זה כואב בכוח…

shilat_sar 12/04/2016 754 צפיות 3 תגובות

נכנסתי לבית שלו,לא הכרתי אותו בכלל אבל עד שסוף סוף משהו רוצה אותי ומציע שניפגש לא היה לי אכפת.
הוא היה בגיל שלי בן 17.
הוא היה גבוה והיה לו עיניים כאלה מרשימות ויפות.
הוא היה אוהב את הסטיל שלי הוא היה גם לבוש כמוני.
הוא היה לובש כובעים וצמידים וכו…
דיברנו תקופה בטלפון ואז הוא הציע שניפגש,הסכמתי וקבענו אצלו.
אף פעם לא הציעו לי להיפגש, לא היו לי חברים גם,בטלפון ספרתי לו שיש לי הרבה חברים ושאני מקובלת…
אבל בעצם אני כל היום לבד אני הילדה הזאת שצוחקים אליה אני הזאת שמקללים אותה ומרביצים לה אחרי בית ספר כי אני מוזרה!
אז עד סוף סוף שמישהו מתחבר עלי אז הסכמתי.
שבאתי אליו הוא אמר לי שאני יפה שאני חמודה שאני שקטה ועדינה ונישק אותי.
הייתי בשוק לא ידעתי איך עושים את זה.
כל הבנים בבית ספר חושבים שאני שטוחה בציצי על זה הם תמיד צוחקים עלי ופתאום הוא גם מנשק אותי וגם מתחיל לגעת לי בציצי זה היה לי מוזר.
זרמתי אם זה אהבתי שהוא נגע בי הרגשתי אהבה,שסוף סוף משהו אוהב אותי.
בסוף הוא הביאי לי מים וביקש שאני ישתה,לא הייתי כזאת צמאה אז שתיתי שלוק שבאתי להמשיך הוא עצר אותי וביקש אני ישתתה הכל!
שתיתי הכל לא ממש הבנתי מה הקטע…
אחרי זה הרגשתי כאב ראש ממש כואב ,הבטן שלי גם כאבה.
בבוקר מצאתי את עצמי ברחוב עם בגדים קרועים,לא היו לי תחתונים בכלל.
הייתי בלחץ פחדתי לא זכרתי כלום!,כל פעם שבאתי להיזכר במה שהיה לי אתמול בלילה כאב לי יותר הראש.
אחרי זה ראיתי את יניב הילד שדיברתי איתו בטלפון.
הוא משך אותי מהיד והכניס אותי לבית שלו,הוא זרק אותי על הספה שלו והתחיל להימרח עלי בצורה נעימה.
אחרי זה הוא הכניס לי את העבר שלו לתוכי…בחיים שלי לא כאב לי ככה רציתי למות צרחתי עד מוות!
הוא בכלל לא התייחס אלי הוא המשיך…
אחרי זה ירד לי דם על המכנס.

כעבור כמה חודשים באתי לבית ספר,כל בית ספר הייתה מפוצצת דפים על הקירות ,היה רשום "ליהי השרמוטה כבר לא בתולה"
לא הבנתי אם זה עלי או לא…
שנכנסתי לכיתה לא היה אף אחד,שאלתי את המורה שהייתה בכיתה איפה כל התלמידים היא אמרה שכבר נימס לה לרדוף אחריהם ושהם יקבלו עונש בסוף השיעור.
יצאתי למגרש של בית ספר וישבתי שם בודדה בשקט.
פתאום אריי הילד המקובל של בית ספר ישב לידי ושאל אותי עם הוא יכל גם לזיין אותי.
הייתי בשוק לא עניתי,פתאום גם עומרי בא התחיל לגעת בית בציצי בכוח בקשתי שהוא יפסיק הוא לא עזב….רצתי לתוך תא השרותים וישבתי שם התחלתי לבכות…
אחרי זה נכנסו 4 בנות לתוך השרותים,הרמתי את הרגלים שלי ובדקתי שהתא שלי נעול.
שמעתי אותם בדברו ,הם אמרו שאני שרמוטה שיניב אנס אותי ושכל העולם ראה את התמונות,הם אמרו שאני צריכה להתאבד!
שהם יצאו פרצתי בבכי וכעסתי על עצמי מאווווד! הבנתי על מה כולם וצחוק ולמה אריי ועומרי רצו לגעת בי.
לא הלכתי יום אחרי לבית ספר.
נשארתי בבית,ישבתי על המיטה שלי כולי רועדת ומפחדת חיבקתי את הרגלים שלי ומלמלתי דברים.
אחרי זה דפקתי ריצה לתוך השרותים ישבתי שם והתחלתי לפצוע אותי ,חתכתי את הוורידים שלי.
יום למוחורת קמתי לבית ספר ,בשיאי החום לבשתי קפוצון שלא יראו את החתכים.
בבית ספר כרגיל על הבוקר צחקו עלי וקיללו אותי,אחרי זה בשיעור מתמטיקה אמרו הקרינה משהו על הלוח,המורה יצאה לכמה דקות.
בכמה דקות האלה אמה מלכת הכיתה הקרינה את הסירטון של יניב אונס אותי בכוח.
לא ידעתי מי זה בכלל לא הרגשתי שהוא עשה את זה,כל כך פחדתי .
רצתי לשירותים ושברתי את המראה צרחתי כמו משוגעת למה הם עושים לי את זה אני לא מוזרה אני ילדה מסריחה מגעילה אני זונה אני הכל אני שונאת את עצמי !!!!!!
בסוף היום נשארתי בבית הספר כל התלמידים הלכו לבית,ישבתי בכיסאה שלי וכתבתי מכתב כזה….
אחרי שסיימתי לכתוב חזרתי לבית ישבתי ליד אמא וחיבקתי אותה חזק ובשתי סליחה ונשקתי לה בלחי.
אמא הייתה בשוק לא הבינה מה קרה ,היא לא ביקשה הסבר כנראה שגם לה לא היה אכפת.
ישבתי במיטה שלי אחרי ששפחתי לי לתוך בקבוק של פלסטיק אקונומיקה מעורבב עם ספרי לחלונות והורג נמלים ,הכל מעורבב!
ישבתי ושתיתי הכל!

ועכשיו יותר כיף לי פה למלא….


תגובות (3)

זה אמתי? חלק מהדברים שכתבת פה באמת קרו לך?

13/04/2016 18:03

    כן חלק פה קרו…

    15/04/2016 08:20

    כן חלק מישם אמיתי

    15/04/2016 19:40
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך