lizza.nort
בבקשה אל תגיבו על הכתיבה, זו פריקה. מצטערת.

חברה דמיונית-אמיתית

lizza.nort 02/07/2014 815 צפיות 15 תגובות
בבקשה אל תגיבו על הכתיבה, זו פריקה. מצטערת.

את קיימת, נכון? אני מדברת איתך, אני מרגישה רגשות אמיתיים אלייך, אני דואגת לך ואוהבת אותך.
את אמיתית? כי אם את אמיתית, איך זה שאני לא שומעת אותך? רואה אותך? מקבלת את החיבוק שאת מבטיחה לי? למה אני לא יכולה לתת לך את המתנות הקטנות שאני רוצה לתת לך? למה אני צריכה להסתפק במילים כתובות על מסך?
את דמיונית? כי אם את דמיונית, למה אני ממשיכה לחשוב עלייך? למה אני בוכה על כך שאני לא רואה אותך? מחבקת? נותנת מתנה? למה אני סובלת ככה בגלל דבר דמיוני?
את שומעת אותי כשאני בוכה? בוכה עלייך?
את רואה אותי כשאני קוברת ראש בכרית?
את נהנית לישון כשאני שוכבת ערה במיטה וחושבת עלייך? בוכה על מר גורלינו?
בבקשה, אני צריכה אותך כאן. אני יודעת שהנסיבות אינן בשליטתך, אני מצטערת. אני אוהבת אותך כמו את חיי, אפילו יותר. אני רוצה להפסיק לדמיין אותך. גם אם זה רק לכמה שעות.
אני רוצה להפסיק לדמיין אותך, ופשוט לחבק אותך.


תגובות (15)

וואו הקטיבה שלך מאולה!!!
האברת את המשר כמו שצריך… אהבתי ממש! :)))

02/07/2014 04:00

אני לו מבינה, למה הסיפור שלך מורקב מ17 שאלות? ולו הבנתי את הסופ של הסיפור,
הי בסופ דימיונית או אמיטיט?
אבל בקללי זה ממש יפה.

ולHarMazon, מסר קוטבים עם ס'.

02/07/2014 04:05

    *לא *מורכב *הסוף *היא *בסוף *אמיתית *בכללי *כותבים.
    אל תתקני אחרים כשלך יש מלא טעויות כתיב.
    —-
    ולדעתי אם לא הבנת את הסוף, את הבנת את המסר. זה נתן לך חוט למחשבה.

    02/07/2014 17:14

קודם כל הבנות שהגיבו למעלה- שגיאות כתיב! שינו לב לזה! Stories3 את לא יכולהללהכיר למישהי אחרת שיש לה שגיאת כתיב כשלך יש הרבה יותר.
עכשיו לסיפור
את מדברת על מישהי שהיא קרובה אלייך נפשית אך לא פיזית נכון? שאת רק מדברת איתה בתוך סמסים או לא יודעת מה. את לא יכולה להיפגש איתה את לא יכולה לשמוע אותה צוחקת, כי אתן כל כך רחוקות אחת מהשנייה.
אני פירשתי את זה כך מפני שגם לי זה קורה. יש לי כמה חברות מאוד טובות מהאתר שאני פשוט לא מבינה איך אני יכולה לחיות שהן לא ליידי, תביני הן כל כך חשובות לי ואני פשוט לא יכולה להספק מהודעות. אני רוצה לצחוק ולהנות איתן הן כמו אחיות רק לא קרובות פיזית.
הכתיבה יפה מאוד, באמת. כתיבה לא חייבת להיות ספרותית כדי להיות יפה, היא לא חייבת להיות במשלב גבוה כדי להיות מכובדת. כתיבה זאת כתיבה, וכל מה שרשום בה הוא טוב. בעיקר שאת מדברת על משהו של עצמך- אף אחד לא יכול להעיר לך על כך מפני שזאת הכתיבה שלך!

02/07/2014 09:58

    את מודעת לכמות הטמטום שהתגובה שלך מכילה?

    "כתיבה לא חייבת להיות ספרותית" – על סמך מה קבעת זאת? כתיבה = ספרות. היא חייבת להיות כתובה בצורה ספרותית, כי בינינו קטע שרשום בסלנג נוראי ומכיל בתוכו שגיאות כתיב איננו ראוי להיקרא ספרות. וגם אם זו סתם כתיבה, עדיין צריך להיות משלב לשוני בסיסי.
    ואני חולקת שוב על דעתך כשאמרת שכתיבה זו כתיבה וכל דבר בה טוב, לא! פשוט לא! ואני חושבת שמה שציינתי למעלה מסביר מצוין את דעתי.
    שכשמישהו רושם על הרגשות, כמוך, גם אני חושבת שאין זכות להעיר – כי בעיקרון זה הרגשות שלו ואי אפשר להעיר על כל דבר; אך אין זאת אומרת שאנחנו לא יכולים לבקר את הכתיבה – כי אז…לשם מה הוקם האתר?

    02/07/2014 10:37

שימו **
להכיר=להגיד
אני מתנצלת אני מהטלפון שלי והוא כל הזמן משנה לי את המילים….

02/07/2014 10:01

כן גם אני פירשתי את זה ככה.
וגם לי זה קורה.

02/07/2014 10:06

האמת שהחבר הלא בדיוק דמיוני שלי הוא טדי הדובי, אבל כשהוא לא איתי אני מדמיינת שאני מדברת איתו…
אני מכירה את התחושה הזאת שאת מתארת (בלי קשר לטדי) וכתבת ממש יפה :>

02/07/2014 10:20

חבר דמיוני הוא אתה רק עם חיים אחרים.
אהבתי את הקטע.
לפעמים אני מדברת אל חתולים כמו מפגרת, "חבל שאתם לא מדברים, לא מבינים. כי אני בטוחה שיש לכם אישיות מעניינת."
ואכן, אני זקוקה לאנשים כאלו, שידברו איתי, יחבקו אותי והעיקר יבינו אותי.
במקום זה יש לי חתול וספרים שקראתי את כולם, בבית.
נו, טוב חפרתי מספיק.

02/07/2014 16:46

ליזה, זה מקסים.
אני חושבת שדווקא בגלל ששאלת כל כך הרבה שאלות פה -ללא מענה- זה מה שגרם לעניין הקורא.
וכן, לעתים אנחנו רוצים להכיר מישהו ווירטואלי במציאות. ואת יכולה לחשוד שזה פדופיל מהחמאס שם, מאחורי המסך. אבל תמיד לדעת- שהוא נחמד :-)

02/07/2014 17:22

אולי אתם תגידו שאני ילדה משונה, אבל מעולם לא קרה לי דבר שכזה ומעולם לא ייחלתי לאחד.
יש אנשים שאני שמחה מאוד שהכרתי, אבל גם זה לא לתמיד. ובכל מקרה הייתי יכולה לחיות בלעדיהם.
ובכלל, אנשים ממעיטים בערכם של חיבוקים כיום, ככה שגם עבורי אין להם יותר מדי ערך.

02/07/2014 17:29

תודה על התגובות.
לוליטה, מבחינתי זה לא קטע ספרותי אלא התלוננות והוצאה אגרסיבית של מחשבות. הייתי מתלוננת לחברה במקום לכם, אבל יש לי רק אחת וזה [א] עליה ו[ב] אני מתלוננת לה יותר מדי בכל אופן.
מילים, כבר פגשתי אותה בעבר [מקום עם הרבה אנשים, שעות טובות, פלאפון עלי, נזהרתי וזה] ואני פשוט רוצה לפגוש אותה שוב כי זה היה לפני המון המון זמן. תכננו להיפגש שבוע הבא אבל בגלל הצבא היא בסוף לא יכולה, ואני ממש ממש התעצבתי אז כתבתי את כל זה.
סטינגרי, אני ממש אוהבת חיבוקים, ויש אנשים שאני נקשרת אליהם בצורה מיוחדת. אני לא חושבת שזה מוזר, אני באמת נקשרת בקלות ויש הרבה כאלה שלא.
כל השאר, סליחה שלא נתתי התייחסות אישית, תודה שהתייחסתם אל הפריקה.
ושוב אני חוזרת, מבחינתי זה לא קטע ספרותי. יש לי הגדרה ממ מוזרה לקטע ספרותי, אבל אם אני הדמות הראשית זה כבר לא סיור מבחינתי. זה קרוב מדי לחיים שלי.

02/07/2014 17:45

זה בסדר, אני ילדה בדדה בלי קשר אלייך :)
פשוט יש אנשים שהם רק נפגשים פעם ראשונה בחיים שלהם ומתחבקים כאילו אחד מהם נופל אל מותו והשני חייב להציל אותו ממוות מלא ייסורים ומסוף העולם. זה קצת מצחיק לראות אותם למען האמת, אז אין לי יותר מדי תלונות :P

02/07/2014 17:54

זה קטע ממש עוצמתי ומרגש אפילו שאני לא יודע במי מדובר-
אבל כנראה שזהו חידה של הכותב….
~5~

05/07/2014 09:03

    *מסמיקה קלות* וואט. למה 5. זה אפילו לא סיפור 0.O *מבולבלת*

    05/07/2014 15:55
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך