חלומות מרוחקים שאף אחד לא יבין

devil 09/02/2013 573 צפיות אין תגובות

קשה לי לתאר את התחושה שיש לי שאני חושבת על זה. אלו לא חלומות שחולמים בלילה, אלו חלומות בהקיץ, דברים משוגעים שאני כל כך רוצה שיקרו ואף אחד במילא לא יבין את המשמעות של החלומות עצמם. אני אנסה לחשוב על החלומות הכי קשורים שאפשר לאתר הזה ולסיפורים בכלל – הייתי רוצה שיהיה לי סיפור על עולם פנטזיה ולוחמי פנטזיה וכל זה, עם 100+ פרקים. במשתמש הקודם שלי היה לי "סיפור פנטזיה", כלומר וואנאבי סיפור פנטזיה, והעלילה שלו הייתה כזאת: בחור אחד בשם קורטין יושב באמצע יער. פתאום הוא רואה ילדה קטנה. אני לא זוכרת מה קרה עם הילדה הזאת, אבל הוא רואה שני עורבים ענקיים לוקחים את ההורים שלו וההורים של אשתו. אז הוא הולך אל תוך היער, ורואה מישהי בשם סאם, עם שיער ג'ינג'י ונמשים ועיניים ירוקות, שטוענת שהיא סוג של דמויית אדם ג'ינג'ית. אז הוא פוגש גם את פרננדו, בחור בלונדיני אחד. ואז גם אשתו מצטרפת. ויחדיו הם הולכים והולכים. אז הם הולכים למדבר כזה, שיש שם חול שחלק ממנו צהוב ורגיל וחלק ממנו כחול. החלק הכחול הוא כאילו קפוא. במקום זה היה הרבה יותר הגיוני לעשות שלג אבל שיהיה, הייתי סתומה אז. בכל אופן, הם ראו יצור חול-לא-חול ענקי, ואז אשתו של קורטין נלחמה בו. ואז היה חלק כזה של עיר ערבית ועיר אסקימואית, ופרננדו ומרגרט הלכו לעיר האסקימואית וסאם וקורטין הלכו לעיר המערבית. ואז כזה הם הלכו והלכו ואז מרגרט מגלה סוד של פרננדו, ופה ניסיתי לעשות מתח שכתבתי בסוף הפרק: "זה יהיה הסוד הקטן שלנו, טוב?". ואז בפרק הבא הם הלכו ביער ומרגרט נפלה לתוך בור אז הם המשיכו בלעדיה, ואז הם ראו את הילדה שקורטין פגש בהתחלה בתור כיפה אדומה וסאם אמרה שהיא (הילדה) רוצה להרוג אותו. משום מה. קורטין היה סופר-לוזר כזה ונגרר אחרי סאם. ואז גילו שפרננדו הוא חצי עורב, והם פגשו רובוטית והיא הובילה אותם למעבדה ואז ראו כזה: "הם הרסו את הכללל" שהמדען אומר ואז כזה.. הסוף. אני זוכרת שכתבתי ברצף את פרקים 6-10 רק בשביל לגמור עם זה. אה כן, היו לזה 10 פרקים. זה היה גרוע.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך