בקי
לא צמים לא שומרים שבת כל הבולגרים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלבד אין לעשות שימוש כל שהוא בספרים שכתבתי במסגרת אתר זה עד עכשיו וכל אלה שאכתוב בע"ה בעתיד .

חברה טובה מאד מאד ?????????????????????

בקי 12/04/2012 547 צפיות 6 תגובות
לא צמים לא שומרים שבת כל הבולגרים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלבד אין לעשות שימוש כל שהוא בספרים שכתבתי במסגרת אתר זה עד עכשיו וכל אלה שאכתוב בע"ה בעתיד .

בעקבות סיפור של אחת היוצרות במסגרת אתר זה החלטתי לספר משהו אישי שקרה לי אולי דומה ולו מעט לסיפור שהיא כתבה וכל כך נעלבה ואני מבינה אותה מאד מאד מאד.

אם למישהו אכפת (נראה לי שלא חחחח) אני ילידת בולגריה ובגיל כמעט צעיר ביותר עליתי ארצה.

אבי זיכרו לברכה היה אדם מסורתי מאד ואולי אפילו יותר מזה. אמי זיכרה לברכה שמרה על כשרות וכך חונכנו אחותי ואני.

אבי ז"ל היה גבאי כבוד באחד מבתי הכנסת היותר נחשבים בתל אביב.

מדי יום ביומו היה מגיע לבית הכנסת בשעת בקר מוקדמות ומאחר ונערכו בין כתליו של בית כנסת זה המון בר מצווה, המון חתונות (גם לי היה הכבוד להינשא לאיש הכי מושלם בעולם כולו בין כתליו של בית כנסת זה

למיותר לציין כי ביום הכיפורים לאחר בת המצוה שלי התחלתי לצום כמו כל יהודייה מבית שכזה.

באחד הבקרים לאחר יום הכיפורים הגעתי לבית הספר וחברה טובה שלי (אלוהים ישמרנו מאוהבינו משונאינו תישמר בעצמנו ) שאלה בטון מזלזל: "צמת"???? "בודאי" "חחחחחחחחחח מה קרה לך הבולגרים לא צמים ולא שומרים כשרות ולא שומרים שבת ולא ולא ולא .

את העלבון הזה מצידה לא אשכח לעולם. לא פציתי פי ולא הגבתי כי להגיב לחלאה כזו אין טעם.

זה הסיפור שלי אשר מאד מאד מזדהה עם אחת היוצרות באתר זה.

תודה כי ניתנה לי הזכות לפרוק משהו ששוכב בתוכי כמו פלדה – תודה


תגובות (6)

זה כזה עצוב שיש כאלה ששופטים אותנו רק מהמוצא שלנו, לפי מה ששמעו וחשבו לנכון…
אני מזה מזדהה איתך.
קרו לי המון קטעים כאלה…וזה ממש לא נעים.
תודה שפרקת את זה פה…ואני מקווה שהחברה תתקן את עצמה!!!
חוץ מזה…כתבת יפה :)

החולמנית.

12/04/2012 10:04

לחולמנית המקסימה שלי ברוכה היי תודה על התגובה שיצאה מעמק לבך – וחדרה לזה שלי מועדים ושמחה ורק כייף ואהבה ממני ♥ בקי ♥

12/04/2012 11:08

בקשה…וחג שמח גם לך :*
ויש לי בקשה קצת מוזרה…את יכולה אולי לקרוא את מה שהעלתי לאתר ולהגיד לי מה דעתך?

12/04/2012 11:14

בקי זה באמת עצוב שזה מה שאנשים חושבים, אני יודעת שבחיים לא הייתי שופטת אדם על דברים שהוא עושה בגלל המוצא שלו, אבל את וסיפורים הפכתן את זה למוחלט יותר.
תודה על השיתוף בקי. (:

12/04/2012 11:31

לחולמנית היקרה – בשמחה ובענג אני אגיב על הסיפור שלך ותודה על הכבוד ממני באהבה בקי ♥

12/04/2012 13:08

לוסי יקירתי המתוקה את צודקת במשה שאת אומרת אך כידוע לכולנו לא כל האצבעות ביד שוות נכון ?????? כך זה גם בבני אדם יש רגילים ויש לצערנו גם אכזריים לצערי יש הרבה מאד אכזריים וזה חבל ממני ב – ♥ בקי ♥

12/04/2012 13:10
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך