בקי
חג שמח ♥♥♥♥

חג פורים שמח ומבדח ל כ ו ל נ ו ♥♥♥♥♥

בקי 06/03/2012 570 צפיות תגובה אחת
חג שמח ♥♥♥♥

ברוך הבא חג פורים המהנה ♥♥♥♥

יצאתי לטייל ולצפות מקרוב בכל הילדות והילדים שיצאו מביתם מחופשים בשלל תחפושת מהממות וכולם כה שמחים כה מרוצים פשוט כייף להביט לעברם.

ביום חג שכזה אני מבקשת מכל הנהגות והנהגים אנא היו זהירים כמובן כל יום וכל שעה אך הקפידו הקפדה יתרה ביום זה כשהילדים של כולנו מסתובבים מחופשים ואולי הם פחות קשובים ונותנים דעתם לרמזורים ובכלל לתנועה.

הילדים המקסימים האלה יצאו מבית חם ואוהב אשר זה ימים מספר התחפושת בארונם וחזרו למדוד אותה שוב ושוב ואולי לשנות משהו ? אולי לרכוש עוד פריט שישלים את התחפושת ? אזי הם בשעה 08.00 יצאו לעבר בתי הספר לעבר גני הילדים לעבר ביקורים אצל הקרובים או לכל יעד שלא יהיה – הם חייבים לשוב הביתה בשלום חייבים.

אנא הנהגות והנהגים תתעלו על עצמכם תנהגו "נטו" מבלי לדבר עם הנייד אלא תנהגו ושימו לב היטב היטב היטב לילדות ולילדים הקטנטנים והגדולים שימו לב גם אם לא חוצים בדיוק במעבר חצייה זה מתוך התלהבות ליום המתוק הזה ואולי בדיוק קיבלו מחמאה על התחפשות אז אתם אנא אתם חייבים לדאוג שישובו הביתה בשלום !!!!! אתם תתעלו על עצמכם בבקשה בבקשה שחלילה בשום בית לא יהפוך החג המדהים הזה ליום לא נעים וזה כמובן בלשון המעטה.

תודה ומקווה שהמלים חדרו עמוק לליבכם !!!

חג שמח ומבדח והנה עוד רגע שבה לביתי ומיד אתחפש ואשוב לשוטט ברחובות להנאתי ואיש לא יכיר אותי


תגובות (1)

חג פורים שמח,בקי.
אוהבת,
אנג'ל♥♥♥♥

07/03/2012 05:28
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך