זה הסיפור שלי על איך הצלחתי להתאהב בשתי בנות ולצאת מזה חי

10/01/2016 669 צפיות 3 תגובות

אז בקיצור,
אני בן שש עשרה ולומד כרגע בכיתה י', יש לי בית ספר ממוצע מינוס כזה, אבל אני שם רק בשביל המגמה.
עוד בשנה שעברה התחלתי לעבוד בשביל המגמה עם לימודים קשים ואחרי בית ספר וכאלה, מה שהוביל בסופו של דבר למעבר שלי, יחד עם בני כיתתי שהשתתפו בשנת הלימודים שבכיתה ט' בלימודים למגמה, לבית הספר הזה.
עוד מסוף שנה שעברה היית ילדה אחת שכן מצאה חן בעיני והיינו ידידים טובים, בערך חודשיים אחרי שהתחילה כיתה י' אמרתי לה שהיא מאוד מוצאת חן בעיני והיא אמרה לי את זה בחזרה ויצאנו לקצת זמן וזה היה נחמד.
במקביל הייתה ילדה אחת, יפה לא פחות, שלמדה בכיתה אחרת בשכבה שלי והייתה תמיד באה בהפסקות אלי לכיתה כי חברות שלה היו שם. יום אחד היא ניגשת אלי ואומרת לי, ראיתי אותך במשחק כדורסל! עכשיו אני הולך למשחקי כדורסל כבר שנים רבות וכמעט לא מפספס אותם, ומה שמצחיק זה שזאת השנה הראשונה שלה, ומבלי שאי פעם דיברנו קודם לכן היא שמה לב אלי במשחק. אז אמרתי לה, מבלי להכיר אותה, שנפגש במשחק ונשב יחד.
עכשיו במשחק הראשון שראינו ביחד אני והילדה שהייתה איתי בכיתה כבר היינו ביחד, והיא גילתה שהלכנו ביחד למשחק. עכשיו הלכנו למשחק כידידים והכי מעצבן זה שכן הזמנתי אותה המון פעמים קודם שתבוא והיא לא רצתה. אז היא התחילה לרדת עלי, ואני כל הזמן אומר לה שזה כלום. ככה בעצם גיליתי שהיא בעצם קנאית ונקמנית, שתי תכונות גרועות, ואחרי זמן יחסית קצר נפרדנו. הרבה זמן אחר כך ועד עכשיו היא עוד אומרת שהיא אף פעם לא באמת אהבה אותי, ואולי היא אומרת את האמת, אבל זה לא נשמע ככה אחרי כל המאמץ שהיא השקיעה בלנסות לפגוע בי (ועדיין משקיעה).
במקריות מעניינת, אחרי זה אני והילדה ממשחקי הכדורסל התחלנו לדבר, היינו נפגשים למשחקי כדורסל ותודות ללוח זמנים צפוף מאוד היו הרבה כאלה. אני תמיד הייתי בטוח שהיא לא בקטע שלי למרות שאני ממש רציתי, אז החלטתי לשחק איתה את משחק הידידים.
ואז היא מספרת לי שהיא בקטע של מישהו, וככה היא מושכת אותי כמה ימים מבלי לספר לי מי זה, ואני מת לדעת, כדי שאדע ממי להיפטר, עד שהיא מספרת לי שהיא לא בטוחה שהוא בכלל בקטע שלה, כי לדעתה הוא בכלל בקטע של מישהי אחרת. כאן הבנתי שהיא אולי מדברת עלי, וקצת אחכ שאלתי אותה אם היא מדברת עלי. שהיא ענתה שכן, אמרתי לה שגם אני בקטע שלה והפכנו לחברים.
חיבבתי את הילדה שאיתי בכיתה, אבל את זאת של עכשיו אני באמת אוהב. היא כיפית ונחמדה ונראית טוב. אנחנו מסתדרים טוב ואין לנו את הבעיות שהיו לי עם הילדה הקודמת.
זה הסיפור, ואמנם יש לו סוף טוב, אבל הוא עדיין ממשיך.


תגובות (3)

נשמח לשמוע תהמשך , מקווה שגם הוא יהיה טוב..בהצלחה! דרך אגב כתיבה מעולה.

11/01/2016 01:17

תמשיך זה נשמע מעניין !
אתה כותב ממש יפה ואני מאחלת לך בהצלחה עם הילדה הזאת

11/01/2016 07:41

יצאת טוב, הא? בהצלחה בהמשך הדרך איתה !

11/01/2016 17:11
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך