זואי מאליק
התגעגעתי לכולם!❤❤❤❤❤❤

חוויות מעקבה ❤❤

זואי מאליק 17/05/2013 682 צפיות 5 תגובות
התגעגעתי לכולם!❤❤❤❤❤❤

טוב אז חזרתי הים מעקבה והיה ממש מדהים!
ביום הראשון צללתי פעמיים והיה ממש יפה ראינו הרבה דגים ופלנקטונים (סוג של צמח) ומתישהו חשבתי ששמעתי מישהו גורר כיסא מתחת למים (כן אני יודעת אני מוזרה).ואחר כך הלכנו למסעדה נחמדה והזמנתי שם מנה של מיקס גריל ושנוזלת (ככה אבא שלי קורא ללימונענע) אחר כך הלכנו למועדון שנמצא על גג של בית מלון והי שם מה זה מצחיק!אני הייתי הפה של כולם וכל הזמן לקחנו בלי הפסקה פפסי (חוץ ממני אני לקחתי 7 אפ ומיץ תפוחים) וגם שיחקנו תופסת מסטיק.ובמלון שמו את mistole של ג׳סטין (כבר אמרתי שאני מאוהבת בשלמות הזאת?!) אחר כך חזרנו למלון לישון.
ביום השני לא צללתי אבל היה ממש כיף!היינו בבריכה של המלון ועשינו צחוקים עם חברים שלי שהיו שם והיינו בבריכה צללנו היינו בג׳קוזי וממש נהנינו והיה מדהים!בערב היינו במסעדה אחרת וממש טובה אני לקחתי 7 אפ וסלומון מעושן ועשינו צחוקים.אחר כך יצאנו למרפסת והיה מדהים!
ביום השלישי היינו בחוף ברניס (כבר סיפרתי לכם את זה היה שם קטע על טבעי)
שחינו בהתחלה בבריכה שיש בה בר ולקחנו שתיה ושחינו וצחקנו ושיחקנו אחרי כמה זמן עברנו לבריכה אחרת כי אסור היה לילדים להיות בבריכה שהיינו :( וגיליתי בבריכה הזאת חלון שרואים דרכו חדר תת קרקעי הראיתי אותו לאבא שלי והוא אמר שזה היה מחסן אחר כך הראיתי אותו לחברה שלי והיא אמרה שזה בית סוהר!ושיש בן אדם שהסתכל עליה במבט מפחיד שהיו לו קמטים בפנים בגדים מפחידים וקוצים על הבגדים הוא אכל סנדוויץ׳ והוא היה חצי בנאדם חצי שלד!!!!!!!!אני חברה שלי אחותי ואח של חברה שלי מאוד נלחצנו זה היה מפחיד ומשהו תפס ברגל של חברה שלי פעמיים!!!כשהיינו ליד החלון!!!!!רק לאחותה הקטנה של חברה שלי לא סיפרנו כלום.(היא רק בת שלוש וחצי לא רצינו להפחיד אותה סתם) בערב הלכנו לבית של חבר של אבא שלי והיה כיף!יש לחבר שלו שני בנים אחים ושיחקנו שם בווי ובפלייסטיישן והיינו בחדר שלהם (הוא נראה כמו חדר של בנות) והיה מצחיק בסוף שיחקנו בכדור ועשיתי חיקויים מצחיקים בארוחת ערב קרעתי את כולם!אחר כך התחלנו לראות סרט (house of monster) אם זה משנה אבל לא ראיתי הכל כי היה צריך ללכת אבל היה מדהים!!
היום היינו בחדר האוכל חגגנו קצת ושיחקתי עם אחות של חברה שלי ואחר כך אני אבא שלי ואחותי היינו בבריכה שעה אחר כך התקלחנו ארזנו שמנו בחדר המזוודות הלכנו לבית קפה שתיתי שנוזלת ואכלתי פיצה עם אחותי ואבא שלי עישן נרגילה אחר כך קנינו לאמא שלי שנשארה בארץ מתנה (יש לה היום יומולדת) ועכשיו אני סתם נרגעת והולכת לאכול


תגובות (5)

נו אבל תגיבווו

17/05/2013 11:06

למה אתם לא מגיבים?!

17/05/2013 11:37

זואי *~* ( אני מתה על השם זואי והשם לייליה ידעת ? )
יש לי שאלה למה אבא שלך קורא ללימונדה שנוזלת ? ( חחח..)
ואולי הם סתם ניסו לעבוד עליך בקשר לחדר התת קרקעי..כנראה שזה מחסן הפעלות
(בובות מצחיקות/מפחידות/ ועוד כל מיני ) וחברה שלך עובדת עליך..
ולגבי הים אולי הכיסא קצת שעק בחול-בוץ הזה, ויחד עם הגלים של הים נסחף קצת ^.^

17/05/2013 11:50

לאדעת למה הוא קורה לה ככה אבל זה מצחיק

17/05/2013 11:54

תגיבו

17/05/2013 12:09
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך