זכרון התאבדות

orz16 14/12/2013 674 צפיות 8 תגובות

חורף קר הגשם דופק על החלון הרוחות משתוללות בחוץ ואני מכוסה בשמיכת פוך, מביטה אל תוך האח, מביטה בלהבות ושוקעת בזכרונות.
רגליי היחפות עולות במדרגות ואני מגיעה לעליית הגג אני יוצאת לבחוץ, רגליי היחפות דורכות על הריצפה הקרה, אך זה לא מזיז לי. אני הולכת ומתיישבת על המעקה בטון כשרגליי כלפי חוץ. וכמו כל פעם אני חושבת מחשבות אובדניות ושואלת את עצמי מה היה קורה אם הייתי קופצת ומתאבדת עכשיו.
מה אמא ואבא היו מרגישים? מה החברים שלי היו אומרים? מה האחים שלי היו עושים?. כל השאלות האלו עלו לי בראש.
אמא ואבא? אולי הם יבכו אבל זה רק לפוזה כי הם ההורים שלי וזה מה שהם אמורים לעשות, אבל בתכלס הם היו שמחים הם היו מאושרים. אם הייתי מתאבדת עכשיו, הם היו שמחים שהבת האפסית שלהם לא חייה יותר, הילדה החוצפנית, הכפוית טובה, הפחות מוצלחת מתה.
החברים שלי? גם כן חברים, אף פעם לא הרגשתי כאילו היה באמת אכפת להם ממני אולי שתים שלוש חברות היו מזילות דמעה וכל השאר המומים אבל הם היו שוחכים ממני מהר מאוד.
אחים שלי אלו האנשים שבאמת יזיז להם אם יקרה לי משהו. הם היחידים שהיו בוכים עליי באמת, אבל אחרי כמה זמן גם הם ישכחו. מה זה משנה אם אחות אחת הלכה יש עוד עשר אחרים, פחות אחת יותר נחמד .
ואני מה זה משנה לי אם אני אקפוץ עכשיו שלוש קומות?! ידיד שלי פעם אמר לי שכשמישהו מתאבד אז הוא מתעלף בדרך ככה שכשאני אגיע לרצפה אני לא ארגיש את גופי נחבט בו ככה שאני לא ארגיש את המוות יש מוות יותר טוב מזה ?!
אבל בכל זאת משהו עצר אותי מלקפוץ ואני יודעת שזה בגלל שאני ילדה פחדנית אם לא הייתי פחדנית ממזמן הייתי מתה.


תגובות (8)

רעיון יפה, לדעתי מה שמשהי שחושבת להתאבד גם היתה חושבת ככה.
תנסי לשים לב לסימני פיסוק יותר, חסרים הרבה ויש כמה טעויות כתיב.
אבל בסך הכל, יפה מאוד !
תמשיכי לכתוב !

14/12/2013 07:38

זה אמיתי! זה מה שקרה לי..

14/12/2013 07:43

הרעיון באמת נחמד, שימי לב לסימני פיסוק.

14/12/2013 07:44

כן ?
למה רצית להתאבד ?
למען האמת,
אני גם חשבתי על זה, אבל לא בנוגע להתאבדות, בנוגע לנושא אחר.

14/12/2013 07:54

רציתי להתאבד בגלל שהרגשתי כמו מישהו לא קיים ושלא אוהבים אותו וזה זכרון ממש ישן כשהייתי בת 10 11 בערך

14/12/2013 08:22

וואו… צמרמורתתתתת!! נשבעת שעשית לי עור ברווז עכשיו!!!
למה לחשוב על כאלה דברים ??? ועוד בגיל 10 ??? אני בגיל 10 עוד הייתי חייה בסרט שאני הולכת להתחתן עם ג'ו ג'ונאס חחח D:
אני ממש מממש מממש מממש מקווה שהתגברת על זה, ושעכשיו את במקום יותר טוב בחיים ואני בטוחההה שתהיי חסרה לעוד אנשים חוץ מהאחים שלך חחח זה אמור להישמע מעודד (:
וסורי על החטטנות אבלל מה קרה שנזכרת בזה ??
אההה ושבוע טוב ♥

14/12/2013 08:46

חחחחח אף פעם לא הייתי נורמלית תמיד הייתי הילדה היוצאת דופן. התגברתי על זה ממזמן ואין לי מושג למה נזכרתי בזה הייתי בטוחה שיש לי חרא זיכרון!
ודרך אגב אמור זה גם שם של דג. שונאת את המשפט הזה אבל זה לא מונע ממני להשתמש בו ^^ שבוע טוב גם לך ♡♡♡

14/12/2013 09:00

חחחחח אף פעם לא הייתי נורמלית תמיד הייתי הילדה היוצאת דופן. התגברתי על זה ממזמן ואין לי מושג למה נזכרתי בזה הייתי בטוחה שיש לי חרא זיכרון!
ודרך אגב אמור זה גם שם של דג. שונאת את המשפט הזה אבל זה לא מונע ממני להשתמש בו ^^ שבוע טוב גם לך ♡♡♡

14/12/2013 09:00
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך