בקי

LOVE YOU ♥♥♥♥♥

חוייה מהממת

בקי 25/11/2012 650 צפיות 4 תגובות

LOVE YOU ♥♥♥♥♥

הערב חוויתי חווייה מדהימה ואתם חברי וחברותי הצעירים והכל כך יקרים לי אתם השחקנים הראשיים.

בדיעבד אפשר לחשוב (ואני שוללת זאת מכל וכל) כי רציתי " ת ש ו מ י " אבל ממש לא נכון..

אני חשבתי שמקומי כבר לא באתר הזה אשר כותבים בו (בצורה מדהימה ומלאת תכנים נאורים) ילדות וילדים צעירים בכתות כמעט כולם בחטיבת הביניים אפילו יש אחדים גם צעירים יותר וכמובן יש כמה יוצרות ויוצרים בני 17.

כידוע אני לא מתכחשת לגילי ולאחר שכתבתי למעלה מ- 2000 סיפורים נראה לי כי מיציתי באתר הזה וסיבה נוספת היא הכתיבה שלהם על הסלבראטיים וואן דירקשיין ג'סטין ביבר ועוד כאלה ובאחורה הם כאילו מעלים הצגה כשכל אחד מקבל תפקיד כזה או אחר.

זה הביא אותי לפרו לחשוב על פרישה מהאתר ולמצוא מקום חלופי להעלות את סיפורי שכידוע במקום דם בעורקי זורמים סיפורים וכתיבה כזו או אחרת.

לא רציתי להעלם סתם כך וכתבתי לאחדים מהם כי מקומי כבר אינו ביניהם ונפרדתי.

מה שקרה זו דבר מדהים "מסתבר שהם גם אוהבים אותי " ולאחר חילופי דברים כאלה ואחרים נשארתי באתר בתנאי שהם ימשיכו בכתיבה שלהם נקרא לה "תיאטרון" ואני אמשיך בכתיבה שלי רומנים שאני אוהבת לכתוב.

אני מודה לכולכם חברי היקרים ואנשיך לכתוב באתר שאני כה אוהבת לאהוב וגם עמכם שאני כה אוהבת לאהוב"

תודה רבה ושהכל יעבור ממול !!!!!!!!!!

א מ ן ♥♥♥♥♥♥


תגובות (4)

ברוררררר שאנחנווווו אוהביםםםם אותךך בקיייי❤❤❤❤❤תמשיכי לכתובבבב!!!!!!!!

יאפ Me too love you!!

26/11/2012 05:51

בקי אנחנו אוהבים אותך מאוד!!! את האימא של האתר!! מי יחממם לנו את הלב בלעדייך?? או יכתוב לנו שבת שלום?? מי ימלא את ליבנו בגאווה על כך שהאתר הזה באמת נותן מקום לכל אדם ואדם לכתוב את כל רגשותיו ומחשבותיו??
אוהבים אותך מאוד מאוד בקי!!! תמשיכי לכתוב!! <3 <3 <3 <3 <3

26/11/2012 06:22

לילוש ושחף שכה אוהבת לאהוב ♥♥♥

מעמק לבי מודה לכן לשתיכן וליתר הצעירים המתוקים, נמשיך להיפגש בלי נדר , בין המלים, בין השורות וכמובן בין הסיפורים♥♥♥

ממני באהבה בקי♥♥♥

26/11/2012 08:46

בקיייייייייי אנחנו אוהבים אותךך אפילו שיש פעע סיפורים על וואן דיירקשן ומפורסמים אחרים אז יש פעע מקום לעוד סיפורים אני גם כותבת סיפור לא על וואן דיירקשן אז יש פה מקום לכולם ולא משנה איזה גיל הסופר זה אתר לסיפורים אז כל הגילאים התקבלו בברכה פהה אני שמחה שלא עזבת בקיי!!
כי כולנו אוהבים אותך מאוד תמשיכי לכתוב שירים מרגשים כל כך ורומנים יפים כל כך כמו שאת כותבת כי אין על הכתיבה המיחודת שלךך!!! :)

26/11/2012 14:47
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך