אור סטיילס מאליק
ישלי חיים מסובכים יותר משאי פעם תראו :/ ואם אני יעלה פה קורות חיים על רק המשפחה שלי זה יתפוס שמונה סיפוריםםםםםםם אז הנה בקצרה משהו לא קשור ואקראי -
*סבתא שלי מצד אמא מתה מסרטן לפני שנולדתי וסבא שלי התחתן מחדש עם מישהי יותר צעירה ונולדו להם עוד 3 ילדים - עופרי(איתי בכיתה ובגילי) מאיה(בת 6) וינון(בגיל של סהר - 15) .
*דודה שלי מצד אבא קוראים לה מוניק והיא התגרשה פעם אחת, ונולדה לה ילדה אחת (שעכשיו בת17) שקוראים לה עדי. מוניק התחתנה שוב ונולדה משי(בת3) אבל בעלה החדש , ׳הביא׳ איתו עוד ילדה שלו - שבוא נגיד שיש לה בעיות נפשיות:/ ואבא שלה חיי בהכחשה. אז בגלל ההתנהגות שלה שלחו אותה לפנימיה . בא שלה התעצבן והתחיל להתנהג לעדי בצורה מגעילה והיא עברה לגור אצל סבתא שלי.

אלו היו סתם עובדות מפגרות על החיים שלי.. האב פאן...
לאב יו

זה יכל להיות מביך יותר ?! סיפור אמיתי שקרה לי היום

אור סטיילס מאליק 01/06/2013 1522 צפיות 4 תגובות
ישלי חיים מסובכים יותר משאי פעם תראו :/ ואם אני יעלה פה קורות חיים על רק המשפחה שלי זה יתפוס שמונה סיפוריםםםםםםם אז הנה בקצרה משהו לא קשור ואקראי -
*סבתא שלי מצד אמא מתה מסרטן לפני שנולדתי וסבא שלי התחתן מחדש עם מישהי יותר צעירה ונולדו להם עוד 3 ילדים - עופרי(איתי בכיתה ובגילי) מאיה(בת 6) וינון(בגיל של סהר - 15) .
*דודה שלי מצד אבא קוראים לה מוניק והיא התגרשה פעם אחת, ונולדה לה ילדה אחת (שעכשיו בת17) שקוראים לה עדי. מוניק התחתנה שוב ונולדה משי(בת3) אבל בעלה החדש , ׳הביא׳ איתו עוד ילדה שלו - שבוא נגיד שיש לה בעיות נפשיות:/ ואבא שלה חיי בהכחשה. אז בגלל ההתנהגות שלה שלחו אותה לפנימיה . בא שלה התעצבן והתחיל להתנהג לעדי בצורה מגעילה והיא עברה לגור אצל סבתא שלי.

אלו היו סתם עובדות מפגרות על החיים שלי.. האב פאן...
לאב יו

היום אני , אמא שלי , שתי האחיות שלי , אח שלי וחבר של אמא שלי(ההורים שלי גרושים) הלכנו לכינרת , לחוף חלוקים והתיישבנו מול הים . ואז , אני שומעת קול מוכר רצח ואז סובבתי את הראש שלי וראיתי את עומר . הבן של החברה של *אבא* שלי .(זה באמת השם שלו. אני לא מסתירה ממכן כלווווום(:) ועם החיים המסובכים שלי , אני לא בטוחה שתבינו אבל אני ינסה להסביר משהו חשוב –
נכון עומר? אז לאמא שלו קוראים לילך והיא החברה של אבא שלי .
נכון אמא שלי? אז לחבר שלה קוראים מאיר .
אז נכון עומר ? אז איתו במקרה במקרה היה ילד מהכיתה שלי – דוראל. ולא מזמן גיליתי שדוראל הוא הבן של החברה של הגרוש של חברה של אבא שלי. כן אני יודעת.. מסובךךךךך.. קיצר , גם הוא יודע את זה אבל הוא לא יודע מי זה מאיר .
אז עכשיו, אח שלי אוטיסט נכון? אז הוא לא יודע לדבר אבל הוא יכול להוצי או קלות מוזרים כאלה (אל תשאלו:/) אז הוא רועש רוב הזמן ועומר מכיר את אופק והוא כזה הסתובב וראה אותי ואת אופק , מאיר , ואמא שלי , בים כשהוא וקוראת במים מסתכלים עלינו . וכלכך לא רציתי שעומר יראה אותי כאן עם חבר של אמא שלי כי תבינו, אבא שלי עורך דין , והוא בעצם מיצג את עצמו במשפט של הגירושים . עכשיו, הוא תמיד ׳חוקר׳ אותנו על החיים של אמא שלנו ועל מה עשינו ביום שבת ועם מי ומתי ולמה .. ואני ממש לא רוצה שעומר ירוץ ויספר לאבא שלי שהוא ראה אותנו עם חבר של אמא שלי בים:/ כי זה סתם יגרום למלא אי נעימות ואז עומר כזה בא לאחותי הגדולה אחרי איזה שעה ואמר לה היי סהר לא זיהיתי אותך׳ ואני במבט כזה של *ס* כי הוא עמד שם וחשב ומדי פעם הסתכל עלינו וזה היה כלכך מביךךךךךךךךך …


תגובות (4)

ואואוא קצת סיבכת אותי חחח…;)
מסכנה…לפחות היית עם משקפי שמש שלא יזהה אותך ?
סתם צוחקת…
וואי איזה בושות זה את יודעת כמה פעמים אני הולכת ברחוב ומתפללת שאני לא יראה משהו שאני מכירה ;)
Love You All<3
lian…;)

01/06/2013 12:05

חחחחחחח ואיי לגמרי תסבכת אותי.. אני שעה מנסה לפענח את אילן היוחסין שלך חחח
אבל אל תדאגי, הכל מסתדר לטובה בסוף :)
(כן אני יודעת שזה סתם משפט שכולם אומרים אבל עדיף להאמין במשו מאשר לא להאמין בכלום… :] )

01/06/2013 13:59

חחחחח כן.. ישלי משפחה מסובכת:/ חחחחחחחחח תאמינו ליגם לי לקח שנים להבין את זה !>< חחחחחחחחחחח אבל לומדים-_______- חחחחחחחחח לאב יו(:

01/06/2013 14:25

יש לך חיים מסובכים מאוד! אפילו החיים שלי לא מסובכים כל כך!

01/06/2013 15:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך