Lucilov
מקרה אמיתי מהחיים שלי, חברה שהייתה לי חשובה וכבר לא חברה כי נפרדו דרכינו, זה כואב זה פוגע והכי מכל קשה לעכל את זה גם אם יש חברות אחרות היא הייתה אחד החשובות חברה משמעותית ואני לא נוהגת לומר הכי טובה כי כולם מבחינתי חברים טובים אבל שאומרים את זה הכוונה היא לא בהערכה של האדם כלפי שאר החברים אלה - הכוונה שהיא הייתה הכי קרובה לי מכולם והיה לנו קשר מדהים, וזה הכי כואב שזה בא מהמקומות הכי קרובים.

חברה היית יקרה

Lucilov 04/02/2016 678 צפיות תגובה אחת
מקרה אמיתי מהחיים שלי, חברה שהייתה לי חשובה וכבר לא חברה כי נפרדו דרכינו, זה כואב זה פוגע והכי מכל קשה לעכל את זה גם אם יש חברות אחרות היא הייתה אחד החשובות חברה משמעותית ואני לא נוהגת לומר הכי טובה כי כולם מבחינתי חברים טובים אבל שאומרים את זה הכוונה היא לא בהערכה של האדם כלפי שאר החברים אלה - הכוונה שהיא הייתה הכי קרובה לי מכולם והיה לנו קשר מדהים, וזה הכי כואב שזה בא מהמקומות הכי קרובים.

חברה שלי, חברה טובה את היית בשבילי מאוד יקרה, אני יודעת שאת ילדה נהדרת עם הרבה תכונות טובות את פשוט מצויינת, מאז אותו היום שהגעת שעלית להסעה ואז שהכרתי אותך זה היה נפלא, את נפלאה ותמיד תשארי נפלאה כמו שאת, ותיהי עם אנשים שאת אוהבת שהם ירגישו את את הנפלאות הזאת ויקבלו את הנאמנות שלך וירוויחו חברה מקסימה ונהדרת רק חבל לי שכלפי את כבר אחרת.

הימים הראשונים שהכרתי אותך ובחודש הראשון אני זוכרת איך היה לנו כייכ כיף להיות ביחד ולדבר ואני בטוחה ויודעת שגם את אהבת להיות בחברתי ועכשיו זה כבר השתנה.

לא יודעת איך קרה היום שבו השתבש הכל, יום אחד שבאתי ודיברתי איתך פחות ענית לי, כמה ימים אחרי זה התחמקת ממני במסדרונות הארוכים של הבית ספר, הפסקת לדבר איתי ולספר לי דברים, לרוב שהייתי מנסה לדבר איתך היית משפילה את מבטך לרצפה כדי להראות שאת לא מקשיבה, שירדתי מההסעה כבר לא חיכית לי שנלך יחדיו אל השער של הבית ספר אלה הלכת לבד ושניסיתי להגיע אלייך וצעקתי לך לחכות את בחרת להתעלם לרוב, כשקשה לך אני תמיד באה לנסות לדבר לנסות לעזור למרות שאת אף פעם לא עונה לי או מגרשת אותי במילותייך החדות כטפרים בתקווה שאעזוב אותך בשקט.

במשך הזמן לאט לאט התרחקת ממני הבנתי שמשהו קרה אבל לא הבנתי בדיוק מה, למה את נסוגה ממני כייכ במהרה למה את פחות מדברת איתי למה מסתתרת ממני , למה את בורחת ממני , למה את לא מתייחסת אליי ולמה למה השאלה הגדולה מה בדיוק קרה ומאיפה בדיוק באה השנאה.

ראיתי אותך רוחשת חברות וחלק מהם הם גם חברותיי ראיתי כמה אהבה את מפגינה כלפיהם ראיתי עד כמה עוזרת להם ומאפשרת להם את הגישה לכל הנפלאות הזאת שיש בתוכך, והכי ראיתי יותר מכל עד כמה אכפת לך מהם ועד כמה כבר לא אכפת לך ממני.

חסמת אותי מכל הכיוונים ולא נתת לי דרך להגיע אל ליבך, זרקת לתהום את כל זכרונותינו שהיינו יחדיו ולא השארת דבר, את כמו רובוט שמחקו לו את כל הזיכרון ולא זוכרת ממני דבר, זה מרגיש כאילו את שכחת ממני כאילו מעולם לא התחברנו והתקופה שבילינו ביחד מעולם לא הייתה קיימת כאילו זה היה רק סרט שרואים פעם אחת ולא נזכרים בו לעד ולא הייתי קיימת, כאילו שנמחק לך כל הזיכרון, ואני סתם ילדה שאת לא מכירה שאומרת לי שלום וממשיכה בדרכה כי אני כבר לא חברה.

יום אחד ניסיתי נסיון בפעם האחרונה כי לרדוף אחרייך נמאס להמשיך, ניסיתי לדבר לנסות להבין אותך ומה קרה ואם עשיתי משהו שהוא לא בסדר, הסתכלת עליי ואמרת שהכל טוב הכל בסדר ומיהרת לסיים והלכת, חברה את היית לי יקרה והבנתי שבזה הסתיימה שיחתינו האחרונה.


תגובות (1)

תקשיבי אני מבינה עד כמה זה מצער…יפה מאוד שאת מצליחה להביע את עצמך במקרים כאלה, באמת. אני בטוחה שאת אדם נהדר והחברה שלך רק הפסידה.

04/02/2016 21:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך