המעודדת
מפחיד אותי לחשוב עלי כעל אמא טובה ואז פתאום כעל אמא רעה שהופכת ז**ה..... אני בחיים לא אהיה אחת כזאת אבל עדיין...

זה מפחיד להתבגר

המעודדת 15/10/2013 812 צפיות 4 תגובות
מפחיד אותי לחשוב עלי כעל אמא טובה ואז פתאום כעל אמא רעה שהופכת ז**ה..... אני בחיים לא אהיה אחת כזאת אבל עדיין...

כשאני מסתכלת על עתידי אני רואה אמא מצליחה,
פסיכולוגית, מוסיקאית ואמא מדהימה.
ואז כשאני חושבת איך אני אגיב ואצחק עם ילדי אני רואה את עצמי מעליבה אותם.
זה מפחיד, להתבגר.


תגובות (4)

בת כמה את שאת חושבת על זה?

15/10/2013 13:27

לא ממש מבוגרת. פשוט, אם אני מסתכלת על שנה שעברה, כול כך רציתי כבר להגיע לסיום תיכון, לסיום לימודים. להתחיל חיים חדשים, לעבוד בעבודה שאני אוהבת, ללדת ילדים שהם יהיו רק שלי. שתהיה לי דירה משלי והיה לי רק פחד קטן ועכשיו מסתכלת על זה ואני לא רואה טעם בלעבוד כול יום בעבודה משעממת. אני פשוט צריכה טיפה ריגושים זה הכול :))

15/10/2013 13:30

וואו.. אני (בערך) מרגישה כמוך..
כל שנייה שעוברת אני עסוקה במחשבות על העתיד, אני רואה את הילדות חולפת לי מול הפנים, ופתאום שלוש שעות נראות לי כמו שתי דקות.. אני מרגישה שאני שורפת את הזמן שלי בעיניים עצומות.
ואז אני חושבת, איך אני אצליח להיות אימא טובה לילדים, אם אין לי מספיק אחריות בתור ילדה ותלמידה..
אני יודעת שמבחינתי הילדים שלי (בעז"ה יהיו) והמשפחה שלי יהיו הדבר הכי חשוב לי בעולם, ושאני לא אזניח אותם לרגע.. אני פשוט לא חושבת שתהיה לי האחריות לגדל אותם
ולחנך אותם לבני אדם טובים.. מה אם אני לא טובה מספיק?

15/10/2013 13:32

אני תמיד הסתכלתי על עולמם של מבוגרים והורים וחשבתי: איך? איך אני אצליח להיות כמוהם??? זה נראה כל כך קשה אם חושבים על זה…

15/10/2013 13:37
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך