fearless13
זו פריקת עצבים...

חברות אמת?

fearless13 27/03/2012 1259 צפיות 4 תגובות
זו פריקת עצבים...

היי, הרבה זמן לא כתבתי פה אבל אני רוצה לספר לכן על החברות שלי.
נטע- ילדה שחיה 3 שנים בארצ״הב יודעת עברית, רוסית, ואנגלית. היא תמיד נחמדה אלי ומבינה אותי.
ףשירה- ילדה פריקית… היא יושבת לידי ומפריעה לי בשיעור כי היא "מעופפת" ושמה לב למה שמתרחש מחוץ לכיתה…
נעה- איכס. אני לא מבינה למה אנחנו חברות. היא חושבת שהיא הכי טובה ומשויצה בהכל, לדוגמא היא רצתה לקבל סולו של שירה בטקס יום השואה והיא קיבלה והיא השויצה בזה, כל כך עד שרציתי לחנוק אותה. וגם, היא לא יודעת להחמיא!!
דוגמא:״איך הציור שלי יצא?״ שאלתי.
״טוב אבל שלי יותר יפה!״

לאחרונה שתי ידידות שלי אמרו לי שבגלל נעה ושירה אני חנונית ושעדיף לא להיות חברה שלהן אני גם מתחילה לחשוב כך.


תגובות (4)

זה בסדר לפרוק עצבים.
תאמיני לי אני צריכה לפרוק את כל החיים שלי חחח
ואני מבינה אותך בקשר לחברות שלך.
גם לי יש את אותן החברות..
גם לי יש אחת נועה ואחת שירה איתי…
חח בקשר לנטע זה כבר משהו טיפה שונה…
חחח אצלי חוץ משתי בנות כולן יודעות רוסית ועברית..
חחחחחחח בקשר לאנגלית.. בואי נגיד שאני וחברה שלי היחידות שבאמת בקיעות בחומר… :)
אז אממ… אה אה אני יודעת מי אצלי נטע!! חח אני!!!
אני יודעת רוסית אנגלית ועברית!! ואני גם מתחשבת בבנות אחרות ומקשיבה להן:) חח סתם סתם בלי להשוויץ חחחחחחח
פריקת עצבים או לא.. אני אהבתי :):):)

27/03/2012 15:27

זה לא רק בסדר כפי שטלי הגיבה אלא זה מאד רצוי ומאד משחרר את הנפש שלנו.
קרן יקירתי אל תתחשבי כל כך בחברות תאמיני לי שאני מדברת מנסיון על מי שאת יכולה לסמוך תמיד תמיד ותמיד זו המשפחה והחברות אין לה את הנאמנות שלא לומר בלשון המעטה.
מקווה שהסברתי את עצמי כראוי.
תודה ויום נפלא ממני בקי ♥♥♥

03/04/2012 02:51

היי קרן, קראתי את מה שכתבת וזה באמת בסדר לכתוב מה את מרגישה ועם זאת להשתחרר מהרגשות שמקשים עלייך.
לכל אחת יש את החברות הטובות שלה ואת הפחות טובות שלה. גם לי זה קורה.
כל החיים הייתי במין חיפוש כזה אחר החברה הכי טובה ולקח לי הרבה זמן למצוא שלוש חברות טובות כאלה.
במקרה אני הכי דומה לחברה שלך נטע…:):)
אבל מה שכן? את לא חנונית!! זה שאת אוהבת לכתוב ולקרוא לא אומר שום דבר!! זה להפך אומר שיש לך תחביב. משהו לאהוב. שאת מיוחדת. וכל מי שאומר אחרת לא שווה את התשומת לב שלך.

אלה (החולמנית)

10/04/2012 11:07

בקר אור קרן חביביתי מצפה בכיליון עיניים להמשך ♥♥♥

11/04/2012 23:55
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך