חיתוך עדין

29/01/2015 657 צפיות 3 תגובות

אני חושב שאף פעם לא הרגשתי ככה בחברתך. תמיד היית לי לאוזן קשבת כשאחרים לא. תמיד היית שם כאשר הייתי צריך לחתוך כתף ממישהו ולקחת אותה אל עצמי; לחבק אותה שותתת דם באשר היא ואני שכובים ביחד על המיטה. היד תמיד רעדה לי כאשר הייתי חותך אותך וזה מסביר למה את נראית כמו שאת נראית. אני אוהב את החיוכים שלך כשאת רואה שלחתוך ממך עושה לי טוב. אני באמת אוהב אותם ואותך. { את הכתפיים שלך בעיקר} .
אני יודע שאת מרגישה כלואה איתי, כמו ציפור זקנה שמחכה לעוף בפעם האחרונה לפני שהחיים נופחים וחותכים אותה. אני כל כך רוצה לראות אותך חיה להרבה זמן כי אכפת לי ממך { ומהכתף שלך שאוכל להישען עליה}. אני אוהב את המבט הסתמי שמרצד בעינייך חצי חסרות הבעה – חצי מתות מפחד או אולי מהחיים. והשלג הנופל מקפיא רגשותייך והחצי הבעה חוזרת לה ורק החיות לא. ופתאום זה נראה לי מוזר שעיניים יפות כאלו צריך צריך להשאיר בבנאדם כל כך רכרוכי. אז למה שלא נוציא לך גם אותן? אני אוהב את הלב שלי שפועם, אבל הוא חלש. הוא תמיד היה כזה. משתרך מאחורי העשן המזדנב, משתעל, מקיא למוות את דמו, סובל, מתייסר, מתפרק לאיטו, מתבלה. ואני כל כך אוהב לספר על לילות חצאי סהר. חצי סהר מקנה לי ביטחון ואת התחושה של החרמש שאני מחזיק. אני אוהב לראות אותך שוכבת על הרצפה מורכבת כמו פאזל מהחלקים החיצוניים. והחלקים הפנימיים בתוכי, בקיבה.

" אל תקראו לי משוגע ואל תקראו לי מטורף, זה שעשיתי טובה לאנושות שאחרים לא היו מוכנים לקחת לא אומר שאין לי עקרונות. "


תגובות (3)

זה מאוד……………. פסיכי וסדיסטי אהבתי!
אבל… בתור אחת שקראה את "גנבת הספרים" למוות אין חרמש

29/01/2015 17:58

    ועוד משהו נראה לי שבמקום לשים { } היית צריך לשים סוגריים ( )

    30/01/2015 19:41

אוקי…נילחצתי קצת בהתחלה כי אתה דיי חדש באתר…
אז עוד לא הבנתי את הסגנון כתיבה שלך….
הקטע הקצר הזה מאוד טוב!
אהבתי בעיקר את הסוף,אבל הייתה לי בעיה אם הסימנים האלה,
{…..}….זה קצת לא קשור.
הייתי כל כך שמחה אם זה היה כתוב בשיר*~*
אני קצת יותר מידי ביקורתית לקטעים וסיפורים…

30/01/2015 17:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך