Zohar S
... אני לא מאמינה שבאמת כתבתי את זה, וזה אפילו לא הכל

זהר הייתה ילדה…

Zohar S 05/06/2014 727 צפיות 10 תגובות
... אני לא מאמינה שבאמת כתבתי את זה, וזה אפילו לא הכל

זהר הייתה ילדה שאנשים יכלו לשבור בקלות. היום היא נערה שבנתה מסביבה חומה כה גבוהה שכמעט אף אדם לא הצליח לעבור.

זהר הייתה ילדה שהבטיחה לעצמה שתעשה הכל בשביל להגשים את החלומות שלה. היום היא נערה ששכחה את חלומותיה, שאין לה חלומות.

זהר הייתה ילדה שלא אהבה שקרנים, היא לא יכלה להתחבר אליהם. היום היא נערה שמשקרת כמעט בכל מילה שנייה.

זהר הייתה ילדה שהופתעה שאנשים צובעים שיער, זה היה כה מזויף מבחינתה. היום היא נערה שלא אכפת לה כלל לצבוע את שיערה.

זהר הייתה ילדה שהבטיחה לעצמה שלעולם לא תהיה מזויפת. היום היא נערה מזויפת לכל דבר, מכף רגל ועד ראש.

זהר הייתה ילדה ששנאה אנשים צבועים. היום היא נערה שמרוב כל כך הרבה צבעים כבר לא רואים אותה, היא נעלמה.

זהר הייתה ילדה שהאמינה בלב שלם לכל מילה שאחרים אמרו, היום היא נערה שחוקרת ובודקת לפני כל דבר.

זהר הייתה ילדה שהייתה בטוחה שאחרי מותה תגיע לגן עדן, היום היא נערה שבטוחה שתהפוך לכלום וכבר לא אכפת לה.

זהר הייתה ילדה שבכתה כי לא האמינה בעצמה, לא האמינה שהיא יכולה. היום היא נערה שלא מאמינה בעצמה, אך לא אכפת לה.

זהר הייתה ילדה ששאלה את עצמה למה אנשים צוחקים על אחרים. היום היא נערה שצוחקת לפעמים על אחרים.

זהר הייתה ילדה שכשהביטה קדימה הייתה בטוחה שתהיה זמרת, היום היא נערה שכשהיא מביטה קדימה היא אולי משוררת, או בקבר.

זהר הייתה ילדה שנהנתה לדמיין את החיים בעוד שנים, עם בעל וילדים, היום היא נערה שמפחדת לדמיין את החיים כי יודעת שתתאכזב.

זהר הייתה ילדה שאהבה להביט מסביב, על הפרחים והעצים, היום היא נערה שעסוקה מדי בדברים אחרים ומשמעותיים יותר, לדעתה.

זהר הייתה ילדה שלא הסתירה מקרוביה ומחבריה את האמת, היום היא נערה שמסתתרת מאחורי שקים נוחים ומסתירה את האמת אפילו מעצמה.

זהר הייתה ילדה שלא היו לה סודות רבים במיוחד, והיא לא הצליחה לשמור עליהם המון זמן, היום היא נערה שיש לה סודות שלעולם לא תספר.

זהר הייתה ילדה שאחד מהחלומות הקטנים שלה היה להיות פרפר לבן, לעוף הרחק הרחק, היום היא נערה שזהו חלומה הגדול ביותר, להיות חופשיה.


תגובות (10)

זה עצוב, ולצערי זהר הזאת כמעט כמוני.

05/06/2014 17:06

    צר לי לשמוע שאת כמוהה (כמוני)

    05/06/2014 17:10

צמרמורת.
זה כזה עצוב :'(

05/06/2014 17:15

אהה מה שקורה בסוף לכולם.

05/06/2014 17:18

וואו!!! את מוכשרת!!! גרמת לי להרגיש צער, תקווה בשביל זהר, לחשוב על דברים! אל תאבדי תקווה! תרדפי אחרי החלומות שלך ! תשברי את החומות! אם את צריכה עזרה. תדברי עם חברות! הן תרופה להמון דברים…

05/06/2014 18:13

    וואו, תודה רבה לך!
    +
    איך אמוטט את החומות?
    הרי את החומה, אם אשבור, אשבר
    ולא עדיפה חומת לבנים סביבי,
    (לצד חלומות הרוסים וציפורי תקווה מתות)
    מאשר שאריות מרוסקת מנשמתי?

    זה לא קטע או שיר טוב, אבל זאת התשובה שלי.

    05/06/2014 18:55

אוי, זה ממש יפה! זה מראה את ההתבגרות שלך, את ההשתנות שלך.
כל אחד כילד קטן רואה את העולם אחרת מאשר כאדם בוגר.
עם רוב הדברים אני מזדהה. :/

05/06/2014 23:05

אני מקווה שזוהר תחזור להיות זוהר הישנה.
את מוכשרת!

06/06/2014 01:10

    תודה רבה לך, ולא יודעת… אני חושבת שאהרוס את עצמי אם אנסה להיות זהר הישנה. עכשיו, כשאני מנסה לשחק במשחק החיים חסר החוקים…
    זהר שבירה ושקופה כזכוכית לא תקל עליי.

    06/06/2014 01:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך