דרמתי במיוחד המתאר את רגשותיי בארבעת החודשים האחרונים. כמו שכבר סיפרתי בסיפורי הקודם, "משאלת מוות", אני חווה יחס מסוים מאותם "חברים" מסוימים. זהו קטע אובדני מעט, המספר על איש במצוקה. ווכן, אני שרויה עמוק בתוכה. אשמח לקבל שוב, עצות על דרך לבניית החומה ביני לבין ה"חברים" שלי, וביקורות על הקטע הקצר מאוד מאוד שלי.

והיו דמעותיי ליונה, ואני לנטל

?THE ALICE 12/11/2015 641 צפיות 3 תגובות
זהו קטע דרמתי במיוחד המתאר את רגשותיי בארבעת החודשים האחרונים. כמו שכבר סיפרתי בסיפורי הקודם, "משאלת מוות", אני חווה יחס מסוים מאותם "חברים" מסוימים. זהו קטע אובדני מעט, המספר על איש במצוקה. ווכן, אני שרויה עמוק בתוכה. אשמח לקבל שוב, עצות על דרך לבניית החומה ביני לבין ה"חברים" שלי, וביקורות על הקטע הקצר מאוד מאוד שלי.

הלוואי ולעולם לא הייתי מכניס את עצמי למצב הזה. הלוואי והייתי מוותר לעצמי ומניח לגופי לשקוע עמוק בערפל. הלוואי.. הלוואי.. איני יכול לראות דבר, רק את כישלונותיי, חרטותיי, טעויותיי. כל גיבוריי נפלו והרשו לי לצנוח על ברכיי בעוד דמעותיי מרטיבות כל סנטימטר בגופי החבול. הפסדתי בקרב שלי לאויב אווילי, והאור בעיניי כבה לעד. לעולם אצטער על גורלי המר הנקבע באכזריות, לעולם אצטער שאיני יכול לראותך עוד. אהובתי, הנני מתחרט על שלא הזהרתיך מפני זהותי הנקמנית. בגדתי בעצמי ובכבודי, בגדתי בכבודך, יפתי. איני יכול שלא לתהות מה עלה בגורלך, והאם אי פעם תמחלי לי. אך סקרנותי על מצבך לא עולה על סקרנותי מעתידך, מעתידנו. האם גורלותינו יישזרו זה בזה כמו בעבר? זאת לעולם לא אדע. אנוכיותי רבה כמו חול במדבר, אך כך גם אהבתי אלייך. נשמתך הטהורה הייתה כאיילה כלואה בין טופרי רשע, טופרי ייאוש, טפריי שלי. מעולם לא חשבתי שעונשי יהיה כה גדול, אך זהו המחיר שעליי לשלם, כי חטאתי ונפלתי לבור עמוק שאין תחתית לו. אהובתי, הנני פחדן נורא, הנני יצור נתעב המסתתר בין הצללים. עם זאת, אהבתי אלייך איננה שקרית, אלא טהורה ונקייה מכל חטא. בעודי כותב לך, שושנה צחורה שלי, אני תוהה איך אשלח לך את פיסת הקלף הזו. היונה, התנשמת, או הרוח אינן עומדות לצידי. אם כך, אשלח לך את מכתבי בעזרת דמעותיי, הנני מוקף בהן ברגעים אלו. דמעותיי יישאו את המילים הניצבות על הקלף, המילים שנכתבו בעודי נושם את נשימותיי האחרונות, אלייך. ווכן, הנני מקווה שהחלק בו הנאה אינה שוררת יחלוף במהירות. שלום לנצח, ציפור שלי, שלום ולהתראות בגיהנום. איני מאחל לך לפגוש אותי בחיים שאחרי, אך אני מקווה לכך. הייתי לנטל שלך והנני מתחרט של כך. שלום, אחלי לי מוות מהיר, אחלי לסיום הנטל שלי- חיי.


תגובות (3)

תרפי מהם. תעזבי אותם לבד, ותתרחקי ככל האפשר מהם.
זה כואב, זה יסחוט ממך לא קצת כוח אבל בסוף תמיד ישתלם. אני לא יתחיל לכתוב לך קלישאות על סוף טוב או משהו כזה. סביר להניח שהתקופה שאת חווה עכשיו תיהיה אפלה ועגומה. אבל לכל דבר יש סוף. תתעודדי. אם את מקבלת מהם יחס כזה, סימן (מצטערת על הדברים העכזריים שאני יכתוב עכשיו) שמלכתחילה הבחירה הזאת לא היתה טובה במיוחד. וזה אומר שבקרוב תבוא מולך עוד בחירה שהפעם תבחרי את הדבר הנכון ביותר ביקורתיות וניסיון.
היישר כוח, רק אל תתיאשי.
מקווה שמצבך ישתפר בקרוב,
לא"ש^^

12/11/2015 23:20

תודה, אבל אני לא בטוחה שאת מבינה את המצב באופן מלא. זו אכן השגיאה שלי שבחרתי מין חברים שכאלה, אבל זה יותר מסובך מזה. אני בבית הספר שלי מאז הגן, אז החשיבה שאלו הם באמת החברים שלי הייתה בלתי נמנעת. הם היו מקסימים בזמנים מסוימים, אבל עכשיו, כל אחד מחפש את האופי והאישיות שלו, וכנראה שאני לא בדרך שלהם. למען האמת, אני טורחת להביע את דעתי על אותם חברים. אני מאוד מרדנית ועקשנית. אני חושבת שעצתך היא עוזרת חלקית, אך לא ציפיתי ליותר מזה, מכיוון שאינך יכולה לדעת את הפרשה כולה. באשר לקטע שלי, אשמח לשמוע את דעתך.

13/11/2015 00:00

אהבתי את הסיפור קצת אובדני לטעמי אבל אם זה מה שאת מרגישה אז אני עצוב בשבילך לא בקטה של רחמים יותר בקטה מדכה

26/11/2015 09:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך