זמני זמנך פרק 3

27/05/2021 257 צפיות אין תגובות

"לאהוב מישהו פירושו להכיר אותו היטב ולאהוב אותו למרות זאת"

ויקטור הוגו

ג'ון השתדל לא להסתכל בעיניים של לארה בזמן שהם ישבו במשרד לבד , הוא היה מספיק חכם לדעת שאם הוא יסתכל, הוא לא יהיה אותו בחור. בניגוד לו לארה לא יכלה שלא להסתכל, איך היא יכולה שלא להסתכל על החלק השני שלה? הבחור שגרם לה לרצות להשתנות בשביל עצמה, הבחור שגרם לה להיות שלמה, הבחור שכל מילה שיוצאת לו מהפה גורמת לה לא להיות אותו בחורה.
טוב אז איך אני אספר לו מה קורה? חשבה לארה לעצמה, הרי זה לא שאני יכולה להגיד לו מה הוא בשבילי, כי זה לא הוא, האם זה לא הוא?
טוב אז אני לארה כמו שלוק וגיא אמרו לך, זה הבית שלי, אנחנו בשנת 3002. ג'ון שתק, פעם ראשונה שלא היה לו מה להגיד, לבסוף הסקרנות ניצחה אותו והוא שאל, איך הגעתי לפה? איך זה הגיוני שרשום במודעה שאני מת, ובעצם אני פה? מי זה "הוא" שכולם מדברים עליו כל הזמן?
לארה ניסתה לא לפרוץ בבכי, אז ככה אני אענה לשאלה הראשונה כי ככה תבין את השאלה השני, אתה מה שאנחנו קוראים לו זמני, מה שהשם הזה אומר בעצם, שאתה חסר חשיבות לזמן, הזמן לא רואה בך בעל יכולת השפעה עליו, כלומר גם אם אתה תנסה לרצוח את היטלר, הזמן "חושב" שאתה לא תצליח, אתה "אירוע זמני" שפשוט יחלוף.
לגבי הבחור, לארה בלעה את הדמעות, קראו לו ג'ון הוא היה זמני כמוך, למען הדיוק הוא היה אתה. איך אני אמור להגיב לזה, חשב ג'ון, האם אני אמור להיות גאה שכיוונתי לדעת גדולים, וגם הזמן חושב שאני פשוט חולף כמו הרוח? ולמה עשיתי את זה, כלומר למה הוא עשה את זה. לארה המשיכה לדבר ואמרה, אנחנו כאן על מנת לגרום לך להבין את היכולת שלך, ואיך תוכל לנצל אותה, ג'ון התפרץ לדבריה ואמר, מה יש פה להבין
אני חסר תועלת אני פשוט פרפר שאם תדרכו עליו, שום דבר לא ישתנה . לארה כבר לא יכלה לעצור בעצמה, לא אתה לא, אתה הבחור שהצליח לשרוד אחרי שאבא שלו עזב אותו, אותו בחור שהיקום שיחק איתו פוקר והוא שיחק איתו רביעות כדי שתוכל לנצח, אותו בחור שאהבתי, אמרה והזילה דמעה. מצטער לאכזב אותך, אבל אני לא הבחור הזה, אמר ג'ון ויצא מהחדר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך