זה ממש ממש מפחיד אותי... אשמח עם תגיבו ותעזרו לי לפרש...

חייבת עזרה, יש כאן אולי מפרש חלומות?

21/07/2014 1078 צפיות 10 תגובות
זה ממש ממש מפחיד אותי... אשמח עם תגיבו ותעזרו לי לפרש...

אוקי, אז… לפני יומיים היה לי חלום ממש מפחיד שאני לא מצליחה לפענח. אז אולי אתם יכולים לעזור לי….

טיפסתי על הר ממש ממש תלול, שעכשיו וואלה אני נזכרת שפעם חלמתי עוד חלום על ההר הזה! אז.. טיפסתי על ההר הזה. רק רוצה להגיעה לפסגה, עם עוד 2 ילדים בגילי. בן ובת… לא זוכרת את השמות. ההר היה טלול ברמות, וגבוה מאוד. ולא היה משהו שתפס אותי, אחזתי בסלעים. מתחת להר. היה איש, מכוסה ברדס שחור, לא ראיתי את הפנים שלו אבל ידעתי שהוא מסתכל אלי. הבן הוא שהגיע ראשון לפסגה, והיה שם שער גדול כזה. לבן עם הילה שחורה. הוא נכנס אליו ונעלם. ובת צעקה לו שיחכה לה. אבל הוא נשאב לשם. היינו ממש קרובות לפסגה. הבת גם הגיעה, לי היה עוד איזה שניים שלושה מטרים. צעקתי לה שתחכה לי, והיא אחזה במשהו כדי לא להישאב וחיכתה, ואז, עשיתי צעד לא נכון. נפלתי את כל ההר. את כל הגובה ונחתתי בחבטה לרגלי האיש בברדס השחור.. ובת צעקה לא! בדיוק כמוני.. ואז היא גם נעלמה. אבל לא כמו שהבן נעלם. אלה היא פשוט עמדה שם ואור שחור אידה אותה… ואז, האיש בברדס השחור, צחק. צחק בקול מרושע כזה… קול שאני בחיים לא אשכח. ואז התעוררתי…. ניסיתי לחזור לישון לראות מה קורה אבל לא הצלחתי…

* עכשיו נזכרתי שעל אותו הר היה לי עוד חלום מפחיד כזה… ייואו זה היה ממש מפחיד החלום הזה! ושניהם על אותו הר… והצחוק הזה של האיש בברדס היה נשמע לי ממש אבל ממש מוכר… והבת… וגם הבן… למרות שלא הכרתי אותם כ"כ רציתי להיות בחברתם… מישהו יכול לפרש לי את זה בבקשה…? זה עדיין מטריד אותי. עם צריך אני יגיד גם מה החלום השני…


תגובות (10)

תראי, אני לא מפרשת חלומות מקצועית , אבל יש כמה דברים שממהם אפשר להבין קצת מהחלום שלך. אבל קודם כל תעני לי על שתי שאלות שמאוד חשובות כשמפרשים חלומות:
1. האם חלמת את החלום בצהריים/בערב?
2. כשחולמת את החלום ואמרת ש״התעוררת״, את זוכרת אם התעוררת באמצע הלילה/התעוררת בבוקר?
הסעיפים האלו מאוד משמעותים בפירוש חלומות, אז קודם תהנו עליהם :)

21/07/2014 07:34

    1) חלמתי אותו בלילה
    2) התעוררתי בשתיים בבוקר… ( עם זה עוזר ) ואחר כך לא חזרתי לישון

    21/07/2014 07:42

    אני אומנם לא יכולה לעזור אבל אני תוהה מה ההבדל בין לילה לצהריים? סתם מתוך סקרנות.
    ויובי,תכתבי מילה כללית שהופיעה בחלום לדגומא: הדר תלול , ותחפשי את זה באינטרנט באתר לפירוש חלומות. יש כל מיניי. לא יודעת עד כמה זה נכון. רוב הפעמים אני בדקתי שם ובספרים (אין לי מושג מאיפה יש לי…
    אני לא רוחנית או משהו) וזה היה נכון.

    נ.ב
    יש לי חלומות שעושים לי טראומות. מישהו יודעת למה? ><

    21/07/2014 08:16

    *הדר=הר
    *נכון=תואם

    אני מהנייד, רחמו.
    ^^`

    21/07/2014 08:18

גם לי יש חלום שחוזר על עצמו כל לילה וזה מציק לי מאוד

21/07/2014 07:51

כעיקרון חלומות נוצרים מזכרונות. הבן והבת כנראה מהכיתה שלך או משהו.
והאיש וההר וכל האפקטים. כנראה את רואה יוצר מידי מדע בדיוני או משהו.

פשוט תאמרי שמע ישראל לפני השינה זה עוזר

21/07/2014 08:38

    דסי….. מה? .__.
    ראשית, בן ובת בערך בגיל של החולמת לא אומר שהם מהכיתה שלה. עצם העובדה שהיא לא זיהתה אותם אומרת משהו.
    נוסף על כך, אפקטים? מדע בידיוני? בוקר טוב דסי. חלומות מגיעים מתת המודע שלנו.

    המממ שמע ישראל? 0-0

    21/07/2014 08:48

    אני יודעת שאני מגיבה אחרי שנתיים, אבל הייתי חייבת לציין..
    השנה הגעתי לבית ספר חדש, ופגשתי שם איזה ילד (שעכשיו אנחנו חברים מאוד טובים) אבל הקטע הקריפי זה שהיו לו את הפנים של הילד מהחלום.. בכל אופן.. כבר הדחקתי את זה אבל עכשיו אחרי שהתחברתי שוב אחרי הרבה מאוד זמן.. הייתי חייבת לציין.

    17/08/2016 14:38

כשעשיתי עבודה על פרוש חלומות קראתי שחלומות נוצרים מרגש ומזכרונות, יכול להיות שאת מרגישה שנכשלת במשהו? או שמשהו מפחיד אותך? גם לי היה חלום כזה שהייתי קטנה ונורא רציתי סוס וחלמתי כל יומיים שיש לי כזה ואז הוא נשרף (הכוונה לבובה של סוס לא לסוס אמתי )

21/07/2014 09:00

אם ככה , קודם כל המשמעות היא טובה אז אין לך מה לדאוג. בדרך כלל אם המשמעות היא פחות טובה , אז החלום צריך להיות בשעות הבוקר.
הר תלול בדרך כלל מסמל עושר- ככל שהוא יותר גבוה – כך העושר שלך יהיה גדול יותר ותוך זמן קצר.
האיש עם הברדס השחור הוא אות אזהרה. את מטפסת על ההר וככל שאת מטפסת על ההר – כך טוב לך יותר כי את יודעת שעוד מעט תגיעי לפסגה- וזהו היעד שלך. אך אם תפלי מההר ותפגשי באיש הזה , סופך יהיה מר.
בדיוק כמו החלום הזה, המציאות ממחישה את מה שיקרה עם העושר המיועד לך. ככל שתטפסי-כך תרוויחי יותר, אך אם לא תנצלי בתבונה את הכסף ותשתמשי איתו למטרות רעות, את תאבדי אותו ותחזרי להיות כרגיל- כמו בחלום שאת נופלת מההר הגבוה ומאבדת את כל ה״כברת דרך שעשית עדי להגיע לפסגה ״.
מקווה שעזרתי :)

21/07/2014 09:06
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך