חומות

that girl 24/06/2014 810 צפיות 3 תגובות

מישהו חשוב פעם אמר : "אנשים שמים חומות, לא בשביל להרחיק אנשים. אלא לראות למי אכפת מספיק בשביל להוריד את החומות."
אי פעם נתתם את ליבכם למישהו? אי פעם סמכתם על מישהו כל-כך עד שכאב לכם?
פחדתם שהוא יאכזב אותכם?
כל יום אני חשה ככה. כל יום אני מנסה להוריד את החומות לכל החשובים לי, אבל ברגע שלא נותנים לך יד, שלא מראים לך שזה הדדי, שגם להם אכפת ממך אתה מרגיש שאתה כלום.
אתה לא שווה דבר.
אתה חסר ערך.
אתה פשוט לא מספיק.
זה הדבר הכי חשוב לי בעולם, להיות מספיקה לחברים שלי, לעזור להם ולהיות שם כמה שאתה יכול. אבל ברגע שבצד השני לא עוזרים לך לא מראים אלייך אכפתיות או מראים איזושהי חמלה, או תודה את מרגישה חסרת ערך.
אני מאמינה באנשים, מאמינה בשינויים, אני מנסה להכיר את החברים שלי כמה שאני יכולה, ועד כמה שהם רוצים.
אתה מתחיל לסמוך על אנשים בעיניים עצומות, אבל הם אינם סומכים עלייך, וזה כואב להבין שאנשים שאתה הכי סומך עליהם לא סומכים עלייך בחזרה.
חברים זה הדבר הכי חשוב, נכון הם מתחלפים אבל הם לצידך ברגעים שאחרים לא יהיו, כל רגע בעולם הזה חשוב, לא משנה מתי ואיפה.
החברים האמיתיים הם החברים שנלחמים.
לא נלחמים רק בבעיות שיש לך מסביב, אלא נלחמים גם עלייך.
נלחמים על זה שתהייה בסדר, נלחמים בשביל שתדע שהם פה בשבילך.
ושהם אוהבים אותך גם אם הם לא מראים את זה.


תגובות (3)

מזדה איתך .. זה פשוט מסביר אותי
שאני תאמת הכי לא שקטה גם עם אני יעלם אפחד לא ידע
למדתי בחיים שלי שמי שלא מחפש אותי לא מתגעגע , ומי שלא מתגעגע לא אוהב ה׳ החליט את מי להכניס לחיים שלי אבל אני מחליטה את מי לאשיר אנשים יעריכו אותך אחרי שכבר לא תיהיה שם ויאוהבו אותך שכבר לא תתעניין בהם .. 
נ.ב כתיבה יפה :)

24/06/2014 21:49

אני ממש מזדהה איתך, אפילו כתבתי על זה קטע מתישהו. אני ממש אהבתי.

24/06/2014 22:31

אלא לראות=אלא בשביל\כדי\על מנת\למען\וכדו' לראות (כל מילת קישור של מטרה)

היו מקומות שהפיסוק לא היה נכון במיוחד, אבל זה היה די בסדר אצלך.
מאוד מאוד אהבתי את הרעיון עם החומה, את זה שאנשים מקימים את החומות בתור סוג של מבחן. לסביבה, וגם לעצמם. מבחן שבודק האם אנשים יסירו אותן רק כדי להגיע לאדם שבתוכן, שהקים אותן. בעקיפין זה גם מבחן שבודק האם אתה חשוב מספיק לאנשים האלה. רעיון מאוד יפה ומקורי שלא חשבתי עליו.

בכל מקרה, יש את המשפט "חבר נמדד בשעת צרה." שרבים מסיקים שהוא נכון.
לאחרונה קראתי ספר שמטיל ספק במשפט הזה, ומציע אחד אחר: "חבר נמדד בשעת שמחה."
כלומר, אם כרגע היית זוכה בלוטו, היית מוציאה ספרים לאור, כולם היו מתים להיות בחברתך והבן הכי חתיך וחכם עם התכונות שאת הכי אוהבת היה מאוהב בך… טוב. סביר להניח שהחברה הטובה שלך לא הייתה באמת שמחה בשבילך. למען האמת, ייתכן והיא אפילו לא הייתה מתאמצת להעמיד פנים.
לכן, לפי המשפט הזה, לאף אחד כמעט אין ידיד נפש אמיתי. כלומר (זה מה שאני בוחרת להבין מכך) שאין לך מה לדאוג לגבי החברים שלך עכשיו. גם להם אין ידידי נפש, ולרוב העולם אין. הם רק מכרים, לכן אל לך להיפגע מהם.
אני יודעת שזו הסתכלות די.. משונה שלא מעודדת את כולם, אבל אני מנסה לעודד. אם ככה, אני פשוט אצטט:
"שני אחים חצו את הכביש. משאית דרסה אחד מהם וגם השני לא אהב גבינה צהובה." -בדיחה בריטית. כי רק בריטים יכולים לצחוק מכזה דבר.

טוב, אחרי שתתאוששי מהחפירה חסרת התוחלת הזו (אם באמת קראת את כולה) אז תדעי שאני מתנצלת על כל נזק מוחי שהיא תגרום לך. קטע יפה שאני מזדהה איתו.

24/06/2014 23:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך